quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Lariekoek het volgende:
Ik vind het wel iets voor Hero Brinkman eigenlijk.
Die slaat stagiaires toch alleen maar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Staat er ook om bekend dat hij vaker lol heeft met stagiaires...
Misschien combineert hij het wel, ook leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die slaat stagiaires toch alleen maar?
Het is ook echt alleen haar schuld dat zij een seksuele relatie onderhoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Tuig het volgende:
Foto's van bn'er vastgebonden op bed als bewijf van jullie "seksrelatie"
Ik heb zo'n hekel aan schijnheilige aandachtvragende wijven als jij
SLET!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK!
Die is niet getrouwdquote:
Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:18 schreef Pluckie het volgende:
[..]
Die is nu wanhopig op zoek naar de telefoonnummers van Story, Prive en al die andere bladen, omdat de users hier op FOK haar dramatische schreeuw om aandacht niet serieus namen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NotYou het volgende:
Is er weer één een boek aan het schrijven hoor.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Schrijf er een boek over en dan DIK CASHEN!!!!![]()
![]()
Heb ik een bepaalde running gag gemist?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Iemand is weer eens een boek aan het schrijven.
Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?quote:Op woens
dag 11 augustus 2010 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
Heb ik een bepaalde running gag gemist?
OMG ben ik nu wereldvreemdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dagboek van een Kindermeisje zegt je niks?
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow oke. Dan Pechtold als tweede keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |