Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
OP werd ook steeds groter en moest veel te vaak bijgewerkt worden
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikVolgens mij begon het al met 30 mensen en zijn we rond de 50 gestopt. Dácht ik. Heb het nooit geteld
I am a noob, and i am proud of itquote:
Heb het nooit bijgehouden.. Heb ook al sinds ik op Fok! zit dezelfde avatarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikVolgens mij begon het al met 30 mensen en zijn we rond de 50 gestopt. Dácht ik. Heb het nooit geteld
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het nooit bijgehouden.. Heb ook al sinds ik op Fok! zit dezelfde avatar
kwam omdat we er geen newbs bij wilden hebben in de OP...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.
Constante update van de OP omdat mensen andere avatars nemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.
Mensen die van UI switchten --> Opnieuw in de op etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
De link tussen de 2 zinnen ontgaat me volledig. Maar alsnog, gefeliciteerd.
Op een gegeven moment niet meer nee.quote:
Als ik daar naar google krijg ik dit:quote:
quote:3VOOR12 - Rammstein spuit Pinkpop het gezicht vol
Jawel, ik zou er sowieso 20 kunnen opnoemen, dan kwamen er nog 30 bij die er niet meer bijhoorden maar gingen rellen als ze eruit werden gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het de 30 nooit gehaald.
Die was veul voller!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef VASND het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was de laatste trouwens.
En ik sta er niet eens inquote:
Hij ging op een gegeven moment voorbij het rode.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
En ik sta er niet eens in_! T3h fk
Wie kan zich dit nog herinnerenquote:# Er is een PUB Game in ontwikkeling!
De bedoeling is om de PUB-ers aan te klikken, hoe sneller je de PUB-er aanklikt,
hoe hoger het aantal punten.
# Download Hit The Pub! (0.0.2 Beta - door Christiaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |