Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
uhm Voetbal, Uitgaan en Gamen![]()
Jij dan?
Oh okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie bovengenoemde, en dan nog bergwandelingen maken op vakantie en filosoferen
Top infoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wie ben ik verder? Forums zijn anonymous toch
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat je hobby voetbal is ofzo? Wat maakt dat uit?
waar is de optie, rot op! ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef Nectar het volgende:
Veel mensen spreken Kanye West uit als Kain (Kayne) West, terwijl je het dus zo moet uitspreken: Kanjee (Kanye) West.
Poll: Hebben jullie veel gehad aan deze informatie?
• Ja! goeie informatie
• Nope, Sorry.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie met die vraag bedoelde naam en shit;)
Hobbys heb ik daarna toch ook vertelt;)
Daaromquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, geen namen. Dat moet je zelf weten.
Renquote:
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee nietquote:
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sex, drugs and rock n' roll... Alleen de eerste twee niet.. En daarzo?
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pijnlijke voeten en een behoefte te eten! Maar dat mag niet
Geluid is ook echt fucking kutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdomme waarom snappen mensen niet dat hun kutkinderen niet stil zijn in een coupe die wel bedoeld is voor fucking stilte. Een STILTECOUPE. Godverdomme zeg.
Maak gezellig een babbeltjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly heb ik eindelijk weer muziek in de trein, schreeuwen die kukinderen er doorheen.En de arrogante tokki-oma of weet ik veel wat kijkt me steeds heel arrogant aan. Of misschien is het wel gewoon een medepassagier maar de moeder zegt er ook niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |