n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
HET IS DINAND VAN KANE!!!!!!!!
Hoezo, als hij op Harry Potter lijkt of geblondeerd haar heeft bij de geboorte weet je toch ook genoeg?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En dan een gedwongen DNA-test afnemen op half Den Haag?
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
n ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
DINAND KAN OOK HELEMAAL NIET ZINGEN!!!!
Dirk Taatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
tip: den haag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
Ik denk Emile Roemer, dat lijkt me wel zo'n type die graag van 2 walletjes eet
Zo, ik zit hard te denken, maar kan geen BN'er in Den Haag bedenken die bij jou pauperniveau zou kunnen passen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef NoRespect het volgende:
LAAT MAAR, DOE ER MAAR EEN SLOTJE OP!! JA, EEN FUCKING SLOTJE!!! GEEN RESPECT DIT ..
Hoe oud ben jij en is hij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
Dat is een van de weinig met vrouw/vriendin die een beetje te doen isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is geen showbizz, dus sowieso politiek.
Camiel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Mark Rutte valt in elk geval af.
Die is nog maagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |