In vakantiequote:
Haaaaaiquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Hallo mooiste appeltje van de blauwe boom.
I know what you need honey.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
That's what you need babyyyy
Doe een vetkuifquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ik moet zo naar de kapper, ik heb kapselsideeen nodig sneeeel
waarom zou je dat op fok vragen als een kapper er verstand van heeft vraag het aan hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ik moet zo naar de kapper, ik heb kapselsideeen nodig sneeeel
Kappers meten me altijd kapsels aan die erop gericht zijn me zo snel mogelijk weer te laten komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dat op fok vragen als een kapper er verstand van heeft vraag het aan hem
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:12 schreef Nectar het volgende:
Zullen we ook een soort OP creeren waarin iedereen voorkomt, net zoals al die andere SC's ?
je bent zeker ook 35e per keer kwijtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Kappers meten me altijd kapsels aan die erop gericht zijn me zo snel mogelijk weer te laten komen
Oh.. Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverde
Nah, weet niet, hier komen zo veel mensen dat het niet meer te overzien isquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, weet niet, hier komen zo veel mensen dat het niet meer te overzien isIk denk dat het een goed besluit is geweest van de toenmalige mods.
OP werd ook steeds groter en moest veel te vaak bijgewerkt wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd, maar vaak ging het mis, of wou iemand een nieuwe OP en toen is er gekozen voor geen OP, om het gezeik dat het elke keer opleverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |