n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Hoezo, als hij op Harry Potter lijkt of geblondeerd haar heeft bij de geboorte weet je toch ook genoeg?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag?
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!
Dirk Taatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
tip: den haag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
Ik denk Emile Roemer, dat lijkt me wel zo'n type die graag van 2 walletjes eet
Zo, ik zit hard te denken, maar kan geen BN'er in Den Haag bedenken die bij jou pauperniveau zou kunnen passen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT ..
Hoe oud ben jij en is hij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
Dat is een van de weinig met vrouw/vriendin die een beetje te doen isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.
Camiel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
HAHAHAHA SNAP JE HEM!!111111quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Zwarte_Piet het volgende:
Fleur? We hadden toch afgesproken dat je hier niks over zou zeggen? Je weet dat mijn vrouw ook op Fok meeleest.
Eeh ervan uitgaande dat ze het niet aan de Party of een ander medium meldt, maakt het toch niets uit nee?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die niet snappen dat het wel uitmaakt dat het een BN'er is.
Ervan uitgaande dat het waar is.
Ik heb het even gechecked, hij is getrouwd en heeft 2 kinderen...quote:
Niet mee verder gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
goeie graaaaaaaapppp..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is zeker gewoon weer een Wilderstopic?
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef duiten het volgende:
en hij moet ook nog een aardige vrouw hebbenn, pechtold??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goeie graaaaaaaapppp..
al valt hij alleen al af door het geen vrouw hebben.
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...
Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Respect hebben voor iemand die twee topic's opent op FOK! over het hebben van een relatie met een bekende Nederlander, daar tips en hints over geeft (geen zanger/acteur, getrouwd, Den Haag) maar weigert namen te noemen? Flikker toch op met je gejank om respect.
Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..
en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...
Was dat vroeger niet een kerel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef duiten het volgende:
[..]
en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.
[ afbeelding ]
ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt?
Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt.
Mocht het echt waar zijn, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |