Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee en zij heeft ook nog geen bakzeil gehaaldquote:
Helaas niet.quote:
Nummer 155quote:
hoiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
En Hooi, ik ben hier nieuw.![]()
verbaasd jouw dat nu nog?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Echt , de domme opmerkingen hier van sommigen blijven verbazen
Dus dat!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
owh trouwens waarom sta ik niet bij de plaatjes van de slowchatters![]()
![]()
Ik blijf hopen. En weet ook wel dat ik van sommige echt niet meer hoef te verwachten, maar toch .......quote:
verwachtingslozequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. En weet ook wel dat ik van sommige echt niet meer hoef te verwachten, maar toch .......
waar is hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
Echt , de domme opmerkingen hier van sommigen blijven verbazen
Fok! in het algemeen maar de KSC in het bijzonderquote:
waarom kom je dan nog hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! in het algemeen maar de KSC in het bijzonder
en ze gaan zo stinkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brandt wel maar rookt een beetje
Smelt meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brandt wel maar rookt een beetje
giertjequote:
heey Gfquote:
het helpt ook tegen nare luchtjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Je kan zo'n koffiefilter toch wel meerdere keren gebruiken zegWat een verspilling.
![]()
geen zin om iets te doen vandaagquote:
heb ik ook wel es moet je zin maken zegt mijn moeder danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen zin om iets te doen vandaag
Ja, bij wonden, ik ken hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
het helpt ook tegen nare luchtjes
een gebruikt koffiefilter op een schotel of een bordje en dan op een kast zetten voor een tijdje
Twee te vroeg.quote:
ik kreeg dat ooit als tip van een oud collega van me vond et nogal raar klinken maar het werkt welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bij wonden, ik ken hetEn andere dingen idd
Pas op dat ze niet zinkenquote:
Nee, het werkt idd echt superquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg dat ooit als tip van een oud collega van me vond et nogal raar klinken maar het werkt wel
inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, het werkt idd echt superSterke geur, koffie
dat zeer zeker en het ruikt ook gewoon lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, het werkt idd echt superSterke geur, koffie
Pizza / shoarma/ etc. laten bezorgen op werk is zeker geen optie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb trek maar kan nog niet naar huis jammer genoeg
Kan wel maar over een half uur mag ik naar huis en mammalief heeft voor mij gekookt zei ze vanmiddag dus ik hoef het alleen maar in de magnetron te schuiven en klaar is pandaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Pizza / shoarma/ etc. laten bezorgen op werk is zeker geen optie?
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef TJDoornbos het volgende:
zo pizza besteld. Eens zien of ik mijn avonddienst overleef!
pizza angelo's (specialiteit van het huis) tomaat, kaas, ham, champignons, gehakt, ui, asperges, paprika.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pizza angelo's (specialiteit van het huis) tomaat, kaas, ham, champignons, gehakt, ui, asperges, paprika.
Tot hoelaat moet je P?
Ik heb vorige week inderdaad hele nachten gewerktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wat zeur je dan ik moet tot 20:30 en MPG werkt hele nachten (zegtie)
Ik zeurde niet vond ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wat zeur je dan ik moet tot 20:30 en MPG werkt hele nachten (zegtie)
Hoe laat is tot 'sluit'?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vorige week inderdaad hele nachten gewerkt.
Van 22.30 tot 6.30.
Deze week werk ik dagdiensten van 7.30 tot 'sluit'.
ohquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zeurde niet vond ik.Ik zei dat ik trek had.
hhihi graag gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh![]()
ik merk het je hapt zo leuk
Hallo en dag maar weer want ik ga zo naar huisquote:
sta ik nou alweer zo hoog.........quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:07 uur
01. 019 Panda72
02. 019 Enfermera
03. 018 goldfinger1963
04. 017 Giertje
05. 016 marcb1974
06. 015 OA
07. 014 DaMart
08. 014 MPG
09. 012 Aarti
10. 011 TJDoornbos
11. 008 wel.o.k
12. 005 Marijkezwolle
13. 003 Muck
14. 002 Solique
15. 002 Zwieber_de_Vos
16. 002 Fha
17. 001 tomaat52
18. 001 GooseFM
OK, succes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Panda72 het volgende:
Hallo en dag maar weer want ik ga zo naar huis
Nog meer van die leugensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:07 uur
01. 019 Panda72
02. 019 Enfermera
03. 018 goldfinger1963
04. 017 Giertje
05. 016 marcb1974
06. 015 OA
07. 014 DaMart
08. 014 MPG
09. 012 Aarti
10. 011 TJDoornbos
11. 008 wel.o.k
12. 005 Marijkezwolle
13. 003 Muck
14. 002 Solique
15. 002 Zwieber_de_Vos
16. 002 Fha
17. 001 tomaat52
18. 001 GooseFM
Sambal bij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
Ik heb Marijke bijna vermoord met een overdosis sambal
Ja maar ik was een beetje veel uitgeschotenquote:
maar ze leeft nog wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik was een beetje veel uitgeschoten
Ja dat wel. Maar wel stom want ik wou natuurlijk lekker koken en niet bijna half doodvermoordenquote:
Maar je deed het toch niet met opzetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar wel stom want ik wou natuurlijk lekker koken en niet bijna half doodvermoorden
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
Maar je deed het toch niet met opzet
Klinkt goed! Je moet zijn gehaktbrood een keer proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik heb zooooooooo lekker gegeten netReceptje van Jamie, heel simpel maar zooo lekker!!
Zelfgemaakte gehaktballen met rozemarijn & oregano (handige tip van hem: cream crackers erdoorheen ipv paneermeel oid). Die bakken en ondertussen tomatensaus maken van tomatenblokjes, ui, knoflook, verse basilicum en balsamico azijn. Ballen bakken en dan als ze klaar zijn de tomatensaus erbij en nog even laten pruttelen. Erbij aten we volkoren spaghetti, en nog wat verse basilicum en parmezaan erover.![]()
My oh my!
![]()
Dat is afhankelijk van hoe laat de laatste vrachtauto komt lossenquote:
FHA!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
Het was niet met opzet gedoen!!! Ik had zelfs nog suiker door heen gedaan om het minder te maken enzo!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef MPG het volgende:
FHA!![]()
Voorzichtig doen met Marijke ja! Ik ga jou toch ook geen koffie voeren?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was niet met opzet gedoen!!! Ik had zelfs nog suiker door heen gedaan om het minder te maken enzo!!!
Sorry sorry
is het niet per uur?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe kom ik in godsnaam aan 14 posts vandaag.
Maar het was echt heel per ongeluk hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef MPG het volgende:!
Jamaar, jamaar, bijna doodvermoorden enzo.....
Maar wel goed van de suiker enzo![]()
.
Ik ben zo druk bezig geweest met andere dingen, dat ik in mijn gevoel niet eens zo gek vaak op FOK! ben geweest vandaag... dus ik had hooguit een post of 6 in de KSC verwachtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is het niet per uur?
Lekkere pizza hier btw
ga je nou zeggen dat je gewerkt heb?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zo druk bezig geweest met andere dingen, dat ik in mijn gevoel niet eens zo gek vaak op FOK! ben geweest vandaag... dus ik had hooguit een post of 6 in de KSC verwacht.
Collega van mijn vader pleegde op die manier een keer bijna zelfmoord. Er stond rode en gele sambal op tafel. Wat hij zich niet realiseerde, was dat de gele veel en veel scherper is dan de rode... en hij deed er een paar flinke scheppen van op zijn bord. Binnen tien seconden na zijn eerste hap vlogen de bloemen op tafel uit de vaas en goot hij het water uit de bloemenvaas in zijn mondquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
Dat zou wat zijn, zeg! Op een vrije dag werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga je nou zeggen dat je gewerkt heb?
bel 112!
Jaja, en achter de schermen heb je ook niks gepost zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zo druk bezig geweest met andere dingen, dat ik in mijn gevoel niet eens zo gek vaak op FOK! ben geweest vandaag... dus ik had hooguit een post of 6 in de KSC verwacht.
Dat was tijdens mijn lunchpauzequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, en achter de schermen heb je ook niks gepost zeker. Maak dat de kat wijs
.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het was echt heel per ongeluk hoorVolgende keer maak ik wel gewoon aardappels groente en vlees
![]()
![]()
Uhuh.... Lunchpauze.... van 9.00 tot 17.00 zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was tijdens mijn lunchpauze.
En water helpt niet eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega van mijn vader pleegde op die manier een keer bijna zelfmoord. Er stond rode en gele sambal op tafel. Wat hij zich niet realiseerde, was dat de gele veel en veel scherper is dan de rode... en hij deed er een paar flinke scheppen van op zijn bord. Binnen tien seconden na zijn eerste hap vlogen de bloemen op tafel uit de vaas en goot hij het water uit de bloemenvaas in zijn mond.
Oké, misschien ook tijdens een van mijn theepauzes...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh.... Lunchpauze.... van 9.00 tot 17.00 zeker.
Brood en / of suiker ofzo moet je toch naar binnen werken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
En water helpt niet eensMooi balen dan haha
Beter doe je nuttige dingen op / voor FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, misschien ook tijdens een van mijn theepauzes....
Maar het was meer FOK!ken tussen nuttige dingen door, dan nuttige dingen tussen het FOK!ken door.
Werkt het beste jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef MPG het volgende:
Brood en / of suiker ofzo moet je toch naar binnen werken?
Kokos helpt toch ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Brood en / of suiker ofzo moet je toch naar binnen werken?
Uhhuh, was heeeeerlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt goed! Je moet zijn gehaktbrood een keer proberen
Ik probeer het morgen wel in te halenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Mart een vrije dag en dan zo weinig posten kan ook niet natuurlijk!
Wat zoets werkt echt veel beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega van mijn vader pleegde op die manier een keer bijna zelfmoord. Er stond rode en gele sambal op tafel. Wat hij zich niet realiseerde, was dat de gele veel en veel scherper is dan de rode... en hij deed er een paar flinke scheppen van op zijn bord. Binnen tien seconden na zijn eerste hap vlogen de bloemen op tafel uit de vaas en goot hij het water uit de bloemenvaas in zijn mond.
Ik was al om 7.44 uur begonnenquote:
Heerlijk, wat kaas er door heen smelten en eten maar.quote:
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das laaten dan ook al zo vroeg naar huis
Niet iedereen krijgt van zijn schoonvader een relaxt baantje aangebodenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centen
Het is niet eerlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centen
En voordat je je computer had uitgezet, je spullen gepakt en buiten stond, was het vast al 17:03 uurquote:
Hoi STquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is 87,5 cm en 12 kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weg, ff lekker bankhangen met mn lief![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
wat kan die lieverd al allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
dingen die hij pas hoeft als hij 3 isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat kan die lieverd al allemaal?
Ja maar wat is dat dan ik heb geen kinderen dus geen vergelijking *ja ik weet het ik ben nieuwsgierig*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dingen die hij pas hoeft als hij 3 is![]()
![]()
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ja maar wat is dat dan ik heb geen kinderen dus geen vergelijking *ja ik weet het ik ben nieuwsgierig*
Ja of melk drinken helpt ook om de hitte uit je mond te halen. *sorry spuit 11 ik weet het maar ik moest even bijlezen*quote:
Doeg snoetje, tot heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook even gezellig doen met Henry zonder seksclub. Fijne avond allemaal!![]()
Thijs is een wonderkind, lief een ook nog en mooie minimeneer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het is![]()
Ohja, en hij moest als opdrachtje 3 blokjes stapelen. Hij deed er 9.
Zijn jongleeract sloeg aan dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Tellen? Blokjes stapelen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het is![]()
Ohja, en hij moest als opdrachtje 3 blokjes stapelen. Hij deed er 9.
quote:
Klopt, maar met de nieuwe directie heb ik daar weinig voordeel meer van. Voor zover ik dat al hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt van zijn schoonvader een relaxt baantje aangeboden.
Minstensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voordat je je computer had uitgezet, je spullen gepakt en buiten stond, was het vast al 17:03 uur.
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe moeilijk is het om op de link www.TJSwerk.nl/installatiehulp te klikken?
Als die link bij die mensen ook de melding geeft dat de site niet bestaat, is het niet vreemd dat ze je bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe moeilijk is het om op de link www.TJSwerk.nl/installatiehulp te klikken?
GMTAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellen![]()
?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellen![]()
?
bedankt Wijze heren jullie snappen neem ik aan dat ik alleen het klikken uberhaupt bedoelde?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die link bij die mensen ook de melding geeft dat de site niet bestaat, is het niet vreemd dat ze je bellen.
Als je die link niet naar ze mailt of ergens op een website post waar ze hem lezen, denk ik dat ze er zelfs onmogelijk op kunnen klikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
bedankt Wijze heren jullie snappen neem ik aan dat ik alleen het klikken uberhaupt bedoelde?
Oh, dat komt goed uit, ik zoek een nieuwe schouder, kan ik dat ook gelijk in de groep gooien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik misschien een nieuwe nek?
Deze doet het niet meer zo goed
Nee, mijn schouders doen nu ook al mee, dus aan de mijne heb je dan nog nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat komt goed uit, ik zoek een nieuwe schouder, kan ik dat ook gelijk in de groep gooien.
Anders; ruilen?![]()
Ohjeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, mijn schouders doen nu ook al mee, dus aan de mijne heb je dan nog niets
Wat is er aan de hand met je schouder dan?quote:
Hoe is het weer daar?quote:
Heb oktober vorig jaar een peesontsteking opgelopen, mede door mn werk maar ook gewoon door verkeerde houdingen met trekken/duwen/tillen. Heb ietwat hypermobiele gewrichten en dat helpt ook niet. Heb 3 maanden met pijn gelopen die je je niet kunt voorstellen (ben liever een maand lang ongesteld), daarna ging het minder en kon ik beginnen met opbouwen van werk en herstellen zeg maar. Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter, maar moet er nog steeds op letten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je schouder dan?
Stuk of 25 denk ikquote:
Redelijk. Vanmiddag veel zon, net even eenpaar buitjes. Nu droog en bewolktquote:
Getsiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb oktober vorig jaar een peesontsteking opgelopen, mede door mn werk maar ook gewoon door verkeerde houdingen met trekken/duwen/tillen. Heb ietwat hypermobiele gewrichten en dat helpt ook niet. Heb 3 maanden met pijn gelopen die je je niet kunt voorstellen (ben liever een maand lang ongesteld), daarna ging het minder en kon ik beginnen met opbouwen van werk en herstellen zeg maar. Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter, maar moet er nog steeds op letten.
Wat is er met jouw nek dan?![]()
MPG is zojuist teruggekomen van koffieslurpen.quote:
Ja, das niet fijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik heb spanningshoofdpijn in combinatie met migraine en nu zitten mijn nek- en schouderspieren helemaal vast, het is net beton![]()
Ik ben ook liever een maand lang ongesteld dan dat ik moet bevallen, misschien is dat wel vergelijkbaar
Rekoefeningen ehm...voor mijn nek en schouders hebben we het nu over he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das niet fijn.
Oh bah, spanningshoofdpijn?![]()
![]()
Gatsie.. Jeetje... En rekoefeningen, helpt dat nog? Bij mij wel, magoed, ik heb dan niet die ellende van hoofdpijn enzo.
Dus je gaat nu buiten staan met je biertje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag geen bier drinken in de jeugdherberg
OA gaat nu zijn tweede bak van de avond inschenken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG is zojuist teruggekomen van koffieslurpen.
Dat wordt een fles Schnaps inslaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag geen bier drinken in de jeugdherberg
Welneequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een fles Schnaps inslaan.
En dan is het morgen tijd voor:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welneeik bennog een kwartiertje online, dan ga ik douchen en is het mooi bedtijd
Succes alvast!quote:8:39 Freiburg Littenweiler V
8:48 x 9:03 Freiburg (Breisgau) Hbf
9:53 x 10:34 Offenburg
11:04 x 11:23 Strasbourg Ville
12:22 x 12:33 Lauterbourg
13:34 x 14:51 Strasbourg Ville
16:08 Basel SNCF A
16:37 Basel SBB V
17:44 x 19:40 Freiburg (Breisgau) Hbf
19:48 Freiburg Littenweiler A
Ohjee, lastig joh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rekoefeningen ehm...voor mijn nek en schouders hebben we het nu over he?![]()
Dat helpt voor geen meter...
Het enige dat helpt is iemand met heel warme masseerhanden en enorm doorzettings-en uithoudingsvermogen...
Ja inderdaad, wat een feest lijkt me dat zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
En over je edit: ach, daarna ben je sowieso een maand lang ongesteld, dus het is dubbel feest
Zoeen fysio heb ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Al waren de massages en dingen die ik van de fysio had gehad ook erg lekker ^^
Fijne vakantie Flesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou boys over 5 minuten klapt mijn internet eruit, ik meld me over een paar dagen wel weer
Ja joh? Waarvoor heb jij het?quote:
Oeh, jij ook alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
Al is dat kraken wel erg lekker hoor, door de manueel therapeutDamn, soms zat het echt heel erg vast.
Ja joh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, jij ook al
Ik mag morgen weer
Klinkt helemaal bekend ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh.1e keer was echt raar, moest lachen
Voelt zo apart. Maar als je er eenmaal aan gewend bent is het heerlijk. Soms ging het zo enorm vastzitten in mn rug (mn wervels, omdat die al zo hypermobiel zijn weigeren ze gewoon dienst op een gegeven moment) en mn spieren gingen dan ook vast zitten. Dus als mn wervels weer ff los 'gekraakt' waren, dan voelde ik me gewoon weer top
![]()
Mja, om dat nou je hele leven te doen gaat me wat ver als ik het zelf ook soepel en sterk kan houden
Waar ga jij voor? Ook je rug/nek?
Oh gatsie.. Jeetje. Ja das klote he, je onderrug. Heb daar ook al eens last van gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal bekend ja.
Mijn (onder)rug wil nog wel eens niet. 2 weken terug stopte die er echt mee en kon ik niet eens meer zitten. Zo erg had ik het nog nooit gehad. En dit was niet te kraken ook omdat het de tussenwervel tussen mijn bekken en onderste wervel is.
Morgen weer eens op mijn werk kijken en daarna fysio.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Mijn oma heeft kwaadaardige borstkanker. Godverdomme zeg
T is altijd mijn onderrug. Normaal wel te doen, alleen dezequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh gatsie.. Jeetje. Ja das klote he, je onderrug. Heb daar ook al eens last van gehad.
Lastig! Nouja, hoop dat de fysio wat helpt
ow kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Symquote:
He bah!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Nou, we weten alleen nog dat het kwaadaardig is en kankerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:05 schreef Enfermera het volgende:![]()
Ohnee! Wat klote joh!
Gaan ze opereren?
Dankquote:
Ja mama belde net, ze wou eigenlijk wachten tot vrijdag maar bedacht zich ineens dat ik het dan misschien via mn nicht zou horen op msn ofzo dus had ze toch maar gebeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
Wat kut meis! Hoorde je dat zonet pas?
Dankquote:
Dankquote:
ik begin dinsdag weer, en dan kom hier ook gewoon weer koffiedrinken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Sym.
Ja, prima. Vandaag dagje vrij gehad, morgen weer werken.
Herkenbaar... ik hoef ook pas dinsdag weer te werken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik begin dinsdag weer, en dan kom hier ook gewoon weer koffiedrinken.
Ben met mijn huis bezig en dat slurpt bijna al mijn tijd nu.
Kut hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, we weten alleen nog dat het kwaadaardig is en kankerEn dat het idioot snel gegroeid is. Vrijdag gaan ze pas onderzoeken doen met MRI en PET dus daarna weten we ook pas meer.
[..]
Dank![]()
[..]
Ja mama belde net, ze wou eigenlijk wachten tot vrijdag maar bedacht zich ineens dat ik het dan misschien via mn nicht zou horen op msn ofzo dus had ze toch maar gebeld![]()
Heb je mijn sambal aanval overleefd? En was het leuk?
[..]
Dank![]()
[..]
Dank![]()
![]()
Het is nog helemaal niet zo van "dus nu gaat ze dood", maar pff.. schrik me rotMijn oma is zo'n type dat misschien twee keer in haar leven een keer echt ziek is geweest en verder nooit iets heeft. Niet dat dat iets zegt natuurlijk over of je ooit kanker krijgt of niet, maar toch.
veel te langzaam. Ik had gehoopt dat de vloer vandaag klaar zou zijn, maar het kost me nog twee volle dagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik hoef ook pas dinsdag weer te werken.
Hoe vordert het huis?
Wat ga je allemaal klussen dan? En balen is dat, als de tijd die je ervoor dacht nodig te hebben toch tegenvaltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel te langzaam. Ik had gehoopt dat de vloer vandaag klaar zou zijn, maar het kost me nog twee volle dagenEn er moet nog ontiegelijk veel gebeuren
in de serre was de vloer omhoog gekomen. De ondergrond was verlijmd spaanpaat met ruim 60 spijkers/m2.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal klussen dan? En balen is dat, als de tijd die je ervoor dacht nodig te hebben toch tegenvalt
Vervelend joh. Mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is altijd mijn onderrug. Normaal wel te doen, alleen deze
De fysio helpt een hoop. En het is nog gezellig ook daar
Bij jou helpt ie toch ook wel ?
Pff.. Jeetje. Sterkte iigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, we weten alleen nog dat het kwaadaardig is en kankerEn dat het idioot snel gegroeid is. Vrijdag gaan ze pas onderzoeken doen met MRI en PET dus daarna weten we ook pas meer.
Ja ik weet je te vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kut hoorAls ik iets kan doen dan weet je me te vinden he?
Hahaha, ja je sambal heb ik ternauwernood overleefdIk kreeg wel ontzettende krampen in de trein
Maar dat was ook snel weer over
Aardappels, groenten en vlees klinkt wel beter
![]()
AL smaakte het wel echt heel lekker hoor
Alleen dacht mijn buik daar anders over
Maar de volgende keer kook ik curry voor jou![]()
owww sambal is zooooo lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet je te vindenDank
Aaahw sorryIk ga het nog wel een keer voor je maken zonder sambal
Anders heb je nu voor de rest van je leven een zwaar trauma aan een heerlijke schotel
![]()
En curry is goed
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de serre was de vloer omhoog gekomen. De ondergrond was verlijmd spaanpaat met ruim 60 spijkers/m2.
Ik ben dire volle weken aan het hakken geweest. En het is er nog niet uit.
Dus nu hebben we maar een dikke laag beton gestort. Als dat klaar is kan de computer en de eethoek daarheen, en dan kan ik met slaapkamers gaan schuiven. We moeten 7 kids herbergen, dus er moet wel wat gebeuren.
Voor de vloer had ik 1,5 week gerekend ipv bijna 4...
En als dat klaar is moet ik boven aan de gangSchilderen, vloerbedekking vervangen, kasten in elkaar zetten, dus ik ben nog wel even zoet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet je te vindenDank
Aaahw sorryIk ga het nog wel een keer voor je maken zonder sambal
Anders heb je nu voor de rest van je leven een zwaar trauma aan een heerlijke schotel
![]()
En curry is goed
![]()
Nee, aan die tag wordt nog gewerktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Staat je trouwens goed dat kleurtje DM
Allen je tag klopt niet
Daar ben je inderdaad nog wel even mee bezig, lijkt mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de serre was de vloer omhoog gekomen. De ondergrond was verlijmd spaanpaat met ruim 60 spijkers/m2.
Ik ben dire volle weken aan het hakken geweest. En het is er nog niet uit.
Dus nu hebben we maar een dikke laag beton gestort. Als dat klaar is kan de computer en de eethoek daarheen, en dan kan ik met slaapkamers gaan schuiven. We moeten 7 kids herbergen, dus er moet wel wat gebeuren.
Voor de vloer had ik 1,5 week gerekend ipv bijna 4...
En als dat klaar is moet ik boven aan de gangSchilderen, vloerbedekking vervangen, kasten in elkaar zetten, dus ik ben nog wel even zoet.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik slapen, ben kapotTrusten allemaal
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Marijke!![]()
Ik ga ook op bedLekker nog even een seizoen Friends kijken ofzo
![]()
en nadenken over mijn zonde, net 6 seizoenen "waking the dead", 3 seizoenen "silent witness" en nog een seizoen "Hotel babylon" besteld![]()
Slaap lekker allemaal straks!![]()
![]()
![]()
en jij ook slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Succes!
[..]![]()
Lief!![]()
![]()
En nu ga ik slapen, ben kapotTrusten allemaal
oeiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Flesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
slaap zequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker pitten.Trusten allen!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig verplicht om te werken
dan gaan de zaken goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi man
Juin uit Eigen Tuin!
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker pitten.Trusten allen!
dat kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan gaan de zaken goed
Mooi man
mooi zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:04 schreef TheDutchHero het volgende:
Net terug van Italië
Vakantie was top!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 Enfermera
02. 035 MPG
03. 033 Panda72
04. 030 DaMart
05. 029 marcb1974
06. 025 TJDoornbos
07. 024 goldfinger1963
08. 022 OA
09. 018 Giertje
10. 017 Fha
11. 015 Symphonic
12. 014 suikertaartje
13. 012 Aarti
14. 009 Marijkezwolle
15. 008 Dr_Flash
16. 008 wel.o.k
17. 006 Solique
18. 003 Muck
19. 003 Trevland
20. 002 Zwieber_de_Vos
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van woensdag 11 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
048. 119 goldfinger1963
050. 118 Symphonic
dat had ik zelf dus ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar sta ik echt van te kijken
ik dacht zelf aan minder als de helft
ik ben vandaag juist heel rustig geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel even flink bezig geweest in V&A
ik voor de rest voor mijn gevoel ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vandaag juist heel rustig geweest
soms gaat het hard zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voor de rest voor mijn gevoel ook
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
soms gaat het hard zonder dat je het in de gaten hebt
ik heb laatst bijna 1000 gemaakt terwijl ik zelf dacht dat ik er iets van 500 a 600 had gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk nooit op mijn aantallen, maar van de week hadden we ff wat gedoe in een andere SC en toen had ik er bijna 300 (of zoiets) en ik had al zere vingers van het slopen....
als zou ik alle zeilen bijzetten op een hele dag, dan zou ik dat nog niet reddenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb laatst bijna 1000 gemaakt terwijl ik zelf dacht dat ik er iets van 500 a 600 had gemaakt
ik was in MEN bezig geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als zou ik alle zeilen bijzetten op een hele dag, dan zou ik dat nog niet redden
daar kom ik zelden, heeeeel af en toe als tijdverdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was in MEN bezig geweest
ik kom daar ook gewoon voor het tijdverdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom ik zelden, heeeeel af en toe als tijdverdrijf.
soms is het best wel even leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom daar ook gewoon voor het tijdverdrijf.
lekker ongedwongen niet te moeilijk spelletjes doen
ik doe eigenlijk alleen aan een paar lepeltopic's mee en aan het touwtrekken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het best wel even leuk
Ik heb een tijdje mee gedaan aan de AKQ, maar ik werd een beetje doodziek van het fanatieke gedoe daar
dat deed ik af en toe alleen om te treiterenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk alleen aan een paar lepeltopic's mee en aan het touwtrekken.
alleen jammer dat het touwtrekken na het 200ste topic moet stoppen
dat gaat het in MEN bijna overal omquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat deed ik af en toe alleen om te treiteren
Maar als je het goed beschouwt gaat het eigenlijk nergens om...
ik was vooral fan van associatiespellen en dan vooral iets onverwachts neerzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat het in MEN bijna overal om
dat probeer ik bij het woordassociatiespelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vooral fan van associatiespellen en dan vooral iets onverwachts neerzetten.
daar, en het muziek asscociatie spelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat probeer ik bij het woordassociatiespel
en het film associatiespelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar, en het muziek asscociatie spel
ik ben een noob op filmgebied. Ik heb er honderden gezien, en als ik ze weer zie kan ik je precies vertellen hoe het afloopt, maar vraag me niet naar titels en acteurs/actricesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het film associatiespel
ik ga ook pittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie dat het ruim half drie is...
Ik ga mijn mandje in, ik moet om 8 uur weer klussen
giertjequote:
ik ga zo maar es werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
ik ga nog maar eens proberen te slapen
Tsjies. Dat is ongezond weet je datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaat weer hard met de koffie hier. De vierde bak van de dag [ afbeelding ]
Welneequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsjies. Dat is ongezond weet je dat.
2 per uur is niet ongezond toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsjies. Dat is ongezond weet je dat.
Hm, okay.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef TJDoornbos het volgende:
2 per uur is niet ongezond toch?
http://www.evmi.nl/nieuws(...)t-niet-ongezond.html
Húúúú. Smerig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Eerst had ik honger maar nadat ik heb gezien hoe mijn collega 2 broodjes haring![]()
met uitjes en mayo om 08:30 's morgens heeft weggewerkt ben ik misselijk en de geur van haring ruik je in de hele gang
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Eerst had ik honger maar nadat ik heb gezien hoe mijn collega 2 broodjes haring![]()
met uitjes en mayo om 08:30 's morgens heeft weggewerkt ben ik misselijk en de geur van haring ruik je in de hele gang
WTFquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Ja vind ik ook maar die man eet gerust broodjes gehaktbal met pindasaus om 08:30 's morgens of hij eet haring met appelstroopquote:
Ik vind het ook te vroeg voor een kapsalonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF
een [ afbeelding ] is nog tot daar aan toe maar broodjes haring
kan ik je met koffie wel blij maken Panda?
sowieso haringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Inderdaadquote:
kibbeling of zalm vind ik nog wel lekker maar voor de rest moet ik het ook nietquote:
goeiemorgenquote:
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
kibbeling of zalm vind ik nog wel lekker maar voor de rest moet ik het ook niet
vissticksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer....
Morgenquote:
* DaMart geeft lading vis aan Marijke.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
En ik ben dol op vis, dus Mart geef je portie maar aan mij![]()
lust jij echt alle soorten visquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
En ik ben dol op vis, dus Mart geef je portie maar aan mij![]()
Bah vissticks ik vind het bij elkaar geperste zooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
vissticksook maar weer es een keer halen
kibbeling heb ik ook al in geen tijden meer gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bah vissticks ik vind het bij elkaar geperste zooi.
Kibbeling(van de visboer), Gamba's. kabeljauw, makreel, verse (gerookte) zalm, rode poon
Nou, een broodje bal met pindasaus gaat er eerlijk gezegd altijd wel inquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar die man eet gerust broodjes gehaktbal met pindasaus om 08:30 's morgens of hij eet haring met appelstroop
Eensquote:
Dwaasquote:
Daar heb je wel een punt... vissticksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer....
Rond een uur of 10:30 vind ik het wel lekker maar rond 08:30 nou neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, een broodje bal met pindasaus gaat er eerlijk gezegd altijd wel in![]()
Dat vind ik nog heel vroeg voor een broodje gehaktbal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
Rond een uur of 10:30 vind ik het wel lekker maar rond 08:30 nou nee
Bijna alles wel jaquote:
Vet!quote:
Ja, erg is dat hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
Over vissticks gesproken
Test bij Sea Life
Het onderzoek toonde aan dat de jongeren van tegenwoordig nog maar zeer weinig weten over wat er zoal gaande is in oceanen en zeeën Zo werd hen gevraagd om 3 soorten vis op te noemen die ze kenden. De eerste meest genoemde soort was de goudvis, vervolgens kwam de clownvis (zoals de animatiefiguur Nemo er één is) en al laatste noemden de kinderen het meest vissticks. 1 Op de 10 kinderen dacht bovendien dat gepaneerde vissticks echt zo in de zee rondzwemmen. Om de jongeren meer kennis van de zee bij te brengen, heeft het onderwaterpretpark Sea Life in Scheveningen nu een test bedacht met vissticks in een aquarium. Zo hopen ze de jongeren meer kennis over en meer interesse in de zee te geven.
in japan schijnt kogelvis een delicatesse te zijn wel heel gevaarlijk als het niet goed is bereidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna alles wel jaIk vond alleen zwaardvis niet echt lekker, maar verder ben ik nog geen vissoort tegengekomen die ik echt niet lust
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Hihi.
[..]
Ja, erg is dat heNet als met groenten enzo. Hier valt het nog wel mee, maar kinderen in Amerika weten echt niet hoe sommige groenten eruit zien
![]()
Moggeh trouwens![]()
Hier valt het echt niet mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Hihi.
[..]
Ja, erg is dat heNet als met groenten enzo. Hier valt het nog wel mee, maar kinderen in Amerika weten echt niet hoe sommige groenten eruit zien
![]()
Moggeh trouwens![]()
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
in japan schijnt kogelvis een delicatesse te zijn wel heel gevaarlijk als het niet goed is bereid
Dus jij dacht, kom ik moet even gaan buurtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef GooseFM het volgende:
Wat een vette hap=praat zo op de vroege ochtend zeg
Niet alleen wat die kennis betreft...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennis
mwah ik weet het niet mijn nieuwsgierigheid is dusdanig groot dat ik het wel zou proberenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visje
Ja, kon niet achterblijven natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij dacht, kom ik moet even gaan buurten![]()
Alles al ingepakt voor de vakantie btw?
Er zijn ook maar een paar koks die het klaar mogen maken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik weet het niet mijn nieuwsgierigheid is dusdanig groot dat ik het wel zou proberen
ik heb echt zo niks met amerikanenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Niet alleen wat die kennis betreft...
inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Hihi.
[..]
![]()
Moggeh trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |