Heerlijk, wat kaas er door heen smelten en eten maar.quote:
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das laaten dan ook al zo vroeg naar huis
Niet iedereen krijgt van zijn schoonvader een relaxt baantje aangebodenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centen
Het is niet eerlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft hard en lang te werken voor z'n centen
En voordat je je computer had uitgezet, je spullen gepakt en buiten stond, was het vast al 17:03 uurquote:
Hoi STquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is 87,5 cm en 12 kilo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weg, ff lekker bankhangen met mn lief![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
wat kan die lieverd al allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
dingen die hij pas hoeft als hij 3 isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat kan die lieverd al allemaal?
Ja maar wat is dat dan ik heb geen kinderen dus geen vergelijking *ja ik weet het ik ben nieuwsgierig*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dingen die hij pas hoeft als hij 3 is![]()
![]()
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:57 schreef Panda72 het volgende:
Ja maar wat is dat dan ik heb geen kinderen dus geen vergelijking *ja ik weet het ik ben nieuwsgierig*
Ja of melk drinken helpt ook om de hitte uit je mond te halen. *sorry spuit 11 ik weet het maar ik moest even bijlezen*quote:
Doeg snoetje, tot heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook even gezellig doen met Henry zonder seksclub. Fijne avond allemaal!![]()
Thijs is een wonderkind, lief een ook nog en mooie minimeneer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het is![]()
Ohja, en hij moest als opdrachtje 3 blokjes stapelen. Hij deed er 9.
Zijn jongleeract sloeg aan dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |