Berkery +1quote:
The Copsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
Weet je de uitvoerende band ook?
quote:The Law were an English rock group formed in 1991 comprising drummer Kenney Jones (Small Faces, The Who) and singer Paul Rodgers (Free–Bad Company). The two teamed up with the idea of using different supporting musicians, in order to allow Paul Rodgers to pursue whatever musical style he felt like.
quote:So now I'm alone
Now I can think for myself
About little deals and issues
And things that I just don't understand
A white lie that night
Or a sly touch at times
I don't think it meant anything to you
I'm a lady!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Altijd lachen, die 'lyrics'-sites
bartrid + 1
quote:I've played the desperate lady
Jumped through all of the hoops boy
Instead of constant craving
I leave the chasing to you
Volgens mij is het ook een 't' ipv een 's' waardoor de uitspraak ook wat anders wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:
vast niet Constant Graving van KD Langquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Moet iets van Divine zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef bartrid het volgende:
Nee, deze `band' heeft een hitje gehad met een mashup van Are Friends electric.
Nee hoor, gewoon een Engels meidengroepje waar geen van de originele leden meer in meezingt.quote:
Wel Sugababes, geen Stronger. Iets met een kledingstuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Freak like me?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Ik kan denk ik een stuk of 10 singles van ze noemen, maar een (slecht vertaalde) knoop is het dichtst dat ik kom bij een kledingsstuk, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef bartrid het volgende:
Een kledingstuk in een bepaalde kleur. Hier in de UK best een redelijke hit geweest.
Parate kennis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Parate kennis of opgezocht?
Welkom in trivia!
nightcowboy +1quote:
quote:(Voorburg, 7 april 1945) is een Nederlands muziekproducent, componist en tekstdichter.
ambitie om acteur te worden werd tenietgedaan door de afwijzing door de toneelschool. Rond 1965 was hij actief als zanger in de Gooische band The Caps, en in 1967 maakte hij met Peter Koelewijn onder de naam You and me een single.
Begrijpend lezen is idd een kunst...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij vraagt niet naar de Numan-mashup, maar naar een ander nummer.
Niemand?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zij en waarom nu deze vraag?
(beide gegevens moeten vermeld worden in één post)
Het zit in de familiaire relatie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:22 schreef Burnett het volgende:
weet wel wie het is maar niet waarom...
Dat Willy de vader is van Hans weet je dan natuurlijk ook...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:56 schreef iggyinthehouse het volgende:
ok nu weet ik wie het is! (hehe na lang nadenken)
Caroline Kaart natuurlijk, die getrouwd ooit was met Willy van Hemert
quote:Written by John Folkes, produced by Prince Buster and performed by The Folkes Brothers in 1960,was a landmark single in the development of Reggae music, especially as a result of its incorporation of African-influenced Niyabinghi-style drumming and chanting. The song was also recorded in 1973 by Count Ossie (who also provided drumming for the original 1960 record) on his seminal roots reggae album Grounation.
Daar las ik laatst iets over! Is dat niet Carolina of zo? Shaggy heeft 'm ook gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ja tuurlijk...
Welk nummer?
[..]
Doe mij deze maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Over welke ''arts'' zingen o.a. Motöthead, KISS en The Bumblebeez?
Oasis?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Welke band?
''In August 1999, the band topped the list of Britain's most bootlegged musicians with 384 bootleg titles, compiled by the Anti-Piracy Unit of British Phonographic Industry.''
Seattle, onder de rook van Londen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pearl Jam?
aangezien die zelf al met bootlegs strooiden
i knowquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Seattle, onder de rook van Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |