Eentje afdoppen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Yerr.. Heb wel een pompje liggen.. Maar die heeft 2 uitgangen. Heb er één met 1 uitgang nodig.
hij heeft een heuse moppenboxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat een bazenwebsite heeft hij ook he
Ben bang dat t niet stevig genoeg isquote:
Je kan het natuurlijk altijd proberen of doen als tijdelijke oplossing.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben bang dat t niet stevig genoeg is.. Want als t los gaat dan loop al mijn ruitensproeiervloeistof weg
Hij gaat ook mee met zijn tijd, je kan de grappen niet eens kopiërenquote:
Ombouwen gaat sowieso niet lukken. Zit allemaal aan elkaar gegoten geloof ik. Kan wel beetje kit of lijm in t gat stoppen en kijken of t werkt. Knop van de ventilator is iig al gefixedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen of doen als tijdelijke oplossing.
Is het anders niet mogelijk om het binnenwerk van de goede in de oude te bouwen?
Kit en lijm gaat sowieso niet werken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ombouwen gaat sowieso niet lukken. Zit allemaal aan elkaar gegoten geloof ik. Kan wel beetje kit of lijm in t gat stoppen en kijken of t werkt. Knop van de ventilator is iig al gefixed.. Was iets losgegaan
Dat gaat naar mijn idee niet werkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kit en lijm gaat sowieso niet werken.
Ik zat te denken aan een stukje slang dat je afklemt?
Dus alsof je hem 'normaal' aansluit en dan een klemmetje op de kant zetten die je niet nodig hebt.
Als je voor een paar euro een meteen passende kan krijgen: Meteen doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn idee niet werken. Zit op een nogal gevoelige plek bij t rechtervoorwiel namelijk.
Meer dan een paar euro is zoiets nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je voor een paar euro een meteen passende kan krijgen: Meteen doen.
Anders zou ik toch proberen iets anders te verzinnen.
k he op de eerst gestemtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Nectar het volgende:
Poll: VASND is een coolen gast
• Ja, hele coole gast
• Nee, wat een pauper!
• Valt wel mee joh..
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geile bende man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |