Ja, das niet fijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik heb spanningshoofdpijn in combinatie met migraine en nu zitten mijn nek- en schouderspieren helemaal vast, het is net beton![]()
Ik ben ook liever een maand lang ongesteld dan dat ik moet bevallen, misschien is dat wel vergelijkbaar
Rekoefeningen ehm...voor mijn nek en schouders hebben we het nu over he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das niet fijn.
Oh bah, spanningshoofdpijn?![]()
![]()
Gatsie.. Jeetje... En rekoefeningen, helpt dat nog? Bij mij wel, magoed, ik heb dan niet die ellende van hoofdpijn enzo.
Dus je gaat nu buiten staan met je biertje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag geen bier drinken in de jeugdherberg
OA gaat nu zijn tweede bak van de avond inschenken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG is zojuist teruggekomen van koffieslurpen.
Dat wordt een fles Schnaps inslaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag geen bier drinken in de jeugdherberg
Welneequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een fles Schnaps inslaan.
En dan is het morgen tijd voor:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welneeik bennog een kwartiertje online, dan ga ik douchen en is het mooi bedtijd
Succes alvast!quote:8:39 Freiburg Littenweiler V
8:48 x 9:03 Freiburg (Breisgau) Hbf
9:53 x 10:34 Offenburg
11:04 x 11:23 Strasbourg Ville
12:22 x 12:33 Lauterbourg
13:34 x 14:51 Strasbourg Ville
16:08 Basel SNCF A
16:37 Basel SBB V
17:44 x 19:40 Freiburg (Breisgau) Hbf
19:48 Freiburg Littenweiler A
Ohjee, lastig joh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rekoefeningen ehm...voor mijn nek en schouders hebben we het nu over he?![]()
Dat helpt voor geen meter...
Het enige dat helpt is iemand met heel warme masseerhanden en enorm doorzettings-en uithoudingsvermogen...
Ja inderdaad, wat een feest lijkt me dat zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
En over je edit: ach, daarna ben je sowieso een maand lang ongesteld, dus het is dubbel feest
Zoeen fysio heb ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Al waren de massages en dingen die ik van de fysio had gehad ook erg lekker ^^
Fijne vakantie Flesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou boys over 5 minuten klapt mijn internet eruit, ik meld me over een paar dagen wel weer
Ja joh? Waarvoor heb jij het?quote:
Oeh, jij ook alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
Al is dat kraken wel erg lekker hoor, door de manueel therapeutDamn, soms zat het echt heel erg vast.
Ja joh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, jij ook al
Ik mag morgen weer
Klinkt helemaal bekend ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja joh.1e keer was echt raar, moest lachen
Voelt zo apart. Maar als je er eenmaal aan gewend bent is het heerlijk. Soms ging het zo enorm vastzitten in mn rug (mn wervels, omdat die al zo hypermobiel zijn weigeren ze gewoon dienst op een gegeven moment) en mn spieren gingen dan ook vast zitten. Dus als mn wervels weer ff los 'gekraakt' waren, dan voelde ik me gewoon weer top
![]()
Mja, om dat nou je hele leven te doen gaat me wat ver als ik het zelf ook soepel en sterk kan houden
Waar ga jij voor? Ook je rug/nek?
Oh gatsie.. Jeetje. Ja das klote he, je onderrug. Heb daar ook al eens last van gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal bekend ja.
Mijn (onder)rug wil nog wel eens niet. 2 weken terug stopte die er echt mee en kon ik niet eens meer zitten. Zo erg had ik het nog nooit gehad. En dit was niet te kraken ook omdat het de tussenwervel tussen mijn bekken en onderste wervel is.
Morgen weer eens op mijn werk kijken en daarna fysio.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Mijn oma heeft kwaadaardige borstkanker. Godverdomme zeg
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Mijn oma heeft kwaadaardige borstkanker. Godverdomme zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |