Tsjies. Dat is ongezond weet je datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaat weer hard met de koffie hier. De vierde bak van de dag [ afbeelding ]
Welneequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsjies. Dat is ongezond weet je dat.
2 per uur is niet ongezond toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsjies. Dat is ongezond weet je dat.
Hm, okay.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef TJDoornbos het volgende:
2 per uur is niet ongezond toch?
http://www.evmi.nl/nieuws(...)t-niet-ongezond.html
Húúúú. Smerig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Eerst had ik honger maar nadat ik heb gezien hoe mijn collega 2 broodjes haring![]()
met uitjes en mayo om 08:30 's morgens heeft weggewerkt ben ik misselijk en de geur van haring ruik je in de hele gang
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Eerst had ik honger maar nadat ik heb gezien hoe mijn collega 2 broodjes haring![]()
met uitjes en mayo om 08:30 's morgens heeft weggewerkt ben ik misselijk en de geur van haring ruik je in de hele gang
WTFquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Ja vind ik ook maar die man eet gerust broodjes gehaktbal met pindasaus om 08:30 's morgens of hij eet haring met appelstroopquote:
Ik vind het ook te vroeg voor een kapsalonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
WTF
een [ afbeelding ] is nog tot daar aan toe maar broodjes haring
kan ik je met koffie wel blij maken Panda?
sowieso haringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
Inderdaadquote:
kibbeling of zalm vind ik nog wel lekker maar voor de rest moet ik het ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |