abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85139072
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic
Minnares van heel bekende Nederlander

Dus hoop ik hier wel op reacties, en dat mijn topic serieus word genomen. Ik lieg niet en de reden waarom ik erbij zet dat het om een BN'er gaat omdat het de situatie veel en veel lastiger maakt. In iedergeval mijn verhaal:

Mijn verhaal: Ik heb een kloon aangenaakt omdat ik hier al een tijd op fok zit. Zelf wil ik niks over mezelf kwijt, wel mijn verhaal waar ik erg mee zit. Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander, geen showbizz type in iedergeval.

Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig. We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer, ik werk er nu niet meer omdat ik daar stage liep. Het begon pril met elkaar aankijken, dicht langs elkaar heen lopen en veel praten. Op een keer gingen we verder en stonden we te zoenen in de wc’s. Ik liep er toen al een paar maanden stage.
Collega’s hadden niks door al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder. Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens. En daarom voel ik me dan erg klote.
Het zoenen ging uiteraard snel over op intieme aanrakingen, ik treed niet in details. We spraken steeds vaker buiten werk af, en maakten afspraken dat het bij een sexuele relatie zou blijven. Hij vertelde naar welk hotel ik moest komen, en vertelde zijn vrouw smoesjes dat hij voor werk wegmoest. Ik voelde me steeds lulliger. Maar door een lichte verliefdheid wat ik lang niet had gevoeld gingen we door. Steeds vaker spraken we af, een tijdje later heb ik toch mijn zus hiervan verteld.
Nu nog steeds zien we elkaar en hij zij dat zijn vrouw argwaan heeft gekregen, dus houden we het op een laag pitje. Maar nog steeds spreken we af. We weten dat het nooit wat zou kunnen worden, want dan is heel zijn carrière naar de klote.

Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?

Tips graag ;(
bang, doodsbang, liegen, leugens, liefde ...
pi_85139123
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:
Jaja doei, prullenbak
pi_85139350
Ja hoi hier de vrouw van Bas van Toor.... Ik dacht al langer dat mijn man vreemdging, nu is de waarheid boven tafel.....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:14:14 #4
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_85139354
Vertel eerst om wie het gaat :P
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_85139359
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijks

iemand wél tips?
pi_85139389
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef spanishgirl het volgende:
Vertel eerst om wie het gaat :P
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)

tip: den haag
pi_85139401
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef NoRespect het volgende:

[..]

waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijks

iemand wél tips?
Daar hebben we toch echt namen voor nodig. :7
pi_85139430
het is Wilders en jij bent een undercover moslima xD
pi_85139432
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:

[..]

Je ziet toch niet te rotzooien met Jan Peter? :o :'(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:16:39 #10
135452 spanishgirl
pi_85139441
quote:

[..]

Wat voor tips wil je dan? Wil jij met hem verder? Is hij bereid zijn vrouw te verlaten?etc.
Gokje: Geert wilders? >:)
pi_85139446
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:36 schreef Wokkel het volgende:
Rutte kan het niet zijn, dus ik gok op Cohen. Alhoewel, je had het over iemand met een carriere en een werkvloer.
Dus toch?

Als je het goed wilt doen zorg je dat je een liefdesbaby krijgt en verkoop je je verhaal. Van de alimentatie/zwijggeld kan je ongetwijfeld fijn verder leven.
pi_85139490
Laten we hier een raad-spelletje van maken! :D
Daar is het namelijk toch al hard naar op weg. :')
pi_85139493
quote:

[..]

niet vertellen, wel tips geven.
dan wil je dus dat het geraden wordt.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:18:00 #14
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139510
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Daar hebben we toch echt namen voor nodig. :7
geen namen, anders maak ik levens kapot
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:18:50 #15
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139543
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Wokkel het volgende:

[..]

[..]

Dus toch?

Als je het goed wilt doen zorg je dat je een liefdesbaby krijgt en verkoop je je verhaal. Van de alimentatie/zwijggeld kan je ongetwijfeld fijn verder leven.
ik ben zeker géén goldigger, dus op geld uit. Ik hou van hem, heb al aardig wat met hem opgebouwd. Alleen dit allemaal in het geheim is zo moeilijk :N
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:19:14 #16
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139556
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

niet vertellen, wel tips geven.
dan wil je dus dat het geraden wordt.
nee, daar gaat het niet om
pi_85139557
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef NoRespect het volgende:

[..]

geen namen, anders maak ik levens kapot
Het is het een of het ander.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:21:38 #18
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_85139651
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef meneerbanaan het volgende:
Ja hoi hier de vrouw van Bas van Toor.... Ik dacht al langer dat mijn man vreemdging, nu is de waarheid boven tafel.....
:D _O-
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_85139669
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef NoRespect het volgende:

[..]

nee, daar gaat het niet om
waar dan om?

Om antwoord te geven op je laatste vraag uit de OP:

Bekende nederlands die erom bekend staan vrouwenversierder te zijn... hebben dat heus wel eerder gedaan dan alleen met jou.. Misschien zelfs wel anderen tegelijk met jou... Keuze aan jou: wil je in beeld komen als 'de minnares van' en mogelijk je slaatje eruit slaan dan doe je het ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:23:57 #20
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139759
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK! :(
pi_85139761
Maar vertel eens, waarom moet je er zo nodig bij vertellen dat het een bekende Nederlander is.
Denk je daar meer aandacht door te krijgen?

Ik vind je sowieso stom, dat je aanpapt met een getrouwde man.
pi_85139774
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK! :(
hehe :P
pi_85139777
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic

Dus hoop ik hier wel op reacties, en dat mijn topic serieus word genomen. Ik lieg niet en de reden waarom ik erbij zet dat het om een BN'er gaat omdat het de situatie veel en veel lastiger maakt. In iedergeval mijn verhaal:

Mijn verhaal: Ik heb een kloon aangenaakt omdat ik hier al een tijd op fok zit. Zelf wil ik niks over mezelf kwijt, wel mijn verhaal waar ik erg mee zit. Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander, geen showbizz type in iedergeval.

Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig. We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer, ik werk er nu niet meer omdat ik daar stage liep. Het begon pril met elkaar aankijken, dicht langs elkaar heen lopen en veel praten. Op een keer gingen we verder en stonden we te zoenen in de wc’s. Ik liep er toen al een paar maanden stage.
Collega’s hadden niks door al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder. Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens. En daarom voel ik me dan erg klote.
Het zoenen ging uiteraard snel over op intieme aanrakingen, ik treed niet in details. We spraken steeds vaker buiten werk af, en maakten afspraken dat het bij een sexuele relatie zou blijven. Hij vertelde naar welk hotel ik moest komen, en vertelde zijn vrouw smoesjes dat hij voor werk wegmoest. Ik voelde me steeds lulliger. Maar door een lichte verliefdheid wat ik lang niet had gevoeld gingen we door. Steeds vaker spraken we af, een tijdje later heb ik toch mijn zus hiervan verteld.
Nu nog steeds zien we elkaar en hij zij dat zijn vrouw argwaan heeft gekregen, dus houden we het op een laag pitje. Maar nog steeds spreken we af. We weten dat het nooit wat zou kunnen worden, want dan is heel zijn carrière naar de klote.

Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?

Tips graag ;(
En waarom maakt het feit dat het een bekende Nederlander is het één en ander ineens anders? Is minnares daarom ook ineens met hoofdletter m?

Je hebt een affaire. En als je daar gelukkig mee bent dan ga je daarmee door en anders hou je ermee op.

:)

Een politicus!!! Zou het zo'n SGP figuur zijn??? c_/
pi_85139782
Ik zeg Lubbers.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_85139785
quote:
:D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:24:47 #26
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139802
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef -moppie- het volgende:
Maar vertel eens, waarom moet je er zo nodig bij vertellen dat het een bekende Nederlander is.
Denk je daar meer aandacht door te krijgen?

Ik vind je sowieso stom, dat je aanpapt met een getrouwde man.
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:24:48 #27
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_85139803
quote:
STERF JIJ BANGE BROEKPOEPERT!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_85139809
Is er weer één een boek aan het schrijven hoor. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_85139810
quote:
Arme bekende nederlander.....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:25:13 #30
61660 Lariekoek
pi_85139833
EN DAT REGILIO TUUR JE MAAR EEN SOA MAG BEZORGEN!
pi_85139841
quote:

[..]

ik ben zeker op geld uit.
pi_85139847
quote:
Mensen zijn van nature nieuwsgierig, doe 's nie zo boos nie. :(
pi_85139855
1) wtf boeit het of het een bn'er is
2) je bent triest als je in iemands huwelijk gaat zitten rommelen*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:26:12 #34
313931 NoRespect
bangkloontje88
pi_85139865
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT .. :{w
pi_85139880
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT .. :{w
jij bent degene zonder respect....
pi_85139886
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:

[..]

Dan boeit 't ook niet of zijn populariteit stijgt / daalt door het vertellen van z'n naam. ;)
pi_85139892
Jack de Vries zijn vrouw is al op de hoogte hoor.
know'm sayin?
word? word.
pi_85139933
quote:
Tegenover zijn vrouw niet nee.
pi_85139961
*O*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:28:59 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:29:24 #41
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85139991
Maar het feit dat het een bekende Nederlander is voegt toch helemaal niets toe aan je verhaal... Dus dat zet je er alleen bij om meer aandacht te krijgen. Vervolgens ga je ook nog tips geven over de identiteit. (Maar je gaat niet zeggen wie het is.)

Ik zeg of kutkloon met nepverhaal, of aandachtshoer...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:29:31 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_85139996
Leuk ook dat je Den Haag zegt.

Aangezien de Spelers van ADO niet heel erg bekend zijn onder de gemiddelde Nederlander moet het toch iemand zijn uit de politiek. 150 Tweedekamerleden waarvan er maar een stuk of 20 heel erg bekend zijn. Ik schaar dus een Harry van Bommel, Diederik Samsom niet tot de heel bekende Nederlanders.

Dan kom je al snel uit op de eerst 2, 3 van de gevestigde partijen - min de vrouwen. Iemand een lijstje maken zodat we kunnen afvinken? :P
pi_85139998
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Gewoon doorwippen met die bn-er
beter nog, laat je bezwangeren door hem... :9
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:30:00 #44
61660 Lariekoek
pi_85140028
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Leuk ook dat je Den Haag zegt.

Aangezien de Spelers van ADO niet heel erg bekend zijn onder de gemiddelde Nederlander moet het toch iemand zijn uit de politiek. 150 Tweedekamerleden waarvan er maar een stuk of 20 heel erg bekend zijn. Ik schaar dus een Harry van Bommel, Diederik Samsom niet tot de heel bekende Nederlanders.

Dan kom je al snel uit op de eerst 2, 3 van de gevestigde partijen - min de vrouwen. Iemand een lijstje maken zodat we kunnen afvinken? :P
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:30:39 #45
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_85140060
Ik vind Den Haag nog iets te vaag! Is het een lid van de 2e kamer of een minister?
pi_85140066
quote:

Tips graag ;(
Jij denkt, hoe vaker ik het herhaal, des te geloofwaardiger komt het over :+
pi_85140071
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:

[..]

beter nog, laat je bezwangeren door hem... :9
En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag? :D
pi_85140085
3 lettergrepen? Klinkt als?
pi_85140089
quote:
Tweede uitbarsting binnen drie minuten op een forum als Fok!.
Je bent dus emotioneel instabiel.
Geef die naam nou maar gewoon, voor het einde van het jaar heb je z'n carriere tóch wel om zeep geholpen met die uitbarstingen van je.
Stress is voor idioten.
pi_85140095
bel Jack de Vries, jou bekende hunk zal zijn nummer wel hebben, voor tips.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:31:40 #51
135452 spanishgirl
pi_85140096
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
:')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:31:44 #52
68638 Zwansen
pi_85140101
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.

Camiel? :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:31:57 #53
61660 Lariekoek
pi_85140112
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag? :D
Hoezo, als hij op Harry Potter lijkt of geblondeerd haar heeft bij de geboorte weet je toch ook genoeg?
pi_85140123
quote:
en wij ik zijn ben verliefd.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:32:14 #55
61660 Lariekoek
pi_85140125
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef spanishgirl het volgende:

[..]

n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!
pi_85140127
Goed topic
pi_85140136
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!
:P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:33:00 #58
61660 Lariekoek
pi_85140163
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
Goed topic
Jij bent alwetend.
Wie is het?
pi_85140177
quote:

[..]

Dirk Taat :D
pi_85140190
Respect hebben voor iemand die twee topic's opent op FOK! over het hebben van een relatie met een bekende Nederlander, daar tips en hints over geeft (geen zanger/acteur, getrouwd, Den Haag) maar weigert namen te noemen? Flikker toch op met je gejank om respect. :{w
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:33:52 #61
163216 bioloogje
pi_85140203
Schopje SHO...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:33:56 #62
301906 Koning_Friemel
maar jij mag Fred zeggen!
pi_85140206
wat een onzin dit zeg...
joepie!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:34:12 #63
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_85140215
Ik denk Emile Roemer, dat lijkt me wel zo'n type die graag van 2 walletjes eet

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_85140245
wat voegt het toe dat hij een BN er is?

en idd, als ie bekend staat als vrouwenversierder.... zal die dat vast vaker hebben gedaan..
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:03 #65
68638 Zwansen
pi_85140256
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
Ik denk Emile Roemer, dat lijkt me wel zo'n type die graag van 2 walletjes eet

_O-
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:11 #66
61660 Lariekoek
pi_85140266
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
pi_85140288
quote:
Zo, ik zit hard te denken, maar kan geen BN'er in Den Haag bedenken die bij jou pauperniveau zou kunnen passen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_85140290
Wat voor een cijfer heeft die je gegeven voor je 'stage'?
kei lief.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:44 #69
135452 spanishgirl
pi_85140292
quote:

[..]

Hoe oud ben jij en is hij?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:35:44 #70
68638 Zwansen
pi_85140293
Mensen die niet snappen dat het wel uitmaakt dat het een BN'er is. :')

Ervan uitgaande dat het waar is. :')
pi_85140298
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.

Camiel? :P
Dat is een van de weinig met vrouw/vriendin die een beetje te doen is :Y met ducktape op zijn mond voor z'n accent natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
pi_85140324
en hij moet ook nog een aardige vrouw hebbenn, pechtold??
pi_85140327
Fleur? We hadden toch afgesproken dat je hier niks over zou zeggen? Je weet dat mijn vrouw ook op Fok meeleest.
pi_85140357
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Die is nog maagd
_O- _O-
pi_85140362
Ik gok op Gerda Verburg.
Stress is voor idioten.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:37:30 #76
61660 Lariekoek
pi_85140382
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Zwarte_Piet het volgende:
Fleur? We hadden toch afgesproken dat je hier niks over zou zeggen? Je weet dat mijn vrouw ook op Fok meeleest.
HAHAHAHA SNAP JE HEM!!111111
HIJ DOET NET OF HIJ DIE BEKENDE NEDERLANDER IS!!!!!!!!!
HI-LA-RISCH!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
pi_85140414
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die niet snappen dat het wel uitmaakt dat het een BN'er is. :')

Ervan uitgaande dat het waar is. :')
Eeh ervan uitgaande dat ze het niet aan de Party of een ander medium meldt, maakt het toch niets uit nee?

Ik snap ook niet waarom ze zo bang is :') Als er iemand bang moet zijn is hij het wel.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:38:59 #78
27167 SuperWeber
pi_85140464
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Zwansen het volgende:

[..]

_O-
Ik heb het even gechecked, hij is getrouwd en heeft 2 kinderen...

Fits the profile I would say.

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_85140498
quote:

[..]

Niet mee verder gaan.
jij bent de 2erangs scharrel.
de minnares.
zijn vrouw komt op de 1e plaats.
ik zou hem zeggen op te lazeren en jou niet bij zijn smerige spelletjes te betrekken.
pi_85140505
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Die is nog maagd
goeie graaaaaaaapppp..

al valt hij alleen al af door het geen vrouw hebben.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:39:53 #81
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_85140506
Dit is zeker gewoon weer een Wilderstopic?
Life is what you make it.
pi_85140524
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is zeker gewoon weer een Wilderstopic?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:40:20 #83
163216 bioloogje
pi_85140538
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef duiten het volgende:
en hij moet ook nog een aardige vrouw hebbenn, pechtold??
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:41:08 #84
61660 Lariekoek
pi_85140570
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

goeie graaaaaaaapppp..

al valt hij alleen al af door het geen vrouw hebben.
:') !!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:41:18 #85
27167 SuperWeber
pi_85140577
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Is dat zo?

Alexje toch :')
pi_85140581
Schrijf er een boek over en dan DIK CASHEN!!!! :D :D :D
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_85140588
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Respect hebben voor iemand die twee topic's opent op FOK! over het hebben van een relatie met een bekende Nederlander, daar tips en hints over geeft (geen zanger/acteur, getrouwd, Den Haag) maar weigert namen te noemen? Flikker toch op met je gejank om respect. :{w
Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..
pi_85140622
Goh, wat leuk: TS leest de Revu. Die hebben de laatste tijd ook zo'n rubriekje als het verhaaltje van TS.
pi_85140659
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Respect hebben voor iemand die rotzooit met een man, waarvan ze weet dat hij een lieve vrouw heeft..
Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt? :D
pi_85140684
Harry van Bommel
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:43:35 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85140685
Mag hij ook in jouw achterkamertje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85140698
quote:

[..]

en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:44:15 #93
61660 Lariekoek
pi_85140711
Ik vind het wel iets voor Hero Brinkman eigenlijk.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:44:29 #94
163216 bioloogje
pi_85140724
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Is dat zo?

Alexje toch :')
In Wageningen (zijn woonplaats jwz) gaan die geruchten wel ja...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:44:48 #95
61660 Lariekoek
pi_85140737
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef duiten het volgende:

[..]

en die vrouw ziet er ook wel vriendelijk uit.
[ afbeelding ]
Was dat vroeger niet een kerel?
Mijn god
pi_85140743
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Wat is de definitie van 'lief zijn' in deze situatie? Dat die vrouw haar nog net niet de hersens in zal slaan wanneer dit uitkomt? :D
ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:49:54 #97
27167 SuperWeber
pi_85140953
Nah, nu zit ik eigenlijk wel te wachten tot TS bekend maakt wie het is...
pi_85140994
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

ze vertelde toch iets dergelijks? vrouw ontmoet. is lief oid?
Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt. :')
Mocht het echt waar zijn, natuurlijk.
pi_85141041
Damn.. ik wil weten wie het is (mocht dit echt zijn).
pi_85141069
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Jazeker. Vraag me alleen af hoe lief deze echtgenote is als ze hier achter komt. :')
Mocht het echt waar zijn, natuurlijk.
:Y _O-
pi_85141114
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
Nah, nu zit ik eigenlijk wel te wachten tot TS bekend maakt wie het is...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_85141115
Yvonne zal het vorige topic niet voor niks gesloten hebben, misschien is de TS wel gewoon een baggerkloon.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:55:52 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85141206
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef 9611Niels het volgende:
Yvonne zal het vorige topic niet voor niks gesloten hebben, misschien is de TS wel gewoon een baggerkloon.
Het zal toch niet!?!
pi_85141223
Ik dacht verder nog aan Jan Kees de Jager of Bert Koenders...

Verder zijn de meeste bekende toch echt van die oudjes die je nog niet met een stok wilt aanraken...
know'm sayin?
word? word.
pi_85141243
Ik zeg van Bommel
pi_85141261
Ik denk dat Yvonne het vorige topic heeft gesloten omdat ze niet wil zeggen wie de BN'er is. Dan wordt zo'n topic toch ook nutteloos. Deze zal dus ook wel op slot gaan :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:58:17 #107
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85141323
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat Yvonne het vorige topic heeft gesloten omdat ze niet wil zeggen wie de BN'er is. Dan wordt zo'n topic toch ook nutteloos. Deze zal dus ook wel op slot gaan :D
Want? Zonder naam blijft het een zelfde soort vraag. Wie het is doet er in het geheel niet toe. Als de vraag van TS zuiver is, snap ik haar reactie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_85141351
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef Charmian het volgende:
Jammer, ik wil nu eindelijk wel 's weten wie de schuldige is, naast TS. :P
pi_85141394
Iemand is weer eens een boek aan het schrijven.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:00:08 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85141420
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Direct klaar voor de ramsj, dan.
pi_85141442
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Want? Zonder naam blijft het een zelfde soort vraag. Wie het is doet er in het geheel niet toe. Als de vraag van TS zuiver is, snap ik haar reactie.
Lekker boeiend dan om te zeggen dat het om een BN'er gaat.
pi_85141471
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat het leeuwendeel hier niet snapt is waarom het dan zo belangrijk is dat hij een bekende nederlander is? (is, is, is . . . :') )

Doet er totaal niet toe.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:02:24 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_85141544
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Charmian het volgende:

[..]

Lekker boeiend dan om te zeggen dat het om een BN'er gaat.
Inderdaad, aandachtshoerig gedoe.
pi_85141576
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat het leeuwendeel hier niet snapt is waarom het dan zo belangrijk is dat hij een bekende nederlander is? (is, is, is . . . :') )

Doet er totaal niet toe.
Helemaal eens.
Maar als je weet dat het om een BN'er gaat, dan wil je toch ook weten om wie?
Menselijke nieuwsgierigheid enzo....
Stress is voor idioten.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:03:18 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_85141591
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Doet er totaal niet toe.
Voor het morele oordeel niet nee. Maar qua risico's maakt het toch wel uit. Of je nu de minnares van Jan uit Gouda bent of van een bekende politicus: als het uitkomt dan kom je alleen in het tweede geval met je kop in de prive. Lijkt me toch een verschilletje.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:04:40 #116
61660 Lariekoek
pi_85141668
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Inderdaad, aandachtshoerig gedoe.
Hoi remlof,

Zijn ze weer op voor vandaag?

Groetjes.
pi_85141671
Als het Jack de Vries is ben je veel te laat met je post 8-)
pi_85141685
quote:

[..]

ik ben zeker géén goldigger, dus op geld uit. Ik hou van hem, heb al aardig wat met hem opgebouwd. Alleen dit allemaal in het geheim is zo moeilijk :N
Dat heet nou een affaire, het is geen relatie.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_85141881
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Voor het morele oordeel niet nee. Maar qua risico's maakt het toch wel uit. Of je nu de minnares van Jan uit Gouda bent of van een bekende politicus: als het uitkomt dan kom je alleen in het tweede geval met je kop in de prive. Lijkt me toch een verschilletje.
Ik vind het er nog steeds niet toe doen, omdat het hier om de minnares van die BN'er gaat. Haar probleem is, dat zij eigenlijk gewoon de levenspartner van de BN'er wil worden. Als het Jan Jansen uit Gouda zou zijn, zouden we exact dezelfde tips geven. Het maakt dan niet uit, dat het een BN'er is.

Voorbeeld: De waarheid vertellen, als Jan of BN'er dat niet kan, dan verder gaan met je eigen leven!

Als BN'er nu hier een topic zou openen met "Ik ben BN'er en ik heb een buitenechtelijke relatie", dan zou het er wat toe doen, want dan moet je keuzes gaan maken, die effect zullen hebben op je status en toekomst als "politicus", "voetballer", enzovoorts . . .

Maar als TS tips wil:

Als je echt verliefd bent, moet je BN'er dwingen de waarheid te vertellen of anders ga je verder met je eigen leven en stop je met deze onzin! Had je sowieso al 3 jaar eerder moeten doen!
pi_85142011
TS is geplayed door JP! :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:46:14 #121
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_85143525
TS doet het met Haagse Harry :'(
The more debt, the better
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:48:57 #122
27167 SuperWeber
pi_85143665
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
Ah, we hebben er weer een:

Mens, heb toch respect voor medefokkers. Wie denk je wel niet wie je bent. Ik open een serieus topic, en heb dat met tranende ogen zitten tikken. Niet wetend wat ik moest doen. Het was geen lulverhaal wat jij dus blijkbaar dacht, en ik moest mijn verhaal kwijt.

ik ben trouwens een kloon van kloon88 die het topic: relatie met bn'er opende. ...

groetjes een heel boze kloon, heb mijn respect voor jou in één seconde verloren. think about it, bey bey bitch

Ik ga zo even hard huilen.
Oe, het is kloon88...
pi_85143749
Namen willen we :D
pi_85143900
Gokje: Frits Wester!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_85143957
Wilfred Genee!
pi_85144051
Ik blijf bij Harry van Bommel. Die staat er toch ook wel bekend om?
pi_85144958
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Felixa het volgende:
Gokje: Frits Wester!
Ferry Mingele :D!
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:25:46 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85145422
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het wel iets voor Hero Brinkman eigenlijk.
:Y

Alleen die kan het niet zijn omdat hij vrijgezel is :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:28:21 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85145545
quote:

[..]

Die slaat stagiaires toch alleen maar? :P

pi_85145942
Doe toch niet zo gemeen tegen dat arme meisje! :'(
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:43:50 #131
163216 bioloogje
pi_85146312
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die slaat stagiaires toch alleen maar? :P

Misschien combineert hij het wel, ook leuk. ~O> en o|O
pi_85146516
Foto's van bn'er vastgebonden op bed als bewijf van jullie "seksrelatie"
Ik heb zo'n hekel aan schijnheilige aandachtvragende wijven als jij ;)
Take a shotgun.
And blow out your brain.
You're not using it anyway.
pi_85146810
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Tuig het volgende:
Foto's van bn'er vastgebonden op bed als bewijf van jullie "seksrelatie"
Ik heb zo'n hekel aan schijnheilige aandachtvragende wijven als jij ;)
Het is ook echt alleen haar schuld dat zij een seksuele relatie onderhouden :P
pi_85147460
Hij loopt er niet over te miepen op een forum :)
Take a shotgun.
And blow out your brain.
You're not using it anyway.
pi_85147777
Dick Advocaat?
Henk Bres?

ZEG HET ME FUCKING GODVERDOMME KUT ALSJEBLIEFT!!! RESPECTEER MIJN FUCKING BIJDRAGE AAN DIT DEKSELSE TOPIC EN ZEG HET ME!!!!
[P]otverdorie
pi_85147935
Ik zeg Hero Brinkman :')
pi_85148294
Dit topic is waardeloos zonder dat we weten wie het is..
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:47:10 #138
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85148935
quote:
SLET!!!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:48:42 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85148984
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg Hero Brinkman :')
Die is niet getrouwd :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:15:46 #140
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_85149768
Waar is de TS eigenlijk?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_85149874
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is de TS eigenlijk?
Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen. :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:28:08 #142
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_85150172
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:18 schreef Pluckie het volgende:

[..]

Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen. :')
:7 de Hoer
.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:28:13 #143
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85150176
Verkoop je verhaal aan SBS6 , de Weekend, Party of weet ik veel wat ! ! !

Boeiend dat zn huwelijk naar de klote gaat. Dan gaat zn vrouw van 'm weg en kun je lekker ongestoord neuken met je BN'er .

Trouwens, is die BN'er Prins Willem Alexander?
Ook hoi !
pi_85150198
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die is niet getrouwd :P
Ow oke. Dan Pechtold als tweede keuze ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:28:54 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85150200
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NotYou het volgende:
Is er weer één een boek aan het schrijven hoor. :')
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Schrijf er een boek over en dan DIK CASHEN!!!! :D :D :D
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Heb ik een bepaalde running gag gemist?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:32:39 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85150322
quote:
Op woens
dag 11 augustus 2010 18:28
schreef One_conundrum het volgende:

Heb ik een bepaalde running gag gemist?
Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:34:25 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85150378
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?
OMG ben ik nu wereldvreemd :@

http://www.recensieweb.nl/auteur/2102/Nadine+S..html

Jaaaaaa, wel es wat van gehoord, maar nooit gevolgd..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_85150385
kanker aandachtshoer :r , gooi topic dicht
pi_85150432
Het betreft Matthijs van Nieuwkerk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:40:15 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85150565
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ow oke. Dan Pechtold als tweede keuze ;)
Dat zou kunnen :P hoop alleen van niet :D
pi_85150898
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:40 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat zou kunnen :P hoop alleen van niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')