Nina Brink is getrouwd met Pieter Storms. En toevallig een echt manwijf!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het was een getrouwde man!
Nee, inderdaad. Kan die ook van het lijstje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Jeroen Pauw is toch niet getrouwd?
Of ze is nummer drie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Aalbers het volgende:
Jack de Vries, maar dan kom je wel laat met je verhaal...
Waarom vermeld je dat dan in OP? Als je alleen tips wil over de situatie, dan laat je dat hele BN'er-gezeur toch achterwege? En dan ga je nog tips geven ook (Den Haag...).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef NoRespect het volgende:
[..]
ik ben verliefd, gaat me er niet om hoe bekend hij is
TS heeft aandacht tekort en zoekt daarom aandacht op internet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander,
Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander.
Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander,
Dat is geen geheime relatie meer.quote:
De sletquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Ik lees de hele tijd 'Minnares van heel bekend Nederland'.
Hoe weet jij trouwens dat ik een lousy huisvrouw ben?quote:
Dat zei m'n gevoelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij trouwens dat ik een lousy huisvrouw ben?
Goed gevoel ... dit prijkt sinds jaar en dag op mijn koelkast:quote:
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je ziet toch niet te rotzooien met Jan Peter?![]()
Om vraag 2 even te beantwoorden: omdat ze zelf zei dat het niet iemand uit de showbizz was en ze zelf de hint "Den Haag" gafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."
Jan Peter bekend als een vrouwenversierder? I don't think so![]()
Vraag 1: waar loop je al op je 18de stage en waar je bekende Nederlanders tegenkomt?
Vraag 2: waarom denkt iedereen bij “heel bekende Nederlander niet showbizz”, meteen aan politici en Den Haag?
Den Haag staat in de OP volgens mij. Bekend+den haag waarbij de carriere voorbij is als het uitkomt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vraag 2: waarom denkt iedereen bij “heel bekende Nederlander niet showbizz”, meteen aan politici en Den Haag?
Ze heeft Den Haag als tip gegeven. Niet dat ze wil dat wij gaan raden om er achter te komen wie het is hoor. Heus niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ze schreef: "al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder."
Jan Peter bekend als een vrouwenversierder? I don't think so![]()
Vraag 1: waar loop je al op je 18de stage en waar je bekende Nederlanders tegenkomt?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om vraag 2 even te beantwoorden: omdat ze zelf zei dat het niet iemand uit de showbizz was en ze zelf de hint "Den Haag" gaf
Je hebt gelijk jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
tip: den haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |