Dries Roelvink is sowieso een baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef Maraca het volgende:
Heb gisteren weer de film "I love Dries" gekeken.. als je wilt lachen, echt een aanrader. Hij is zo verschrikkelijk slecht
Dus een tweet van voor vorige week?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
Ik kreeg een tweet van hemVoordat hij een A-artiest werd
Van voor vrijdag zelfsquote:
Snackbarquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
euroknallers bij de mac?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
die zijn toch altijd kut, hamburger en kipnuggetsquote:
HEEL NEDERLAND!!!! behalve de mensen die naar kwaliteitsprogramma's kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:58 schreef Salatrel het volgende:
nog 32 minuten en dan het moment waar heel nederland voor aan de buis zit gekluisterd!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trouwens gehoord dat het een specatulaire aflevering van wegmisbruikers is...... nog nooit eerder is dit vertoond op de nederlandse televisie!
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ok, en wat zal ik dan bestellen
Hoe heb je het gevonden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef teamlead het volgende:
ah, hier zitten we tegenwoordig. Let je even niet op, is je hele zondagse ritme naar de maan
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaal
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topicquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?
Daar moet je voor oppassen jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
jij bent ten alle tijde welkomquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Augquote:
Daaromquote:
Aah, wat liefquote:
Mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef Salatrel het volgende:
ZET SBS AAN. DEZE HEKSEN IN NEDERLAND!
geen dankquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit bijna aan de 10.000quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ffffuu.. heb mijn 15.555 mijlpaal gemist
Bij mij zijn de snelheden wel goed, maar de sites laden zo traagquote:
Wat zijn dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Me_Wesley het volgende:
FURRIES
Zijn de LARP-ers al geweest? tune net pas in
Ah ja, dat is een briljant filmpjequote:
Terugrekenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ffffuu.. heb mijn 15.555 mijlpaal gemist
Leuk voor een paar dagen, maar jarenlang geen daglicht hoeft van mij ook weer niet.quote:
Gokje: geld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
Maar als je vlucht voor justitie en daardoor ondergronds gaat wonen.. waarom wil je dan in vredesnaam op tv?
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk voor een paar dagen, maar jarenlang geen daglicht hoeft van mij ook weer niet.
Die vrouw is denk gewoon verslaafdquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
Maar als je vlucht voor justitie en daardoor ondergronds gaat wonen.. waarom wil je dan in vredesnaam op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |