Berkery +1quote:
The Copsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
Weet je de uitvoerende band ook?
quote:The Law were an English rock group formed in 1991 comprising drummer Kenney Jones (Small Faces, The Who) and singer Paul Rodgers (Free–Bad Company). The two teamed up with the idea of using different supporting musicians, in order to allow Paul Rodgers to pursue whatever musical style he felt like.
quote:So now I'm alone
Now I can think for myself
About little deals and issues
And things that I just don't understand
A white lie that night
Or a sly touch at times
I don't think it meant anything to you
I'm a lady!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Altijd lachen, die 'lyrics'-sites
bartrid + 1
quote:I've played the desperate lady
Jumped through all of the hoops boy
Instead of constant craving
I leave the chasing to you
Volgens mij is het ook een 't' ipv een 's' waardoor de uitspraak ook wat anders wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:
vast niet Constant Graving van KD Langquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Moet iets van Divine zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef bartrid het volgende:
Nee, deze `band' heeft een hitje gehad met een mashup van Are Friends electric.
Nee hoor, gewoon een Engels meidengroepje waar geen van de originele leden meer in meezingt.quote:
Wel Sugababes, geen Stronger. Iets met een kledingstuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Freak like me?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Ik kan denk ik een stuk of 10 singles van ze noemen, maar een (slecht vertaalde) knoop is het dichtst dat ik kom bij een kledingsstuk, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef bartrid het volgende:
Een kledingstuk in een bepaalde kleur. Hier in de UK best een redelijke hit geweest.
Parate kennis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Parate kennis of opgezocht?
Welkom in trivia!
nightcowboy +1quote:
quote:(Voorburg, 7 april 1945) is een Nederlands muziekproducent, componist en tekstdichter.
ambitie om acteur te worden werd tenietgedaan door de afwijzing door de toneelschool. Rond 1965 was hij actief als zanger in de Gooische band The Caps, en in 1967 maakte hij met Peter Koelewijn onder de naam You and me een single.
Begrijpend lezen is idd een kunst...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij vraagt niet naar de Numan-mashup, maar naar een ander nummer.
Niemand?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zij en waarom nu deze vraag?
(beide gegevens moeten vermeld worden in één post)
Het zit in de familiaire relatie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:22 schreef Burnett het volgende:
weet wel wie het is maar niet waarom...
Dat Willy de vader is van Hans weet je dan natuurlijk ook...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:56 schreef iggyinthehouse het volgende:
ok nu weet ik wie het is! (hehe na lang nadenken)
Caroline Kaart natuurlijk, die getrouwd ooit was met Willy van Hemert
quote:Written by John Folkes, produced by Prince Buster and performed by The Folkes Brothers in 1960,was a landmark single in the development of Reggae music, especially as a result of its incorporation of African-influenced Niyabinghi-style drumming and chanting. The song was also recorded in 1973 by Count Ossie (who also provided drumming for the original 1960 record) on his seminal roots reggae album Grounation.
Daar las ik laatst iets over! Is dat niet Carolina of zo? Shaggy heeft 'm ook gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ja tuurlijk...
Welk nummer?
[..]
Doe mij deze maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Over welke ''arts'' zingen o.a. Motöthead, KISS en The Bumblebeez?
Oasis?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Welke band?
''In August 1999, the band topped the list of Britain's most bootlegged musicians with 384 bootleg titles, compiled by the Anti-Piracy Unit of British Phonographic Industry.''
Seattle, onder de rook van Londen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pearl Jam?
aangezien die zelf al met bootlegs strooiden
i knowquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Seattle, onder de rook van Londen.
JAAA!quote:
Ik zal ze binnenkort even tapen voor je...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe serieus, fijn gokpunt zo :S, al had ik Pink Floyd nog net iets leuker gevonden natuurlijk
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe serieus, fijn gokpunt zo :S, al had ik Pink Floyd nog net iets leuker gevonden natuurlijk
Fijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort even tapen voor je...
quote:
Was je erbij?quote:
Het was 2007 dan... later kan niet.quote:
O2 Arena?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
En dan klopt het nog niet helemaal
? huh, tijd boven mijn post? dat zie ik denk ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pink, kun je niet 1 van je functies laten vallen? ik vind het zo lelijk staan, die tijd zo net boven je post
Pink_Floyd(Eindredactie Frontpage / FOK!Fotograaf) - woensdag 11 augustus 2010 @quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
? huh, tijd boven mijn post? dat zie ik denk ik niet
Dat staat bij mij keurig netjes achter elkaar, met een flinke ruimte tussen z'n nick en z'n functie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pink_Floyd(Eindredactie Frontpage / FOK!Fotograaf) - woensdag 11 augustus 2010 @
staat er bij mij nog boven, alleen de tijd past er niet meer achter en komt nu (bij mij iig) op de volgende regel door je post heen.
Novemberquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh bij mij staat dat allemaal gewoon op 1 regel, mss ligt het aan je layout?
anyway, iemand nog een gok op de maand voor 16u anders krijgt burnett de punten voor de snelle antwoorden vd rest
Ik ga niet gokken (lees: invullen) voor het antwoord, omdat een maand niet goed is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh bij mij staat dat allemaal gewoon op 1 regel, mss ligt het aan je layout?
anyway, iemand nog een gok op de maand voor 16u anders krijgt burnett de punten voor de snelle antwoorden vd rest
Even geen inspiratie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom niet de eerste 4?
ik had kunnen weten dat-ie door zou gaan op die coverband..
Excuses, de vraag verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan gooi ik hem nog ff om, want de eerste en de laatste weet ik bijna zeker
houses of the holy
physical graffiti
presence
in through the out door als optie 2
Vooruit..., tikkie terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan gooi ik hem nog ff om, want de eerste en de laatste weet ik bijna zeker
houses of the holy
physical graffiti
presence
in through the out door als optie 2
Jesus, een deel van dat jatwerk is te schofterig voor worden.quote:
George Lucas, die alle geweren door walkie talkies wil gaan vervangen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voordat n00bie helemaal gek wordt vd Led Zep vragen, nu maar even die andere hele goede en bekende band
Pink Floyd heeft onlangs toegestaan dat hun hit Another Brick in the Wall wordt aangepast. Door wie en wat is de verandering die men wil doorvoeren.
Ik ga zo van werk naar huis, dus kan ff een tijdje niet checken. Iemand anders mag ook punten toekennen indien gewenst
Ik denk dat dat 't isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja zag ook iets in Cover beter dan het origineel-topic staan van Ayatollah leave those kids alone. Alleen geen idee door wie.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
George Lucas, die alle geweren door walkie talkies wil gaan vervangen?
De verandering isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voordat n00bie helemaal gek wordt vd Led Zep vragen, nu maar even die andere hele goede en bekende band
Pink Floyd heeft onlangs toegestaan dat hun hit Another Brick in the Wall wordt aangepast. Door wie en wat is de verandering die men wil doorvoeren.
Ik ga zo van werk naar huis, dus kan ff een tijdje niet checken. Iemand anders mag ook punten toekennen indien gewenst
Pink Floyd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
De regel met Ayatollah is al goed idd, niemand de band onthouden in het nieuwsbericht van onlangs?
OK, verder...dit is nog het meest volledige antwoord, maar anders blijft de vraag maar staan. Het zijn idd twee Iraniërs, genaamd Blurred Vision.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef MYV het volgende:
[..]
De verandering is
Ze gaan een regel erin doen met ''Mullah leave those kids alone. Hey Ayatollah, leave those kids alone?''
Atatollah is de leider van Iran en word aangepast door 2 vluchtelingen uit Iran
Correct?
Dit dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het pseudo anaal nemen van Flake met dat 'ding'?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het lijflied van de Bond van Aambeienhouders...
Waarom doen die artiesten dan altijd zo moeilijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Fire Garden is eigenlijk de albumtitel, de track heet eigenlijk Fire Garden Suite, maar vooruit
Rock-N-Rolla +1
quote:
Bijna goed!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Moon the Loon, 1977?
P.S. Vragen met cijfers en jaartallen leiden vaak tot een gok festival, dus...
MadMaster +1quote:
Jeetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef brother52 het volgende:
The Black Crowes - Black moon creeping
Iron Maiden - Moonchild
The Jimi Hendrix Experience - Moon, turn the tides, gently, gentle away
Radiohead - Sail to the moon
Ozzy Osbourne - Bark at the moon
The Police - Walking on the moon
R.E.M. - Man on the moon
The Waterboys - The whole of the moon
Nightwish - Moondance
Mike Oldfield - Moonlight shadow
Variaties:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef brother52 het volgende:
The Black Crowes - Black moon creeping
Iron Maiden - Moonchild
The Jimi Hendrix Experience - Moon, turn the tides, gently, gentle away
Radiohead - Sail to the moon
Ozzy Osbourne - Bark at the moon
The Police - Walking on the moon
R.E.M. - Man on the moon
The Waterboys - The whole of the moon
Nightwish - Moondance
Mike Oldfield - Moonlight shadow
MadMaster +1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Rammstein - Sonne
Cindy & Bert - Immer Wieder Sontag
Artists United Against Apartheid - Sun City
Walker Brother52 - The Sun Ain't Gonna Shine Anymore
Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
Bob Marley - Sun Is Shining
Boney M - Sunny
Beatles - Here Comes The Sun
Willek Alberti - Waar Is De Zon
Kinks - Sunny Afternoon
alles wordt ook maar goedgekeurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Cindy & Bert - Immer Wieder Sontag
Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
Ik Heb Wel's Zo'n Dag (Skik)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zonde, dat zou ook een mooie zijn geweest!
Ach, met een beetje gezonde scepsis is niks mis.
Ja hoor, dan staat er toch ook 'zon' in de titel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Benieuwd of ie dingen als 'bijzonder' ook goedgekeurd zou hebben inderdaad.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Grobbel het volgende:
Zonde, dat zou ook een mooie zijn geweest!
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook snellerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja hoor, dan staat er toch ook 'zon' in de titel?
Creativiteit moet beloond worden
Jij hebt over 2 titels met 'sun' of 'zon' 3 minuten moeten nadenken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef ranja het volgende:
[..]
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook sneller
Tja... denk je van 'wie zong dat ook weer' en zo... maar misschien had jij de vraag ook wel eerder gezien dan ik. Maar dan nog was ik met sunday erbij een hoop sneller geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij hebt over 2 titels met 'sun' of 'zon' 3 minuten moeten nadenken?
Uitgerekend jij had het kunnen wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef ranja het volgende:
[..]
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook sneller
quote:
quote:
creatief met 2 t'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
Uitgerekend jij had het kunnen weten![]()
Ik heb er alleen een zgn. kleine lens filter overheen gezet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ranja het volgende:
Wat heb je nou veranderd, allemaal zwarte stipjes gezet of nog meer gedaan?
Hoewel niet juist, is dit niet eens zo'n heel gek antwoord...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ranja het volgende:
Die 12" lijkt trouwens op Fade to Grey van Visage
Nou moet ik aan Freddie Mercury en Bob Geldof denkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef horned_reaper het volgende:
Deze zanger is vooral beroemd geworden als pianist en zanger van een hele bekende band.
Zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was/is Rick Davies meer de pianist binnen Supertramp dan Hodgson, dacht ik....
Heb hem wel achter de toetsen gezien in 1987 of zo, in het Olympisch Stadion.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was/is Rick Davies meer de pianist binnen Supertramp dan Hodgson, dacht ik....
Ik zat eerst nog aan Fish te denken (qua kop), maar die speelt geen piano, dacht ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb hem wel achter de toetsen gezien in 1987 of zo, in het Olympisch Stadion.
Maar de combi 'kop' en 'bekende band waarna solo' deed het hem...
Ik had je al gelijk gegeven dit keer...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wie is hier dan de toetsen aan het bespelen?
http://www.livevideo.com/(...)ertramp-dreamer.aspx
jawel, maar als we gaan mierenneuken:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wie is hier dan de toetsen aan het bespelen?
http://www.livevideo.com/(...)ertramp-dreamer.aspx
over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je al gelijk gegeven dit keer...
jazeker, die jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef ranja het volgende:
Billy Joel - die met Goodnight Saigon. (nylon curtain?)
Doet me denken aan Kraftwerkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef ranja het volgende:
Beeld uit een clip van een top 25 hit uit 1985, alleen de bandnaam is genoeg.
[ afbeelding ]
Komt me bekend voor, mondje lijkt wat op Neil Tennant van Pet Shop Boys, maar die andere kan ik daar niet bij plaatsen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef ranja het volgende:
Beeld uit een clip van een top 25 hit uit 1985, alleen de bandnaam is genoeg.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef ranja het volgende:
Geen Pet Shop Boys, wel een duo.
[ afbeelding ]
Beter plaatje qua mond
Hun eerste hit 'Sometimes' is van 1987 en stond veel hoger dan #25.quote:
Nog 1 poging danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...
Noem er nog 6...quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat rock-n-rolla nog wel een poosje door kan raden voor hij bij dit duo uitkomt
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Midnight Man van Flash & the Pan
ff kalmpjes beginnen deez ochtendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:49 schreef ranja het volgende:
Phil Collins van Genesis en Philip Bailey van Earth Wind & Fire
het was ook hun laatste hit in Nederlandquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Flash & The Pan was het.
Heb daar volgens mij nog nooit een video van gezien en had ze ook niet in 1985 geplaatst...
Voor wie niet terug wil scrollen:quote:I can't drink this coffee
til I put you in my closet
let him shoot me down
let him call me off
I take it from his whisper
you're not that tough.
goed, trouwensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Gambolputty het volgende:
Michel Stipe - REM & Kristin Hersch - Throwing Muses
Your Ghost, trouwens
Met de hartelijke felicitaties:quote:
Mooi nummer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Gambolputty het volgende:
Michel Stipe - REM & Kristin Hersch - Throwing Muses
Your Ghost, trouwens
Ik vind het het minste nummer van het album, sterker nog, het is de reden geweest waarom ik heel lang niet geinteresseerd was in de solo carriere van Kristin Hersh. Toen ik bij een vriend eens wat werk van haar hoorde ben ik langzaam gaan veranderen, heb eerst Sky Motel gekocht, daarna het toen nieuwe Learn to Sing Like a Star. Vorig jaar toch ook Hips and Makers gekocht en die bleek dus best mee te vallen, om niet te zeggen: het is gewoon een erg goed album.quote:
iggyinthehouse +1quote:
Ik neem me elke keer voor om geen onnodige toevoegingen te doen en diequote:
Ik hoop het...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Mark het volgende:
Zul je zien dat Lady Gaga helemaal niet goed is
Mark +1quote:
quote:Kylie Minogue songwriter Mike Stock: 'Lady Gaga is just a pole dancer'
Stock says he 'doesn't regard' the likes of Gaga and Rihanna as pop music
Songwriter Mick Stock has laid into the current crop of female popstars, including Lady GaGa and Rihanna, for being too explicit.
Stock who, alongside Pete Waterman and Matt Aitkin, helped bring Kylie Minogue to the fore as a popstar in the 1980s, said that the style of the genre nowadays is not suitable for children.
As well as calling Lady GaGa "a deceit", Stock told NME: "The stuff that Rihanna [releases] and the recent stuff is extremely explicit. So in that sense I don't regard it as pop music."
Stock added: "I've always held out for decent pop, which to me is music that can be appreciated by all ages. The more racy stuff that you see going on nowadays is not something you could put two to ten-year-olds in front of, and you're embarrassed if you sit there with your mum. I find that [style] almost anti-pop because it targets the 18-25 year-olds to the exclusion of everybody else."
The songwriter, who has written a new theatre show taking in 'clean' pop music called The Go! Go! Go! Show, has called on broadcasters to "show their responsibility" by pushing for more suitable popstars and songs.
He says he first became moved to speak up about the music after young mothers in focus groups for The Go! Go! Go! Show told him their thoughts on the subject.
Speaking of his desire to back them up, Stock reasoned: "It's only somebody to stand up and say, 'Excuse me can you think about this a bit more?' That's all I'm doing."
Ik ben het wel met hem eens. Vind het ook moeilijk om zangeressen als serieuze artiest te zien als ze zo'n beetje zonder kleding in hun clips paraderen. Dat rappers daar modellen voor gebruiken is 1 ding, dat zangeressen daar zelf aan meedoen iets heel anders.quote:
quote:
Je weet dat-ie al een jaar of 30 oud is he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Mark het volgende:
Lekker nummer, heb hem nu al een paar keer achter elkaar gedraaid vanochtend
Wat doe jij met tong80's smiley?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Je weet dat-ie al een jaar of 30 oud is he?
Niks mis mee, volgens de Mike Stock regelsquote:
Eén van mijn all time favorites: heb daar wel 50 versies van: live albums, bootlegs zowel CD als DVD, covers noem maar op, Maar de Budokan versie blijft onverslaanbaar. Heb Cheap Trick zelfs een keertje in de Melkweg kunnen zien: kwam Rick Nielsen met een gitaar met 5 halzen om Surrender te spelen, Onvergetelijk! De opgevangen plectrum is een trots onderdeel van mijn muziekcollectie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Mark het volgende:
Lekker nummer, heb hem nu al een paar keer achter elkaar gedraaid vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |