waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijksquote:
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)quote:
Daar hebben we toch echt namen voor nodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef NoRespect het volgende:
[..]
waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijks
iemand wél tips?
Je ziet toch niet te rotzooien met Jan Peter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
tip: den haag
Wat voor tips wil je dan? Wil jij met hem verder? Is hij bereid zijn vrouw te verlaten?etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
Dus toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:36 schreef Wokkel het volgende:
Rutte kan het niet zijn, dus ik gok op Cohen. Alhoewel, je had het over iemand met een carriere en een werkvloer.
niet vertellen, wel tips geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
geen namen, anders maak ik levens kapotquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Daar hebben we toch echt namen voor nodig.
ik ben zeker géén goldigger, dus op geld uit. Ik hou van hem, heb al aardig wat met hem opgebouwd. Alleen dit allemaal in het geheim is zo moeilijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Dus toch?
Als je het goed wilt doen zorg je dat je een liefdesbaby krijgt en verkoop je je verhaal. Van de alimentatie/zwijggeld kan je ongetwijfeld fijn verder leven.
nee, daar gaat het niet omquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet vertellen, wel tips geven.
dan wil je dus dat het geraden wordt.
Het is het een of het ander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef NoRespect het volgende:
[..]
geen namen, anders maak ik levens kapot
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef meneerbanaan het volgende:
Ja hoi hier de vrouw van Bas van Toor.... Ik dacht al langer dat mijn man vreemdging, nu is de waarheid boven tafel.....
waar dan om?quote:
hehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK!
En waarom maakt het feit dat het een bekende Nederlander is het één en ander ineens anders? Is minnares daarom ook ineens met hoofdletter m?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic
Minnares van heel bekende Nederlander
Dus hoop ik hier wel op reacties, en dat mijn topic serieus word genomen. Ik lieg niet en de reden waarom ik erbij zet dat het om een BN'er gaat omdat het de situatie veel en veel lastiger maakt. In iedergeval mijn verhaal:
Mijn verhaal: Ik heb een kloon aangenaakt omdat ik hier al een tijd op fok zit. Zelf wil ik niks over mezelf kwijt, wel mijn verhaal waar ik erg mee zit. Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander, geen showbizz type in iedergeval.
Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig. We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer, ik werk er nu niet meer omdat ik daar stage liep. Het begon pril met elkaar aankijken, dicht langs elkaar heen lopen en veel praten. Op een keer gingen we verder en stonden we te zoenen in de wc’s. Ik liep er toen al een paar maanden stage.
Collega’s hadden niks door al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder. Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens. En daarom voel ik me dan erg klote.
Het zoenen ging uiteraard snel over op intieme aanrakingen, ik treed niet in details. We spraken steeds vaker buiten werk af, en maakten afspraken dat het bij een sexuele relatie zou blijven. Hij vertelde naar welk hotel ik moest komen, en vertelde zijn vrouw smoesjes dat hij voor werk wegmoest. Ik voelde me steeds lulliger. Maar door een lichte verliefdheid wat ik lang niet had gevoeld gingen we door. Steeds vaker spraken we af, een tijdje later heb ik toch mijn zus hiervan verteld.
Nu nog steeds zien we elkaar en hij zij dat zijn vrouw argwaan heeft gekregen, dus houden we het op een laag pitje. Maar nog steeds spreken we af. We weten dat het nooit wat zou kunnen worden, want dan is heel zijn carrière naar de klote.
Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?
Tips graag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK!
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Maar vertel eens, waarom moet je er zo nodig bij vertellen dat het een bekende Nederlander is.
Denk je daar meer aandacht door te krijgen?
Ik vind je sowieso stom, dat je aanpapt met een getrouwde man.
STERF JIJ BANGE BROEKPOEPERT!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
Arme bekende nederlander.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
Mensen zijn van nature nieuwsgierig, doe 's nie zo boos nie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
jij bent degene zonder respect....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT ..
Dan boeit 't ook niet of zijn populariteit stijgt / daalt door het vertellen van z'n naam.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
Tegenover zijn vrouw niet nee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT ..
beter nog, laat je bezwangeren door hem...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Gewoon doorwippen met die bn-er
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Leuk ook dat je Den Haag zegt.
Aangezien de Spelers van ADO niet heel erg bekend zijn onder de gemiddelde Nederlander moet het toch iemand zijn uit de politiek. 150 Tweedekamerleden waarvan er maar een stuk of 20 heel erg bekend zijn. Ik schaar dus een Harry van Bommel, Diederik Samsom niet tot de heel bekende Nederlanders.
Dan kom je al snel uit op de eerst 2, 3 van de gevestigde partijen - min de vrouwen. Iemand een lijstje maken zodat we kunnen afvinken?
Jij denkt, hoe vaker ik het herhaal, des te geloofwaardiger komt het overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic
Dus hoop ik hier wel op reacties, en dat mijn topic serieus word genomen. Ik lieg niet en de reden waarom ik erbij zet dat het om een BN'er gaat omdat het de situatie veel en veel lastiger maakt. In iedergeval mijn verhaal:
Mijn verhaal: Ik heb een kloon aangenaakt omdat ik hier al een tijd op fok zit. Zelf wil ik niks over mezelf kwijt, wel mijn verhaal waar ik erg mee zit. Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander, geen showbizz type in iedergeval.
Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig. We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer, ik werk er nu niet meer omdat ik daar stage liep. Het begon pril met elkaar aankijken, dicht langs elkaar heen lopen en veel praten. Op een keer gingen we verder en stonden we te zoenen in de wc’s. Ik liep er toen al een paar maanden stage.
Collega’s hadden niks door al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder. Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens. En daarom voel ik me dan erg klote.
Het zoenen ging uiteraard snel over op intieme aanrakingen, ik treed niet in details. We spraken steeds vaker buiten werk af, en maakten afspraken dat het bij een sexuele relatie zou blijven. Hij vertelde naar welk hotel ik moest komen, en vertelde zijn vrouw smoesjes dat hij voor werk wegmoest. Ik voelde me steeds lulliger. Maar door een lichte verliefdheid wat ik lang niet had gevoeld gingen we door. Steeds vaker spraken we af, een tijdje later heb ik toch mijn zus hiervan verteld.
Nu nog steeds zien we elkaar en hij zij dat zijn vrouw argwaan heeft gekregen, dus houden we het op een laag pitje. Maar nog steeds spreken we af. We weten dat het nooit wat zou kunnen worden, want dan is heel zijn carrière naar de klote.
Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?
Tips graag
En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
beter nog, laat je bezwangeren door hem...
Tweede uitbarsting binnen drie minuten op een forum als Fok!.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Hoezo, als hij op Harry Potter lijkt of geblondeerd haar heeft bij de geboorte weet je toch ook genoeg?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag?
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!
Dirk Taatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
Ik denk Emile Roemer, dat lijkt me wel zo'n type die graag van 2 walletjes eet
Zo, ik zit hard te denken, maar kan geen BN'er in Den Haag bedenken die bij jou pauperniveau zou kunnen passen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
Hoe oud ben jij en is hij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
Dat is een van de weinig met vrouw/vriendin die een beetje te doen isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.
Camiel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
HAHAHAHA SNAP JE HEM!!111111quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Zwarte_Piet het volgende:
Fleur? We hadden toch afgesproken dat je hier niks over zou zeggen? Je weet dat mijn vrouw ook op Fok meeleest.
Eeh ervan uitgaande dat ze het niet aan de Party of een ander medium meldt, maakt het toch niets uit nee?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die niet snappen dat het wel uitmaakt dat het een BN'er is.
Ervan uitgaande dat het waar is.
Ik heb het even gechecked, hij is getrouwd en heeft 2 kinderen...quote:
Niet mee verder gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
goeie graaaaaaaapppp..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is zeker gewoon weer een Wilderstopic?
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef duiten het volgende:
en hij moet ook nog een aardige vrouw hebbenn, pechtold??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goeie graaaaaaaapppp..
al valt hij alleen al af door het geen vrouw hebben.
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...
Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Respect hebben voor iemand die twee topic's opent op FOK! over het hebben van een relatie met een bekende Nederlander, daar tips en hints over geeft (geen zanger/acteur, getrouwd, Den Haag) maar weigert namen te noemen? Flikker toch op met je gejank om respect.
Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..
en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Was dat vroeger niet een kerel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef duiten het volgende:
[..]
en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.
[ afbeelding ]
ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt?
Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt.
Mocht het echt waar zijn, natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
Nah, nu zit ik eigenlijk wel te wachten tot TS bekend maakt wie het is...
Het zal toch niet!?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef 9611Niels het volgende:
Yvonne zal het vorige topic niet voor niks gesloten hebben, misschien is de TS wel gewoon een baggerkloon.
Want? Zonder naam blijft het een zelfde soort vraag. Wie het is doet er in het geheel niet toe. Als de vraag van TS zuiver is, snap ik haar reactie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat Yvonne het vorige topic heeft gesloten omdat ze niet wil zeggen wie de BN'er is. Dan wordt zo'n topic toch ook nutteloos. Deze zal dus ook wel op slot gaan
Jammer, ik wil nu eindelijk wel 's weten wie de schuldige is, naast TS.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat Yvonne het vorige topic heeft gesloten omdat ze niet wil zeggen wie de BN'er is. Dan wordt zo'n topic toch ook nutteloos. Deze zal dus ook wel op slot gaan
Direct klaar voor de ramsj, dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Iemand is weer eens een boek aan het schrijven.
Lekker boeiend dan om te zeggen dat het om een BN'er gaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Want? Zonder naam blijft het een zelfde soort vraag. Wie het is doet er in het geheel niet toe. Als de vraag van TS zuiver is, snap ik haar reactie.
Wat het leeuwendeel hier niet snapt is waarom het dan zo belangrijk is dat hij een bekende nederlander is? (is, is, is . . .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Want? Zonder naam blijft het een zelfde soort vraag. Wie het is doet er in het geheel niet toe. Als de vraag van TS zuiver is, snap ik haar reactie.
Inderdaad, aandachtshoerig gedoe.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lekker boeiend dan om te zeggen dat het om een BN'er gaat.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat het leeuwendeel hier niet snapt is waarom het dan zo belangrijk is dat hij een bekende nederlander is? (is, is, is . . .)
Doet er totaal niet toe.
Voor het morele oordeel niet nee. Maar qua risico's maakt het toch wel uit. Of je nu de minnares van Jan uit Gouda bent of van een bekende politicus: als het uitkomt dan kom je alleen in het tweede geval met je kop in de prive. Lijkt me toch een verschilletje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat het leeuwendeel hier niet snapt is waarom het dan zo belangrijk is dat hij een bekende nederlander is? (is, is, is . . .)
Doet er totaal niet toe.
Hoi remlof,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, aandachtshoerig gedoe.
Dat heet nou een affaire, het is geen relatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben zeker géén goldigger, dus op geld uit. Ik hou van hem, heb al aardig wat met hem opgebouwd. Alleen dit allemaal in het geheim is zo moeilijk
Ik vind het er nog steeds niet toe doen, omdat het hier om de minnares van die BN'er gaat. Haar probleem is, dat zij eigenlijk gewoon de levenspartner van de BN'er wil worden. Als het Jan Jansen uit Gouda zou zijn, zouden we exact dezelfde tips geven. Het maakt dan niet uit, dat het een BN'er is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het morele oordeel niet nee. Maar qua risico's maakt het toch wel uit. Of je nu de minnares van Jan uit Gouda bent of van een bekende politicus: als het uitkomt dan kom je alleen in het tweede geval met je kop in de prive. Lijkt me toch een verschilletje.
Oe, het is kloon88...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ah, we hebben er weer een:
Mens, heb toch respect voor medefokkers. Wie denk je wel niet wie je bent. Ik open een serieus topic, en heb dat met tranende ogen zitten tikken. Niet wetend wat ik moest doen. Het was geen lulverhaal wat jij dus blijkbaar dacht, en ik moest mijn verhaal kwijt.
ik ben trouwens een kloon van kloon88 die het topic: relatie met bn'er opende. ...
groetjes een heel boze kloon, heb mijn respect voor jou in één seconde verloren. think about it, bey bey bitch
Ik ga zo even hard huilen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het wel iets voor Hero Brinkman eigenlijk.
Die slaat stagiaires toch alleen maar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Misschien combineert hij het wel, ook leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die slaat stagiaires toch alleen maar?
Het is ook echt alleen haar schuld dat zij een seksuele relatie onderhoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Tuig het volgende:
Foto's van bn'er vastgebonden op bed als bewijf van jullie "seksrelatie"
Ik heb zo'n hekel aan schijnheilige aandachtvragende wijven als jij
SLET!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
Die is niet getrouwdquote:
Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:18 schreef Pluckie het volgende:
[..]
Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NotYou het volgende:
Is er weer één een boek aan het schrijven hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Schrijf er een boek over en dan DIK CASHEN!!!!![]()
![]()
Heb ik een bepaalde running gag gemist?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Iemand is weer eens een boek aan het schrijven.
Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?quote:Op woens
dag 11 augustus 2010 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
Heb ik een bepaalde running gag gemist?
OMG ben ik nu wereldvreemdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow oke. Dan Pechtold als tweede keuze
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou kunnenhoop alleen van niet
Is die getrouwd dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef PabloLopez het volgende:
ik weet het, die vent die nu bij voetbal international zit, Tijl Beckand! komt uit den haag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef silent_scream1 het volgende:
Zeg hier de vrouw van Wouter Bos, zou je als de bliksem met je tengels van mijn man af willen blijven?
De eerste keer dat ik je ontmoette vond ik je al raar meisje en dit bevestigd het maar weer.
Die stiekeme afspraakjes zijn voor jou verleden tijd want Wouter gaat voortaan met een GPS-band om zijn enkel door het leven (ik volg hem overal).
Ga iemand zoeken zonder relatie en laat mijn man met rust!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 | Aptroot, Ch.B. (VVD) Charlie VVD Wassenaar 59 Man 2751 dagen Atsma, J.J. (CDA) Joop CDA Surhuisterveen 54 Man 4468 dagen Azmani, M. (VVD) Malik VVD Stegeren 34 Man 56 dagen Bashir, F. (SP) Farshad SP Zoetermeer 22 Man 940 dagen Beek, W.I.I. van (VVD) Willibrord VVD Maarheeze 61 Man 4468 dagen Beertema, H.J. (PVV) Harm PVV Ouderkerk aan den Ijssel 58 Man 56 dagen Bemmel, J.J.G. van (PVV) Jhim PVV Zoetermeer 50 Man 56 dagen Blok, S.A. (VVD) Stef VVD Den Haag 45 Man 4267 dagen Bommel, H. van (SP) Harry SP Diemen 48 Man 4468 dagen Bontes, L. (PVV) Louis PVV Hellevoetsluis 54 Man 56 dagen Bosma, M. (PVV) Martin PVV Amsterdam 45 Man 1351 dagen Bosman, A. (VVD) André VVD Utrecht 45 Man 56 dagen Braakhuis, B.A.M. (GL) Bruno GL Haarlem 49 Man 56 dagen Brinkman, H. (PVV) Hero PVV Middenbeemster 45 Man 1351 dagen Broeke, J.H. ten (VVD) Han VVD Haaksbergen 41 Man 1351 dagen Çelik, M. (PvdA) Metin PVDA Rotterdam 40 Man 56 dagen Cohen, M.J. (PvdA) Job PVDA Amsterdam 62 Man 56 dagen Çörüz, C. (CDA) Coskun CDA Haarlem 46 Man 3362 dagen Dam, M.H.P. van (PvdA) Martijn PVDA Utrecht 32 Man 2751 dagen Dekken, T.R. van (PvdA) Tjeerd PVDA Groningen 43 Man 56 dagen Dibi, T. (GL) Tofik GL Amsterdam 29 Man 1351 dagen Dijck, A.P.C. van (PVV) Tony PVV Venlo 46 Man 1351 dagen Dijk, J.J. van (SP) Jasper SP Amsterdam 39 Man 1351 dagen Dijkgraaf, E. (SGP) Elbert SGP Rotterdam 40 Man 56 dagen Dijkhoff, K.H.D.M. (VVD) Klaas VVD Breda 29 Man 56 dagen Dijsselbloem, J.R.V.A. (PvdA) Jeroen PVDA Wageningen 44 Man 3608 dagen Driessen, J.H.A. (PVV) Johan PVV Den Haag 29 Man 56 dagen El Fassed, A. (GL) Arjan GL Utrecht 36 Man 56 dagen Elias, T.M.Ch. (VVD) Ton VVD Den Haag 55 Man 602 dagen Elissen, A. (PVV) André PVV Den Haag 50 Man 56 dagen Fritsma, S.R. (PVV) Sietse PVV Den Haag 38 Man 1351 dagen Gerven, H.P.J. van (SP) Henk SP Oss 55 Man 1351 dagen Graus, D.J.G. (PVV) Dion PVV Heerlen 43 Man 1351 dagen Groot, V.A. (PvdA) Ed PVDA Amsterdam 52 Man 56 dagen Haersma Buma, S. van (CDA) Sybrand CDA Voorburg 44 Man 3003 dagen Ham, B. van der (D66) Boris D66 Amsterdam 36 Man 3003 dagen Harbers, M.G.J. (VVD) Mark VVD Rotterdam 41 Man 254 dagen Heijnen, P.M.M. (PvdA) Pierre PVDA Den Haag 56 Man 1260 dagen Hernandez, M.M. (PVV) Marcial PVV Kampen 36 Man 56 dagen Hijum, Y.J. van (CDA) Eddy CDA Laag Zuthem 38 Man 2536 dagen Irrgang, E. (SP) Ewout SP Amsterdam 33 Man 1771 dagen Jager, J.C. de (CDA) Jan Kees CDA Rotterdam 41 Man 56 dagen Jansen, P.F.C. (SP) Paulus SP Utrecht 56 Man 1351 dagen Jong, L.W.E. de (PVV) Léon PVV Maarssen 27 Man 56 dagen Klaver, J.F. (GL) Jesse GL Den Haag 24 Man 56 dagen Klaveren, J.J. van (PVV) Joram PVV Almere 31 Man 56 dagen Klink, A. (CDA) Ab CDA Rotterdam 51 Man 56 dagen Koolmees, W. (D66) Wouter D66 Rotterdam 33 Man 56 dagen Koopmans, G.P.J. (CDA) Ger CDA Velden 47 Man 3003 dagen Koppejan, A.J. (CDA) Ad CDA Zoutelande 47 Man 1351 dagen Kortenoeven, W.R.F. (PVV) Wim PVV Den Haag 55 Man 56 dagen Krom, P. de (VVD) Paul VVD Leidschendam 47 Man 2751 dagen Lucassen, E. (PVV) Eric PVV Zandvoort 35 Man 56 dagen Marcouch, A. (PvdA) Ahmed PVDA Amsterdam 44 Man 56 dagen Monasch, J.S. (PvdA) Jacques PVDA Sneek 48 Man 56 dagen Mos, R. de (PVV) Richard PVV Den Haag 34 Man 345 dagen Mulder, A. (VVD) Anne VVD Den Haag 40 Man 56 dagen Nicolaï, A (VVD) Atzo VVD Amstelveen 50 Man 2993 dagen Ormel, H.J. (CDA) Henk Jan CDA Hengelo (GLD) 54 Man 3003 dagen Pechtold, A. (D66) Alexander D66 Wageningen 44 Man 1351 dagen Plasterk, R.H.A. (PvdA) Ronald PVDA Bussum 53 Man 56 dagen Raak, A.A.G.M. van (SP) Ronald SP Amsterdam 40 Man 1351 dagen Recourt, J. (PvdA) Jeroen PVDA Haarlem 40 Man 56 dagen Roemer, E.G.M. (SP) Emile SP Sambeek 47 Man 1351 dagen Roon, R. de (PVV) Raymond PVV Almere 57 Man 1351 dagen Rouvoet, A. (CU) André CU Woerden 48 Man 4721 dagen Rouwe, S. de (CDA) Sander CDA Bolsward 29 Man 1260 dagen Rutte, M. (VVD) Mark VVD Den Haag 43 Man 1623 dagen Samsom, D.M. (PvdA) Diederik PVDA Leiden 39 Man 2751 dagen Schouw, A.G. (D66) Gerard D66 Dordrecht 44 Man 56 dagen Sharpe, J.E.J.W. (PVV) James PVV Singeorgiu de Mures Romania 47 Man 56 dagen Slob, A. (CU) Arie CU Zwolle 48 Man 3286 dagen Spekman, J.L. (PvdA) Hans PVDA Utrecht 44 Man 1351 dagen Staaij, C.G. van der (SGP) Kees SGP Benthuizen 41 Man 4468 dagen Steur, G.A. van der (VVD) Ard VVD Warmond 40 Man 56 dagen Teeven, F. (VVD) Fred VVD Amsterdam 51 Man 1603 dagen Timmermans, F.C.G.M. (PvdA) Frans PVDA Heerlen 49 Man 3258 dagen Ulenbelt, P. (SP) Paul SP Leiden 58 Man 1351 dagen Veen, E. van der (PvdA) Eelke PVDA Nieuwegein 64 Man 1351 dagen Verhagen, M.J.M. (CDA) Maxime CDA Voorburg 53 Man 4721 dagen Verhoeven, K. (D66) Kees D66 Amsterdam 34 Man 56 dagen Vliet, R.A. van (PVV) Roland PVV Nederweert 40 Man 56 dagen Voordewind, J.S. (CU) Joël CU Amsterdam 45 Man 1351 dagen Weekers, F.H.H. (VVD) Frans VVD Weert 42 Man 4092 dagen Wilders, G. (PVV) Geert PVV 0 46 Man 4306 dagen Wit, J.M.A.M. de (SP) Jan SP Heerlen 65 Man 4468 dagen Ziengs, E. (VVD) Erik VVD Assen 49 Man 56 dagen Zijlstra, H. (VVD) Halbe VVD Utrecht 41 Man 1351 dagen |
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, alle mannelijke 'kandidaten' uit de 2e kamer op een rijtje.![]()
Best benieuwd wie het is
[ code verwijderd ]![]()
En degenen die niet uit Den Haag komen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, nu alleen nog de vrijgezellen eruit filteren
En eigenlijk hoop ik dat het een of andere SGP-er is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Goed, nu alleen nog de vrijgezellen eruit filteren
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb het even gechecked, hij is getrouwd en heeft 2 kinderen...
Fits the profile I would say.
Is Roemer al 3 jaar een hele bekende nederlander?quote:Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig
Hmm.. moeten we dat letterlijk nemen? Denk dat de hint "Den Haag" meer betrekking had op politiek dan op daadwerkelijk zijn woonplaats.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En degenen die niet uit Den Haag komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon niemand die even de OP quote voor als het een back-fire topic wordt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Denk het ook, als ze Wageningen had gezegd was het wel erg makkelijk geweest hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. moeten we dat letterlijk nemen? Denk dat de hint "Den Haag" meer betrekking had op politiek dan op daadwerkelijk zijn woonplaats.
Hm ja dat zou kunnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. moeten we dat letterlijk nemen? Denk dat de hint "Den Haag" meer betrekking had op politiek dan op daadwerkelijk zijn woonplaats.
Dat was precies mijn gedachtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NotYou het volgende:
Is er weer één een boek aan het schrijven hoor.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Robar het volgende:
Ik stel voor dat we iedere bekende Hagenees of politicus een email sturen met "We weten het en over twee dagen je vrouw ook ..."
Hmm.. Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm ja dat zou kunnen.
Maar het zou ook iemand kunnen zijn die geen politicus is, maar wel in Den Haag woont.
Bijvoorbeeld een verslaggever ofzo.
Ik weet het ook niet, zo goed ken ik al die mensen niet. :pquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. Matthijs van Nieuwkerk?Zie alleen zo het verband met Den Haag niet..
Ach, we lezen het vanzelf wel in haar boekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, zo goed ken ik al die mensen niet. :p
Maar ik vraag me toch af wie TS in gedachten had, toen ze bedacht om dit verhaal te gaan schrijven.
Ik wacht vol spanning af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, we lezen het vanzelf wel in haar boek
Dat vind ik nog niet eens zo een gekke gedachtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef Charmian het volgende:
Ik denk Wouter Bos, hij heeft zich niet voor niets teruggetrokken uit de politiek. Op een lager pitje kan niet.
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef Charmian het volgende:
Ik denk Wouter Bos, hij heeft zich niet voor niets teruggetrokken uit de politiek. Op een lager pitje kan niet.
Hmmmmmmmmmmm... Too bad...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Is Roemer al 3 jaar een hele bekende nederlander?
Ik wil het niet voor me zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtZie je het al voor je?
sorry alvast voor eventuele nachtmerries enzo..
Dat is wel zo een enge vieze gladde griezelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtZie je het al voor je?
[..]
scherp
Ha een medestander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm... Too bad...
v. Bommel dan maar hè, die kennen we al wat langer...
Maar we weten ook niet hoe Ts eruit ziet. En macht trekt aan zoals je weet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
scherp
Je moetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil het niet voor me zien.
Als hij met zijn zwoele Twents accent gaat praten.. daar valt toch iedere stagiaire als een blok voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is wel zo een enge vieze gladde griezelmisschien trappen die stagiaires daar dan juist wel weer in Maar ja, die is al gescheiden dus die valt af.
Goed punt.. TS wij willen picsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar we weten ook niet hoe Ts eruit ziet. En macht trekt aan zoals je weet.
En nu filteren op homo's, vrijgezellen en mensen die korter dan drie jaar in de politiek zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, alle mannelijke 'kandidaten' uit de 2e kamer op een rijtje.![]()
Best benieuwd wie het is
[ code verwijderd ]![]()
Niemand kan me dwingen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niemand kan me dwingen.
GELUKKIG
You're an evil person.quote:
En bedanktquote:
Die ene van RTL, Jos Heymans.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef Charmian het volgende:
Hebben we de politiek journalisten al gehad? Ik zag volgens mij al Mingelen en Wester voorbij komen. Zijn er nog meer?
quote:
Awh.. sorryquote:
Het is nu al te laat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Awh.. sorry![]()
Zal het niet meer doen..
dat is zelf zo'n slettebakjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
100% jeroen pauw.
quote:
ja, maar dat weet ts nog nietquote:
Die zat wel laatst met een mysterieuze dame op een terrasje op Ibiza waar ie werd gesnapt door de paparazzi. Zou het dan toch?quote:
Jawel hoor..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, maar dat weet ts nog niet
Die kunnen nog wel voorkomen worden door nu aan iets heel leuks te gaan zitten denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ik zei alvast sorry voor eventuele nachtmerries
Wilders? JP? van der Vlies?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die kunnen nog wel voorkomen worden door nu aan iets heel leuks te gaan zitten denken.
Bas is niet meer, dat is v.d. Staay of zo geworden.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, zo goed ken ik al die mensen niet. :p
Maar ik vraag me toch af wie TS in gedachten had, toen ze bedacht om dit verhaal te gaan schrijven.
Bas van der Vlies met een minnaresquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bas is niet meer, dat is v.d. Staay of zo geworden.
In een achterkamertje...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Bas van der Vlies met een minnares
IETS LEUKS zei ik.quote:
Kan niet, hoe leuk Herman ook is.quote:
quote:
Ik kan Herman echt geen zanger noemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan niet, hoe leuk Herman ook is.
Het was niemand uit de showbizz geloof ik.
Ik ook niet, maar hij behoort wel tot de showbizz toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik kan Herman echt geen zanger noemen.
Ja hee, en mijn nachtmerries dan?quote:
Entertainment is 'ie wel, maar dan niet op de manier zoals hij hoopt, vrees ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij behoort wel tot de showbizz toch?
Ik kom momenteel niet verder dan PVV gangbang met Wilders en Brinkman, maar iets zegt me dat je dat ook niet onder "iets leuks" verstaat..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee, en mijn nachtmerries dan?
Hey! Herman is een held ja! Zeker een van de beste zangers van Nederland... (zegt trouwens meer over het niveau in Nederland dan van Herman)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Entertainment is 'ie wel, maar dan niet op de manier zoals hij hoopt, vrees ik.
Dan ga ik voor lesbische relatie met niemand minder dan Nina Brink. Als Herman uitgesloten is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet verder dan PVV gangbang met Wilders en Brinkman, maar iets zegt me dat je dat ook niet onder "iets leuks" verstaat..
Het was een getrouwde man!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan ga ik voor lesbische relatie met niemand minder dan Nina Brink. Als Herman uitgesloten is...
Of hij heeft juist dít altijd voor ogen gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Entertainment is 'ie wel, maar dan niet op de manier zoals hij hoopt, vrees ik.
Geen politieke leuke dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kom momenteel niet verder dan PVV gangbang met Wilders en Brinkman, maar iets zegt me dat je dat ook niet onder "iets leuks" verstaat..
Nou, Gerrit Zalm lacht anders behoorlijk wat afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen politieke leuke dingen.
Dat past niet eens bij elkaar, politiek en leuk..
Nina Brink is getrouwd met Pieter Storms. En toevallig een echt manwijf!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het was een getrouwde man!
Nee, inderdaad. Kan die ook van het lijstje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Jeroen Pauw is toch niet getrouwd?
Of ze is nummer drie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Aalbers het volgende:
Jack de Vries, maar dan kom je wel laat met je verhaal...
Waarom vermeld je dat dan in OP? Als je alleen tips wil over de situatie, dan laat je dat hele BN'er-gezeur toch achterwege? En dan ga je nog tips geven ook (Den Haag...).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
TS heeft aandacht tekort en zoekt daarom aandacht op internet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander,
Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander.
Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander,
Dat is geen geheime relatie meer.quote:
De sletquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Ik lees de hele tijd 'Minnares van heel bekend Nederland'.
Hoe weet jij trouwens dat ik een lousy huisvrouw ben?quote:
Dat zei m'n gevoelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij trouwens dat ik een lousy huisvrouw ben?
Goed gevoel ... dit prijkt sinds jaar en dag op mijn koelkast:quote:
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je ziet toch niet te rotzooien met Jan Peter?![]()
Om vraag 2 even te beantwoorden: omdat ze zelf zei dat het niet iemand uit de showbizz was en ze zelf de hint "Den Haag" gafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."
Jan Peter bekend als een vrouwenversierder? I don't think so![]()
Vraag 1: waar loop je al op je 18de stage en waar je bekende Nederlanders tegenkomt?
Vraag 2: waarom denkt iedereen bij “heel bekende Nederlander niet showbizz”, meteen aan politici en Den Haag?
Den Haag staat in de OP volgens mij. Bekend+den haag waarbij de carriere voorbij is als het uitkomt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vraag 2: waarom denkt iedereen bij “heel bekende Nederlander niet showbizz”, meteen aan politici en Den Haag?
Ze heeft Den Haag als tip gegeven. Niet dat ze wil dat wij gaan raden om er achter te komen wie het is hoor. Heus niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."
Jan Peter bekend als een vrouwenversierder? I don't think so![]()
Vraag 1: waar loop je al op je 18de stage en waar je bekende Nederlanders tegenkomt?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om vraag 2 even te beantwoorden: omdat ze zelf zei dat het niet iemand uit de showbizz was en ze zelf de hint "Den Haag" gaf
Je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:58 schreef heiden6 het volgende:
TS is een naïef huppelkutje wat aandacht tekort komt.
On topic: Harry van Bommel.
Ik denk Rouvoetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef Rapaille het volgende:
Ik blijf erbij dat het een CDA-er is. Of in ieder geval iemand uit een christelijke partij. Ik kan mij niet voorstellen dat bij andere partijen je carriere voorbij is als zoiets uitkomt.
Of zijn vrouw moet ook in de politiek zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik weer meteen![]()
Dit is echt te obvious, en dan in topic #3 - post 299 'Hihi het was een garpje, ik ben een kloontje', na eerst 3 topics vol te blaten met beloftes écht bekend te gaan maken wie het is
HAd je dat al gepost dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef Robar het volgende:
[..]Ik krijg steeds meer medestanders
Jep, al reeds gepost en twee anderen ook nog. Inderdaad, Den Haag en flirter, dat deden het hem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
HAd je dat al gepost dan?
Ik dacht het meteen bij de OP, en toen zei ze ook nog Den Haag... kan niet missen!
Done.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Jep, al reeds gepost en twee anderen ook nog. Inderdaad, Den Haag en flirter, dat deden het hem.
Wie mailt er even met Harry?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:58 schreef heiden6 het volgende:
TS is een naïef huppelkutje wat aandacht tekort komt.
On topic: Harry van Bommel.
Is Van Bommel getrouwd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
[...]
Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens.
[...]
U kiest, Heiden mailtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef yvonne het volgende:
Waarom nou weer van Bommel, neem een andere engerd, die bolle VVD-er.
Oh, ze zijn allemaal bol
Doe Hans van Balen maar.quote:
Hans van Baalen heeft toch geen seks joh.quote:
Kan er niks over vinden. Wel aardig wat berichten over zijn.. erm.. versierpogingenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
[..]
Is Van Bommel getrouwd?
Kom op zeg, Hans van Balen trap ik zelfs nog van de hond van de buren af...quote:
Als dit het geval is, wil je mij dan de link naar het beeldmateriaal van hem en TS niet sturen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Aalbers het volgende:
Het kan uiteraard ook om Stefan Postma gaan, de keeper van Den Haag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Aalbers het volgende:
Het kan uiteraard ook om Stefan Postma gaan, de keeper van Den Haag
Speelveld ≠ werkvloer...quote:We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer
Okay, van uit gaande dat dit bericht waar is (ik trap er toch in)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Tips graag
Wat een vraagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Inlognaam het volgende:
De hamvraag is eigenlijk: hoe smaakt zaad van een BN'er? Anders dan dat van een niet-BN'er?
U bedoelt de Boris van der Hamvraag?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Inlognaam het volgende:
De hamvraag is eigenlijk: hoe smaakt zaad van een BN'er? Anders dan dat van een niet-BN'er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Boris van de herenliefde?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef Inlognaam het volgende:
Misschien weet Boris van der Ham ook wel hoe zijn zaad smaakt. Zou zo maar kunnen, hij is volgens mij van de herenliefde toch?
Oeh, topicstartster, een trio met twee BN'ers zit er ook nog wel in misschien! Spannend!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Is de paus pedofiel?!
Hmm.. maar wat is zijn verband met Den Haag? En daarnaast.. zou dit zijn carrière schaden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef meneerbanaan het volgende:
Gevonden!!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)rdt-gechanteerd.html
Fffuu...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Is de paus Katholiek?!
Links of Rechts?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef NoRespect het volgende:
Hi, daar ben ik weer. Ik kan iedergeval vertellen dat het om een politicus gaat. Meer zeg ik niet, dan is zijn cariere naar de klote straks.
Heb gisteren nog gebeld met hem, we hebben afgesproken een tijdje rustig aan te doen. Zijn vrouw kreeg namelijk een beetje argwaan.
Krijgen we niet nog een hint?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef NoRespect het volgende:
Hi, daar ben ik weer. Ik kan iedergeval vertellen dat het om een politicus gaat. Meer zeg ik niet, dan is zijn cariere naar de klote straks.
Heb gisteren nog gebeld met hem, we hebben afgesproken een tijdje rustig aan te doen. Zijn vrouw kreeg namelijk een beetje argwaan.
hij zit er al wat langer in. Ik ga niet meer zeggen anders weten jullie het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Links of Rechts?
Van het 'nieuwe kabinet' of uit het 'oude' ?
Even in mijn kristallen bol kijken, is het.... Camiel Eurlings?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef NoRespect het volgende:
[..]
hij zit er al wat langer in. Ik ga niet meer zeggen anders weten jullie het.
Hoe moet ze het bewijzen dan, zonder prijs te geven over wie het gaat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ok. Laten we asjeblieft geen deel 2 openen. Tenzij TS nu met harde bewijzen komt, anders word het weer een classic trolltopic, met een deeltje of 3
Kan nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Even in mijn kristallen bol kijken, is het.... Camiel Eurlings?
Niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe moet ze het bewijzen dan, zonder prijs te geven over wie het gaat?
Jawel, hij heeft aangegeven de kamer en de politiek te gaan verlaten, maar is nu nog - al is het niet voor lang meer - nog steeds lid Tweede Kamer en Minister van Verkeer en Waterstaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe moet ze het bewijzen dan, zonder prijs te geven over wie het gaat?
[..]
Kan nietDie zit niet meer in de Tweede Kamer
Ah, dan zit hij nog steeds in de racequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft aangegeven de kamer en de politiek te gaan verlaten, maar is nu nog - al is het niet voor lang meer - nog steeds lid Tweede Kamer en Minister van Verkeer en Waterstaat![]()
Wikipedia: Camiel Eurlings
Met z'n 36 jaar ouder is trouwens best wel jong zeg voor een minister! En zijn vrouw is een lekker ding
Als hij getrouwd is kan dat kloppen....nu zit hij af en toe in jou als afwisseling.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef NoRespect het volgende:
[..]
hij zit er al wat langer in. Ik ga niet meer zeggen anders weten jullie het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |