Je moet gewoon ff naar surfnet.fasthub.nl:1418 en de instructies daar opvolgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef Bravebart het volgende:
Zijn de IP ranges voor Tropico bekend VASND? Eens kijken of ik er daarom misschien niet op kom
Ja, dan kom je op BarbarusLentus toch en dan moet je daar de speedcheck doen? Dat faalde bij mij immerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moet gewoon ff naar surfnet.fasthub.nl:1418 en de instructies daar opvolgen.
Naar een andere hub van hun connecten, daar speedcheck vragen en als die goed is mailtje sturen naar surfnet@gmail.com
Wat ging er mis dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dan kom je op BarbarusLentus toch en dan moet je daar de speedcheck doen? Dat faalde bij mij immerMaar ik ga het nog eens proberen.
Ik krijg de melding dat mijn IP range niet allowed isquote:
Uuhm. Lastig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat mijn IP range niet allowed isDan moet je ze mailen staat daar, doe ik dat, krijg ik een mail terug dat ik moet speedchecken
Ja preciesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Uuhm. Lastig.
Die speedcheck is juist om IP ranges die niet standaard toegestaan zijn te testen..
wat goeie muziek is.quote:
Ik vind 't maar een beetje mwa.. normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Mensen die Normaal niet goed vinden![]()
Normaal live is echt goed woest
Ja, als je uit de achterhoek komt ja! En dan nog nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Mensen die Normaal niet goed vinden![]()
Normaal live is echt goed woest
Uuh, je bedoelt die melding dat ik niet in de IP range zit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef VASND het volgende:
Bart, wat zegt die speedcheck precies?
quote:
quote:[21:27] <DCH++> Your IP-range is not allowed without an account on our hub.
Some of you however have enough speed, a good enough share, and are mature enough to be allowed in.
Send an email to <surfnethub@gmail.com> with your desired nickname, password and the identifier "[tud.nl]" and we might hook you up with an account.
Additional ban info: " You can only enter with a registration (because of slow users and the use of VPN in your range). DO NOT MAIL US for a registration!! Your mail will be ignored.
FOR REGISTRATION: You will be redirected to another hub. Type in this hub (main chat) '#faq speedcheck' (without the 'quotes'). If you're not redirected, go to surfnet.fasthub.nl:1518"
[21:27] *** Verbinding verbroken
Koekert!quote:
Je bent toch al redirected daar?quote:
Je bedoelt met de ' erbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Je bent toch al redirected daar?
'#faq speedcheck Dat ook gedaan?
Een club in Sneek?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik zat me KAPOT te zweten in een club van 70 graden celcius en dat vond ik kut
Neequote:
quote:
Klinkt heel Randstadsquote:
Jeps.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef VASND het volgende:
weet je zeeeeeeker dat je #faq speedcheck in surfnet.fasthub.nl:1518 deed?
Ik stuurde naar die gasten:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef VASND het volgende:
Dan weet ik 't ook niet meer..
En als je een mailtje met [Tue.nl]Bravebart password kankerkachel stuurt
Dan krijg je dus van doe maar es een speedcheck?
en krijg terugquote:desired nickname: BB++
password: HjSisn8
identifier: [tud.nl]
quote:Volg de instructies als je probeert in te loggen. Hint: speedcheck!
TTB
Namens surfnethub-crew
surfnet.fasthub.nl:1418
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef VASND het volgende:
zit je wel op het TU delft netwerk? Zo niet dan mag [tud.nl] sowieso niet volgens mij..
Leuk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef mstr het volgende:
Altijd leuk als vrouwen een verkeerd beeld van je gevormd hebben.
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, een meisje heeft een beeld van mij dat ik rustig, verstandig en zorgzaam ben. Dat klopt niet helemaal. Ze moet me duidelijk beter leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Ik kan vrij druk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.![]()
rebelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
Kankerquote:
Hij is erger als mij?quote:
Pest me nou nietquote:
Wat is mma?quote:
Ze pakte mij op mn bekquote:
Dus? Jij zoende terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
Dat valt me van te tegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan vrij druk zijn.
En doe ook regelmatig onverstandige dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Volgende keer je piemel er in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze pakte mij op mn bek![]()
En toen ik naar huis reed daarna realiseerde ik me dat t 1 van de leukste avonden was die ik ooit met een meisje gehad heb
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Deluna me offer van gisteren staat nog openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
oh het is een lesbische relatie no hard feelings ok
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abonnementquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
heb je me serieus gebloktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus? Jij zoende terug.
Dus het is onzin om haar de schuld te geven.
Not much.quote:
Kan ze dat wel zien dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
heb je me serieus geblokthow sad man
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaakt![]()
Ze is echt vet lief en ze gedraagt zich volwassener als meeste van mijn leeftijd waar ik mee om ga
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Not much.
Ga een hoop leuke dingen missen door mn ex.
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...quote:
Ik kan het wel zien als ik dat wil. En ik kan het zien wanneer jij hem quoot.quote:
Beide..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Je vind het wel vervelend he..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Jawelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.
Ah, dat is wel kut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...
Ze heeft dus een aardige rugzak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beide..
Overigens zijn mijn vrienden de beste die ik me kan wensen alleen ze gedragen zich niet echt naar hun leeftijd, ik meestal ook niet maar toch![]()
En zij woont bij haar ma met haar broertje en die is een mongool en ze moet dus vet vaak op hem passen enzo.. Ik zou t niet volhouden
wat wil je dan van die smaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef Nectar het volgende:
Blijkbaar wilt DeLuna zo kinderachtig als wat blijven, nadat ik haar dat geofferd had van gisteren, ok dan krijgt ze dat, dan negeren we elkaar maar voor de rest van onze leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |