Tellen? Blokjes stapelen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel veel kleuren benoemen, een beetje tellen en plaatjes in boekjes benoemen waarvan hij dus nog niet hoeft te weten wat het is![]()
Ohja, en hij moest als opdrachtje 3 blokjes stapelen. Hij deed er 9.
quote:
Klopt, maar met de nieuwe directie heb ik daar weinig voordeel meer van. Voor zover ik dat al hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt van zijn schoonvader een relaxt baantje aangeboden.
Minstensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voordat je je computer had uitgezet, je spullen gepakt en buiten stond, was het vast al 17:03 uur.
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe moeilijk is het om op de link www.TJSwerk.nl/installatiehulp te klikken?
Als die link bij die mensen ook de melding geeft dat de site niet bestaat, is het niet vreemd dat ze je bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe moeilijk is het om op de link www.TJSwerk.nl/installatiehulp te klikken?
GMTAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellen![]()
?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link geeft een 404. Vind je het gek dat ze je dan gaan bellen![]()
?
bedankt Wijze heren jullie snappen neem ik aan dat ik alleen het klikken uberhaupt bedoelde?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die link bij die mensen ook de melding geeft dat de site niet bestaat, is het niet vreemd dat ze je bellen.
Als je die link niet naar ze mailt of ergens op een website post waar ze hem lezen, denk ik dat ze er zelfs onmogelijk op kunnen klikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
bedankt Wijze heren jullie snappen neem ik aan dat ik alleen het klikken uberhaupt bedoelde?
Oh, dat komt goed uit, ik zoek een nieuwe schouder, kan ik dat ook gelijk in de groep gooien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik misschien een nieuwe nek?
Deze doet het niet meer zo goed
Nee, mijn schouders doen nu ook al mee, dus aan de mijne heb je dan nog nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat komt goed uit, ik zoek een nieuwe schouder, kan ik dat ook gelijk in de groep gooien.
Anders; ruilen?![]()
Ohjeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, mijn schouders doen nu ook al mee, dus aan de mijne heb je dan nog niets
Wat is er aan de hand met je schouder dan?quote:
Hoe is het weer daar?quote:
Heb oktober vorig jaar een peesontsteking opgelopen, mede door mn werk maar ook gewoon door verkeerde houdingen met trekken/duwen/tillen. Heb ietwat hypermobiele gewrichten en dat helpt ook niet. Heb 3 maanden met pijn gelopen die je je niet kunt voorstellen (ben liever een maand lang ongesteld), daarna ging het minder en kon ik beginnen met opbouwen van werk en herstellen zeg maar. Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter, maar moet er nog steeds op letten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met je schouder dan?
Stuk of 25 denk ikquote:
Redelijk. Vanmiddag veel zon, net even eenpaar buitjes. Nu droog en bewolktquote:
Getsiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb oktober vorig jaar een peesontsteking opgelopen, mede door mn werk maar ook gewoon door verkeerde houdingen met trekken/duwen/tillen. Heb ietwat hypermobiele gewrichten en dat helpt ook niet. Heb 3 maanden met pijn gelopen die je je niet kunt voorstellen (ben liever een maand lang ongesteld), daarna ging het minder en kon ik beginnen met opbouwen van werk en herstellen zeg maar. Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter, maar moet er nog steeds op letten.
Wat is er met jouw nek dan?![]()
MPG is zojuist teruggekomen van koffieslurpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |