quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Deluna me offer van gisteren staat nog openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
oh het is een lesbische relatie no hard feelings ok
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me van te tegen.Kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abonnementquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
heb je me serieus gebloktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
1 bericht verborgen van gebruiker Nectar. Klik om weer te geven.
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus? Jij zoende terug.
Dus het is onzin om haar de schuld te geven.
Not much.quote:
Kan ze dat wel zien dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
heb je me serieus geblokthow sad man
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik duwde haar weg, maar toen ik me realiseerde hoe leuk t was met haar weer afspraak gemaakt![]()
Ze is echt vet lief en ze gedraagt zich volwassener als meeste van mijn leeftijd waar ik mee om ga
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Not much.
Ga een hoop leuke dingen missen door mn ex.
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...quote:
Ik kan het wel zien als ik dat wil. En ik kan het zien wanneer jij hem quoot.quote:
Beide..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt dat over de mensen waar jij mee om gaat? Of door wat zij heeft meegemaakt? Of...
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Je vind het wel vervelend he..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
Mensen die 5 euro per maand gaan besteden om 3 extraatjes te krijgen hier op fok te, sporen niet echt, denk ik
Jawelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mensen die een postrecord willen sporen niet echt, denk ik.
Ah, dat is wel kut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef haar nu niet te zien en ze gaat met een deel van mijn vrienden om, dusss...
Ze heeft dus een aardige rugzak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beide..
Overigens zijn mijn vrienden de beste die ik me kan wensen alleen ze gedragen zich niet echt naar hun leeftijd, ik meestal ook niet maar toch![]()
En zij woont bij haar ma met haar broertje en die is een mongool en ze moet dus vet vaak op hem passen enzo.. Ik zou t niet volhouden
wat wil je dan van die smaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef Nectar het volgende:
Blijkbaar wilt DeLuna zo kinderachtig als wat blijven, nadat ik haar dat geofferd had van gisteren, ok dan krijgt ze dat, dan negeren we elkaar maar voor de rest van onze leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |