ik was in MEN bezig geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als zou ik alle zeilen bijzetten op een hele dag, dan zou ik dat nog niet redden
daar kom ik zelden, heeeeel af en toe als tijdverdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was in MEN bezig geweest
ik kom daar ook gewoon voor het tijdverdrijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom ik zelden, heeeeel af en toe als tijdverdrijf.
soms is het best wel even leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom daar ook gewoon voor het tijdverdrijf.
lekker ongedwongen niet te moeilijk spelletjes doen
ik doe eigenlijk alleen aan een paar lepeltopic's mee en aan het touwtrekken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het best wel even leuk
Ik heb een tijdje mee gedaan aan de AKQ, maar ik werd een beetje doodziek van het fanatieke gedoe daar
dat deed ik af en toe alleen om te treiterenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk alleen aan een paar lepeltopic's mee en aan het touwtrekken.
alleen jammer dat het touwtrekken na het 200ste topic moet stoppen
dat gaat het in MEN bijna overal omquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat deed ik af en toe alleen om te treiteren
Maar als je het goed beschouwt gaat het eigenlijk nergens om...
ik was vooral fan van associatiespellen en dan vooral iets onverwachts neerzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat het in MEN bijna overal om
dat probeer ik bij het woordassociatiespelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was vooral fan van associatiespellen en dan vooral iets onverwachts neerzetten.
daar, en het muziek asscociatie spelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat probeer ik bij het woordassociatiespel
en het film associatiespelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar, en het muziek asscociatie spel
ik ben een noob op filmgebied. Ik heb er honderden gezien, en als ik ze weer zie kan ik je precies vertellen hoe het afloopt, maar vraag me niet naar titels en acteurs/actricesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het film associatiespel
ik ga ook pittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie dat het ruim half drie is...
Ik ga mijn mandje in, ik moet om 8 uur weer klussen
giertjequote:
ik ga zo maar es werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
ik ga nog maar eens proberen te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |