Chips hoef je niet te kokenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik stond voor het popcornschap.. en heb toch maar gekozen voor chips![]()
Nu even de chefkok uithangen in mijn eigen keukenMijn maag rammelt
Het is geen spannende keuken hoorquote:
Elke keer als ik je nickname zie lees ik macarenaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is geen spannende keuken hoor
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Hyundai het volgende:
Geen idee waarom. Volgens mij was 'ie dronken![]()
Ik heb nog meer slecht nieuws. Ik moet tot woensdag wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb. En ik heb honger.
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meer
Nee, vanwege het eten wat je er aantreft, maden tussen de slaquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?
Nee sorry, dit moest een Edit zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto wordt boos als de smaakpolitie wordt nagedaan
65 km aardig watquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Pff.. Net 65km gefietstheb nu al zin om vanavond op de bank RMV te kijken
voor je lolquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Pff.. Net 65km gefietstheb nu al zin om vanavond op de bank RMV te kijken
Jepquote:
Gezellig , maar je moet niet teveel fietsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jepweet nog niet zeker of ik op 65 blijf of naar de 80 ga de volgende keer
doel is om de 100km te halen..
En ja, met de laptop op schoot
Kijk gezellig mee joh, je hoort ook bij de slowchat familiequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanavond meekijken waarschijnlijk btw.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gezellig , maar je moet niet teveel fietsen
Enschede naar den haag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:34 schreef Maraca het volgende:
Vorige keer waren we naar Den Haag gegaan
[ afbeelding ]
Iemand riep toch dat Alberto in het torentje zou zitten?
[ afbeelding ]
De collega's van AlbertoEn maar één bewaker.. Dat dit kan in Nederland
En een samenvatting van de route van vandaag:
[ afbeelding ]
Niet heel erg spannend
Ja, wel eerst met de auto hequote:
Ja, met iemand die zo temperatuurstokje had, en waar het smerigste chinese restaurant wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Hyundai het volgende:
Deed Editie NL de Smaakpolitie na?
Ik wil het graag terugzien maar dan moet ik één euro betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |