Leuk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Altijd leuk als vrouwen een verkeerd beeld van je gevormd hebben.
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Ik kan vrij druk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.![]()
rebelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
Kankerquote:
Hij is erger als mij?quote:
Pest me nou nietquote:
Wat is mma?quote:
Ze pakte mij op mn bekquote:
Dus? Jij zoende terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
Dat valt me van te tegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Volgende keer je piemel er in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |