En nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
Gofferdomme, mn remote desktop waar ik via Interwebz wilde niks meer doen
Tot net niet kunnen fokkenquote:
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebtquote:
Ja, dan wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebt
Nee man, ik vind het vet grappig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
Farmville, ik dacht dat dat alweer 'uit' was
Filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebt
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Jij /caret ehm wel veel zeg, je luistert naar mika en je doet aan farmville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet er wel slim aan als je meelooptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaal![]()
![]()
![]()
's naar me hoofd. Ja, wat moet ik dan doen? Meelopen met die
![]()
![]()
![]()
's? Dacht het niet.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet er wel slim aan als je meeloopt
Ja /care.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen![]()
![]()
![]()
's naar je hoofd
Mislukt, je kwam, je zag, en je posttequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet meer posten, ben nu bezig met tof werk!
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef mstr het volgende:
http://relatie.blog.nl/ap(...)ck-i-p-v-een-onepack
Handig voor sommige FOK!kers.
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op af
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.
Hallon.quote:
Groetjens, met Patricia, en ook nog eens groetjens van de kids (Damian & Annabel, ze liggen nu te slapen, dus ssstt!)quote:
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuitenquote:
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuiten
Dan heb ik het materiaal niet, tenzij ik dan al een laptop hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?Je kan het ook 's avonds/'s nachts doen?
en wie ben jij danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nooit gedacht dat de verveling zo zou toeslaan dat ik maar een fok account zou aanmaken![]()
No offence hoor
Timmy Turner jewaidzquote:
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.quote:
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, vast, maar wie ben je verder, want anders ben je een kloon
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboortequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
quote:
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamenquote:
Juistjaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboorte
Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamen![]()
Jij dan?
Oh okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferen
Top infoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?
waar is de optie, rot op! ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)
Hobbys heb ik daarna toch ook vertelt;)
Daaromquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.
Renquote:
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee nietquote:
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee niet.. En daarzo?
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag niet
Geluid is ook echt fucking kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme waarom snappen mensen niet dat hun kutkinderen niet stil zijn in een coupe die wel bedoeld is voor fucking stilte. Een STILTECOUPE. Godverdomme zeg.
Maak gezellig een babbeltjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly heb ik eindelijk weer muziek in de trein, schreeuwen die kukinderen er doorheen.En de arrogante tokki-oma of weet ik veel wat kijkt me steeds heel arrogant aan. Of misschien is het wel gewoon een medepassagier maar de moeder zegt er ook niets van.
In vakantiequote:
Haaaaaiquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Hallo mooiste appeltje van de blauwe boom.
I know what you need honey.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
That's what you need babyyyy
Doe een vetkuifquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ik moet zo naar de kapper, ik heb kapselsideeen nodig sneeeel
waarom zou je dat op fok vragen als een kapper er verstand van heeft vraag het aan hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ik moet zo naar de kapper, ik heb kapselsideeen nodig sneeeel
Kappers meten me altijd kapsels aan die erop gericht zijn me zo snel mogelijk weer te laten komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dat op fok vragen als een kapper er verstand van heeft vraag het aan hem
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:12 schreef Nectar het volgende:
Zullen we ook een soort OP creeren waarin iedereen voorkomt, net zoals al die andere SC's ?
je bent zeker ook 35e per keer kwijtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Kappers meten me altijd kapsels aan die erop gericht zijn me zo snel mogelijk weer te laten komen
Oh.. Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverde
Nah, weet niet, hier komen zo veel mensen dat het niet meer te overzien isquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, weet niet, hier komen zo veel mensen dat het niet meer te overzien isIk denk dat het een goed besluit is geweest van de toenmalige mods.
OP werd ook steeds groter en moest veel te vaak bijgewerkt wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverde
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
OP werd ook steeds groter en moest veel te vaak bijgewerkt worden
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikVolgens mij begon het al met 30 mensen en zijn we rond de 50 gestopt. Dácht ik. Heb het nooit geteld
I am a noob, and i am proud of itquote:
Heb het nooit bijgehouden.. Heb ook al sinds ik op Fok! zit dezelfde avatarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikVolgens mij begon het al met 30 mensen en zijn we rond de 50 gestopt. Dácht ik. Heb het nooit geteld
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het nooit bijgehouden.. Heb ook al sinds ik op Fok! zit dezelfde avatar
kwam omdat we er geen newbs bij wilden hebben in de OP...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.
Constante update van de OP omdat mensen andere avatars nemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.
Mensen die van UI switchten --> Opnieuw in de op etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.
Op een gegeven moment niet meer nee.quote:
Als ik daar naar google krijg ik dit:quote:
quote:3VOOR12 - Rammstein spuit Pinkpop het gezicht vol
Jawel, ik zou er sowieso 20 kunnen opnoemen, dan kwamen er nog 30 bij die er niet meer bijhoorden maar gingen rellen als ze eruit werden gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.
Die was veul voller!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef VASND het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was de laatste trouwens.
En ik sta er niet eens inquote:
Hij ging op een gegeven moment voorbij het rode.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens in_! T3h fk
Wie kan zich dit nog herinnerenquote:# Er is een PUB Game in ontwikkeling!
De bedoeling is om de PUB-ers aan te klikken, hoe sneller je de PUB-er aanklikt,
hoe hoger het aantal punten.
# Download Hit The Pub! (0.0.2 Beta - door Christiaan)
ik mis ook classy avatarsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef -SG- het volgende:
De helft heeft maar 10 keer in PUB gepost zo ongeveer
Soms hoop ik er ook stiekem op, tering honger, korte overstaptijd en dan boos zijn dat je het haalt en geen broodje Döner kan halenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij mis ik mijn aansluiting zo, hoef ik geen honger meer te lijden het komende halfuur.
Ja dat had ik al twee keer maar de treinen wachten steeds op elkaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms hoop ik er ook stiekem op, tering honger, korte overstaptijd en dan boos zijn dat je het haalt en geen broodje Döner kan halen
Zal ik even een FOK!ker zoeken die zijn mond wilt opofferen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toch niet, nu sta ik in een overvolle coupe het komende half uur en ik moet plassen maar wc is al eeuwen defect.
Zit je nu in een overvolle coupe te fokkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat had ik al twee keer maar de treinen wachten steeds op elkaar.En mams smste of ik thuis kwam vandaag maar ik heb geen bltegoed dus er zal ook geen eten klaarstaan zo.
noes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:10 schreef Rietje. het volgende:
wtf, ng zit weer in de prullebak, wat zal ie nu weer gedaan hebben
Yerr.. Heb wel een pompje liggen.. Maar die heeft 2 uitgangen. Heb er één met 1 uitgang nodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik las iets over je ruitenwisserding?
Eentje afdoppen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yerr.. Heb wel een pompje liggen.. Maar die heeft 2 uitgangen. Heb er één met 1 uitgang nodig.
hij heeft een heuse moppenboxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat een bazenwebsite heeft hij ook he
Ben bang dat t niet stevig genoeg isquote:
Je kan het natuurlijk altijd proberen of doen als tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben bang dat t niet stevig genoeg is.. Want als t los gaat dan loop al mijn ruitensproeiervloeistof weg
Hij gaat ook mee met zijn tijd, je kan de grappen niet eens kopiërenquote:
Ombouwen gaat sowieso niet lukken. Zit allemaal aan elkaar gegoten geloof ik. Kan wel beetje kit of lijm in t gat stoppen en kijken of t werkt. Knop van de ventilator is iig al gefixedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen of doen als tijdelijke oplossing.
Is het anders niet mogelijk om het binnenwerk van de goede in de oude te bouwen?
Kit en lijm gaat sowieso niet werken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ombouwen gaat sowieso niet lukken. Zit allemaal aan elkaar gegoten geloof ik. Kan wel beetje kit of lijm in t gat stoppen en kijken of t werkt. Knop van de ventilator is iig al gefixed.. Was iets losgegaan
Dat gaat naar mijn idee niet werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kit en lijm gaat sowieso niet werken.
Ik zat te denken aan een stukje slang dat je afklemt?
Dus alsof je hem 'normaal' aansluit en dan een klemmetje op de kant zetten die je niet nodig hebt.
Als je voor een paar euro een meteen passende kan krijgen: Meteen doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn idee niet werken. Zit op een nogal gevoelige plek bij t rechtervoorwiel namelijk.
Meer dan een paar euro is zoiets nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je voor een paar euro een meteen passende kan krijgen: Meteen doen.
Anders zou ik toch proberen iets anders te verzinnen.
k he op de eerst gestemtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Nectar het volgende:
Poll: VASND is een coolen gast
• Ja, hele coole gast
• Nee, wat een pauper!
• Valt wel mee joh..
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Geile bende man!quote:
Je moet gewoon ff naar surfnet.fasthub.nl:1418 en de instructies daar opvolgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef Bravebart het volgende:
Zijn de IP ranges voor Tropico bekend VASND? Eens kijken of ik er daarom misschien niet op kom
Ja, dan kom je op BarbarusLentus toch en dan moet je daar de speedcheck doen? Dat faalde bij mij immerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff naar surfnet.fasthub.nl:1418 en de instructies daar opvolgen.
Naar een andere hub van hun connecten, daar speedcheck vragen en als die goed is mailtje sturen naar surfnet@gmail.com
Wat ging er mis dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan kom je op BarbarusLentus toch en dan moet je daar de speedcheck doen? Dat faalde bij mij immerMaar ik ga het nog eens proberen.
Ik krijg de melding dat mijn IP range niet allowed isquote:
Uuhm. Lastig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat mijn IP range niet allowed isDan moet je ze mailen staat daar, doe ik dat, krijg ik een mail terug dat ik moet speedchecken
Ja preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Uuhm. Lastig.
Die speedcheck is juist om IP ranges die niet standaard toegestaan zijn te testen..
wat goeie muziek is.quote:
Ik vind 't maar een beetje mwa.. normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Mensen die Normaal niet goed vinden![]()
Normaal live is echt goed woest
Ja, als je uit de achterhoek komt ja! En dan nog nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Mensen die Normaal niet goed vinden![]()
Normaal live is echt goed woest
Uuh, je bedoelt die melding dat ik niet in de IP range zit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef VASND het volgende:
Bart, wat zegt die speedcheck precies?
quote:
quote:[21:27] <DCH++> Your IP-range is not allowed without an account on our hub.
Some of you however have enough speed, a good enough share, and are mature enough to be allowed in.
Send an email to <surfnethub@gmail.com> with your desired nickname, password and the identifier "[tud.nl]" and we might hook you up with an account.
Additional ban info: " You can only enter with a registration (because of slow users and the use of VPN in your range). DO NOT MAIL US for a registration!! Your mail will be ignored.
FOR REGISTRATION: You will be redirected to another hub. Type in this hub (main chat) '#faq speedcheck' (without the 'quotes'). If you're not redirected, go to surfnet.fasthub.nl:1518"
[21:27] *** Verbinding verbroken
Koekert!quote:
Je bent toch al redirected daar?quote:
Je bedoelt met de ' erbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Je bent toch al redirected daar?
'#faq speedcheck Dat ook gedaan?
Een club in Sneek?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik zat me KAPOT te zweten in een club van 70 graden celcius en dat vond ik kut
Neequote:
quote:
Klinkt heel Randstadsquote:
Jeps.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef VASND het volgende:
weet je zeeeeeeker dat je #faq speedcheck in surfnet.fasthub.nl:1518 deed?
Ik stuurde naar die gasten:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef VASND het volgende:
Dan weet ik 't ook niet meer..
En als je een mailtje met [Tue.nl]Bravebart password kankerkachel stuurt
Dan krijg je dus van doe maar es een speedcheck?
en krijg terugquote:desired nickname: BB++
password: HjSisn8
identifier: [tud.nl]
quote:Volg de instructies als je probeert in te loggen. Hint: speedcheck!
TTB
Namens surfnethub-crew
surfnet.fasthub.nl:1418
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef VASND het volgende:
zit je wel op het TU delft netwerk? Zo niet dan mag [tud.nl] sowieso niet volgens mij..
Leuk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Altijd leuk als vrouwen een verkeerd beeld van je gevormd hebben.
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Ik kan vrij druk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.![]()
rebelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
Kankerquote:
Hij is erger als mij?quote:
Pest me nou nietquote:
Wat is mma?quote:
Ze pakte mij op mn bekquote:
Dus? Jij zoende terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
Dat valt me van te tegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Volgende keer je piemel er in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Deluna me offer van gisteren staat nog openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
oh het is een lesbische relatie no hard feelings ok
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abonnementquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
heb je me serieus gebloktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus? Jij zoende terug.
Dus het is onzin om haar de schuld te geven.
Not much.quote:
Kan ze dat wel zien dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
heb je me serieus geblokthow sad man
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaakt![]()
Ze is echt vet lief en ze gedraagt zich volwassener als meeste van mijn leeftijd waar ik mee om ga
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Not much.
Ga een hoop leuke dingen missen door mn ex.
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...quote:
Ik kan het wel zien als ik dat wil. En ik kan het zien wanneer jij hem quoot.quote:
Beide..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Je vind het wel vervelend he..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Jawelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.
Ah, dat is wel kut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...
Ze heeft dus een aardige rugzak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beide..
Overigens zijn mijn vrienden de beste die ik me kan wensen alleen ze gedragen zich niet echt naar hun leeftijd, ik meestal ook niet maar toch![]()
En zij woont bij haar ma met haar broertje en die is een mongool en ze moet dus vet vaak op hem passen enzo.. Ik zou t niet volhouden
wat wil je dan van die smaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef Nectar het volgende:
Blijkbaar wilt DeLuna zo kinderachtig als wat blijven, nadat ik haar dat geofferd had van gisteren, ok dan krijgt ze dat, dan negeren we elkaar maar voor de rest van onze leven![]()
Yep, wereld van verschil als ik naar mn eigen leven kijkquote:
Waarschijnlijk zal ze dan ook zo haar eigen problemen hebben met bepaalde dingen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Yep, wereld van verschil als ik naar mn eigen leven kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |