Smelt meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brandt wel maar rookt een beetje
giertjequote:
heey Gfquote:
het helpt ook tegen nare luchtjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Je kan zo'n koffiefilter toch wel meerdere keren gebruiken zegWat een verspilling.
![]()
geen zin om iets te doen vandaagquote:
heb ik ook wel es moet je zin maken zegt mijn moeder danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen zin om iets te doen vandaag
Ja, bij wonden, ik ken hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
het helpt ook tegen nare luchtjes
een gebruikt koffiefilter op een schotel of een bordje en dan op een kast zetten voor een tijdje
Twee te vroeg.quote:
ik kreeg dat ooit als tip van een oud collega van me vond et nogal raar klinken maar het werkt welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, bij wonden, ik ken hetEn andere dingen idd
Pas op dat ze niet zinkenquote:
Nee, het werkt idd echt superquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg dat ooit als tip van een oud collega van me vond et nogal raar klinken maar het werkt wel
inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, het werkt idd echt superSterke geur, koffie
dat zeer zeker en het ruikt ook gewoon lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, het werkt idd echt superSterke geur, koffie
Pizza / shoarma/ etc. laten bezorgen op werk is zeker geen optie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb trek maar kan nog niet naar huis jammer genoeg
Kan wel maar over een half uur mag ik naar huis en mammalief heeft voor mij gekookt zei ze vanmiddag dus ik hoef het alleen maar in de magnetron te schuiven en klaar is pandaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Pizza / shoarma/ etc. laten bezorgen op werk is zeker geen optie?
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef TJDoornbos het volgende:
zo pizza besteld. Eens zien of ik mijn avonddienst overleef!
pizza angelo's (specialiteit van het huis) tomaat, kaas, ham, champignons, gehakt, ui, asperges, paprika.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pizza angelo's (specialiteit van het huis) tomaat, kaas, ham, champignons, gehakt, ui, asperges, paprika.
Tot hoelaat moet je P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |