goeiemorgenquote:
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
kibbeling of zalm vind ik nog wel lekker maar voor de rest moet ik het ook niet
vissticksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer....
Morgenquote:
* DaMart geeft lading vis aan Marijke.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
En ik ben dol op vis, dus Mart geef je portie maar aan mij![]()
lust jij echt alle soorten visquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
En ik ben dol op vis, dus Mart geef je portie maar aan mij![]()
Bah vissticks ik vind het bij elkaar geperste zooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
vissticksook maar weer es een keer halen
kibbeling heb ik ook al in geen tijden meer gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bah vissticks ik vind het bij elkaar geperste zooi.
Kibbeling(van de visboer), Gamba's. kabeljauw, makreel, verse (gerookte) zalm, rode poon
Nou, een broodje bal met pindasaus gaat er eerlijk gezegd altijd wel inquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar die man eet gerust broodjes gehaktbal met pindasaus om 08:30 's morgens of hij eet haring met appelstroop
Eensquote:
Dwaasquote:
Daar heb je wel een punt... vissticksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen vis. Vroeger toen ik klein was en ik alles nog moest proberen, at ik wel vissticks, maar die vond ik op een gegeven moment ook niet echt lekker meer....
Rond een uur of 10:30 vind ik het wel lekker maar rond 08:30 nou neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, een broodje bal met pindasaus gaat er eerlijk gezegd altijd wel in![]()
Dat vind ik nog heel vroeg voor een broodje gehaktbal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
Rond een uur of 10:30 vind ik het wel lekker maar rond 08:30 nou nee
Bijna alles wel jaquote:
Vet!quote:
Ja, erg is dat hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
Over vissticks gesproken
Test bij Sea Life
Het onderzoek toonde aan dat de jongeren van tegenwoordig nog maar zeer weinig weten over wat er zoal gaande is in oceanen en zeeën Zo werd hen gevraagd om 3 soorten vis op te noemen die ze kenden. De eerste meest genoemde soort was de goudvis, vervolgens kwam de clownvis (zoals de animatiefiguur Nemo er één is) en al laatste noemden de kinderen het meest vissticks. 1 Op de 10 kinderen dacht bovendien dat gepaneerde vissticks echt zo in de zee rondzwemmen. Om de jongeren meer kennis van de zee bij te brengen, heeft het onderwaterpretpark Sea Life in Scheveningen nu een test bedacht met vissticks in een aquarium. Zo hopen ze de jongeren meer kennis over en meer interesse in de zee te geven.
in japan schijnt kogelvis een delicatesse te zijn wel heel gevaarlijk als het niet goed is bereidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna alles wel jaIk vond alleen zwaardvis niet echt lekker, maar verder ben ik nog geen vissoort tegengekomen die ik echt niet lust
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Hihi.
[..]
Ja, erg is dat heNet als met groenten enzo. Hier valt het nog wel mee, maar kinderen in Amerika weten echt niet hoe sommige groenten eruit zien
![]()
Moggeh trouwens![]()
Hier valt het echt niet mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Hihi.
[..]
Ja, erg is dat heNet als met groenten enzo. Hier valt het nog wel mee, maar kinderen in Amerika weten echt niet hoe sommige groenten eruit zien
![]()
Moggeh trouwens![]()
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
in japan schijnt kogelvis een delicatesse te zijn wel heel gevaarlijk als het niet goed is bereid
Dus jij dacht, kom ik moet even gaan buurtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef GooseFM het volgende:
Wat een vette hap=praat zo op de vroege ochtend zeg
Niet alleen wat die kennis betreft...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennis
mwah ik weet het niet mijn nieuwsgierigheid is dusdanig groot dat ik het wel zou proberenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visje
Ja, kon niet achterblijven natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij dacht, kom ik moet even gaan buurten![]()
Alles al ingepakt voor de vakantie btw?
Er zijn ook maar een paar koks die het klaar mogen maken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah ik weet het niet mijn nieuwsgierigheid is dusdanig groot dat ik het wel zou proberen
ik heb echt zo niks met amerikanenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Niet alleen wat die kennis betreft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |