En nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
Gofferdomme, mn remote desktop waar ik via Interwebz wilde niks meer doen
Tot net niet kunnen fokkenquote:
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebtquote:
Ja, dan wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebt
Nee man, ik vind het vet grappig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
Farmville, ik dacht dat dat alweer 'uit' was
Filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebt
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Jij /caret ehm wel veel zeg, je luistert naar mika en je doet aan farmville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet er wel slim aan als je meelooptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaal![]()
![]()
![]()
's naar me hoofd. Ja, wat moet ik dan doen? Meelopen met die
![]()
![]()
![]()
's? Dacht het niet.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet er wel slim aan als je meeloopt
Ja /care.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen![]()
![]()
![]()
's naar je hoofd
Mislukt, je kwam, je zag, en je posttequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet meer posten, ben nu bezig met tof werk!
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef mstr het volgende:
http://relatie.blog.nl/ap(...)ck-i-p-v-een-onepack
Handig voor sommige FOK!kers.
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op af
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.
Hallon.quote:
Groetjens, met Patricia, en ook nog eens groetjens van de kids (Damian & Annabel, ze liggen nu te slapen, dus ssstt!)quote:
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuitenquote:
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuiten
Dan heb ik het materiaal niet, tenzij ik dan al een laptop hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?Je kan het ook 's avonds/'s nachts doen?
en wie ben jij danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nooit gedacht dat de verveling zo zou toeslaan dat ik maar een fok account zou aanmaken![]()
No offence hoor
Timmy Turner jewaidzquote:
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.quote:
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, vast, maar wie ben je verder, want anders ben je een kloon
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboortequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
quote:
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamenquote:
Juistjaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboorte
Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamen![]()
Jij dan?
Oh okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferen
Top infoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?
waar is de optie, rot op! ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)
Hobbys heb ik daarna toch ook vertelt;)
Daaromquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.
Renquote:
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee nietquote:
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee niet.. En daarzo?
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag niet
Geluid is ook echt fucking kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme waarom snappen mensen niet dat hun kutkinderen niet stil zijn in een coupe die wel bedoeld is voor fucking stilte. Een STILTECOUPE. Godverdomme zeg.
Maak gezellig een babbeltjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly heb ik eindelijk weer muziek in de trein, schreeuwen die kukinderen er doorheen.En de arrogante tokki-oma of weet ik veel wat kijkt me steeds heel arrogant aan. Of misschien is het wel gewoon een medepassagier maar de moeder zegt er ook niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |