quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:58 schreef heiden6 het volgende:
TS is een naïef huppelkutje wat aandacht tekort komt.
On topic: Harry van Bommel.
Ik denk Rouvoetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef Rapaille het volgende:
Ik blijf erbij dat het een CDA-er is. Of in ieder geval iemand uit een christelijke partij. Ik kan mij niet voorstellen dat bij andere partijen je carriere voorbij is als zoiets uitkomt.
Of zijn vrouw moet ook in de politiek zitten natuurlijk
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik weer meteen![]()
Dit is echt te obvious, en dan in topic #3 - post 299 'Hihi het was een garpje, ik ben een kloontje', na eerst 3 topics vol te blaten met beloftes écht bekend te gaan maken wie het is
HAd je dat al gepost dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef Robar het volgende:
[..]Ik krijg steeds meer medestanders
Jep, al reeds gepost en twee anderen ook nog. Inderdaad, Den Haag en flirter, dat deden het hem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
HAd je dat al gepost dan?
Ik dacht het meteen bij de OP, en toen zei ze ook nog Den Haag... kan niet missen!
Done.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Jep, al reeds gepost en twee anderen ook nog. Inderdaad, Den Haag en flirter, dat deden het hem.
Wie mailt er even met Harry?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:58 schreef heiden6 het volgende:
TS is een naïef huppelkutje wat aandacht tekort komt.
On topic: Harry van Bommel.
Is Van Bommel getrouwd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
[...]
Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens.
[...]
U kiest, Heiden mailtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef yvonne het volgende:
Waarom nou weer van Bommel, neem een andere engerd, die bolle VVD-er.
Oh, ze zijn allemaal bol
Doe Hans van Balen maar.quote:
Hans van Baalen heeft toch geen seks joh.quote:
Kan er niks over vinden. Wel aardig wat berichten over zijn.. erm.. versierpogingenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
[..]
Is Van Bommel getrouwd?
Kom op zeg, Hans van Balen trap ik zelfs nog van de hond van de buren af...quote:
Als dit het geval is, wil je mij dan de link naar het beeldmateriaal van hem en TS niet sturen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Aalbers het volgende:
Het kan uiteraard ook om Stefan Postma gaan, de keeper van Den Haag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Aalbers het volgende:
Het kan uiteraard ook om Stefan Postma gaan, de keeper van Den Haag
Speelveld ≠ werkvloer...quote:We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer
Okay, van uit gaande dat dit bericht waar is (ik trap er toch in)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic
Minnares van heel bekende Nederlander
Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?
Tips graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |