Hallon.quote:
Groetjens, met Patricia, en ook nog eens groetjens van de kids (Damian & Annabel, ze liggen nu te slapen, dus ssstt!)quote:
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuitenquote:
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als school begint zit ik een hele tijd zonder die mogelijkheid, dus moet ik nu alvast alles eruitspuiten
Dan heb ik het materiaal niet, tenzij ik dan al een laptop hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom zou je die mogelijkheid dan niet hebben?Je kan het ook 's avonds/'s nachts doen?
en wie ben jij danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nooit gedacht dat de verveling zo zou toeslaan dat ik maar een fok account zou aanmaken![]()
No offence hoor
Timmy Turner jewaidzquote:
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.quote:
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, vast, maar wie ben je verder, want anders ben je een kloon
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboortequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb net flink zitten schijten en dacht hetzelfde.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
quote:
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamenquote:
Juistjaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een ontlading geeft dat heh, dan weet je hoe een vrouw zich voelt bij een geboorte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |