Ach, we lezen het vanzelf wel in haar boekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, zo goed ken ik al die mensen niet. :p
Maar ik vraag me toch af wie TS in gedachten had, toen ze bedacht om dit verhaal te gaan schrijven.
Ik wacht vol spanning af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, we lezen het vanzelf wel in haar boek
Dat vind ik nog niet eens zo een gekke gedachtequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef Charmian het volgende:
Ik denk Wouter Bos, hij heeft zich niet voor niets teruggetrokken uit de politiek. Op een lager pitje kan niet.
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef Charmian het volgende:
Ik denk Wouter Bos, hij heeft zich niet voor niets teruggetrokken uit de politiek. Op een lager pitje kan niet.
Hmmmmmmmmmmm... Too bad...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
Is Roemer al 3 jaar een hele bekende nederlander?
Ik wil het niet voor me zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtZie je het al voor je?
sorry alvast voor eventuele nachtmerries enzo..
Dat is wel zo een enge vieze gladde griezelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat Hero Brinkman twee keer genoemd wordtZie je het al voor je?
[..]
scherp
Ha een medestander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm... Too bad...
v. Bommel dan maar hè, die kennen we al wat langer...
Maar we weten ook niet hoe Ts eruit ziet. En macht trekt aan zoals je weet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
scherp
Je moetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil het niet voor me zien.
Als hij met zijn zwoele Twents accent gaat praten.. daar valt toch iedere stagiaire als een blok voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is wel zo een enge vieze gladde griezelmisschien trappen die stagiaires daar dan juist wel weer in Maar ja, die is al gescheiden dus die valt af.
Goed punt.. TS wij willen picsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar we weten ook niet hoe Ts eruit ziet. En macht trekt aan zoals je weet.
En nu filteren op homo's, vrijgezellen en mensen die korter dan drie jaar in de politiek zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef DumDaDum het volgende:
Zo, alle mannelijke 'kandidaten' uit de 2e kamer op een rijtje.![]()
Best benieuwd wie het is
[ code verwijderd ]![]()
Niemand kan me dwingen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niemand kan me dwingen.
GELUKKIG
You're an evil person.quote:
En bedanktquote:
Die ene van RTL, Jos Heymans.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef Charmian het volgende:
Hebben we de politiek journalisten al gehad? Ik zag volgens mij al Mingelen en Wester voorbij komen. Zijn er nog meer?
quote:
Awh.. sorryquote:
Het is nu al te laat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Awh.. sorry![]()
Zal het niet meer doen..
dat is zelf zo'n slettebakjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
Minnares van heel bekende Nederlander
100% jeroen pauw.
quote:
ja, maar dat weet ts nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |