Berkery +1quote:
The Copsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
Weet je de uitvoerende band ook?
quote:The Law were an English rock group formed in 1991 comprising drummer Kenney Jones (Small Faces, The Who) and singer Paul Rodgers (Free–Bad Company). The two teamed up with the idea of using different supporting musicians, in order to allow Paul Rodgers to pursue whatever musical style he felt like.
quote:So now I'm alone
Now I can think for myself
About little deals and issues
And things that I just don't understand
A white lie that night
Or a sly touch at times
I don't think it meant anything to you
I'm a lady!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Altijd lachen, die 'lyrics'-sites
bartrid + 1
quote:I've played the desperate lady
Jumped through all of the hoops boy
Instead of constant craving
I leave the chasing to you
Volgens mij is het ook een 't' ipv een 's' waardoor de uitspraak ook wat anders wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij is het Gary zelf die dat s-je is vergeten. Check 1:50:
vast niet Constant Graving van KD Langquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Moet iets van Divine zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:36 schreef bartrid het volgende:
Meer lyrics, welk nummer van wie?
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef bartrid het volgende:
Nee, deze `band' heeft een hitje gehad met een mashup van Are Friends electric.
Nee hoor, gewoon een Engels meidengroepje waar geen van de originele leden meer in meezingt.quote:
Wel Sugababes, geen Stronger. Iets met een kledingstuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Freak like me?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan zal het wel van Sugababes zijn zeker? Stronger?
Ik kan denk ik een stuk of 10 singles van ze noemen, maar een (slecht vertaalde) knoop is het dichtst dat ik kom bij een kledingsstuk, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef bartrid het volgende:
Een kledingstuk in een bepaalde kleur. Hier in de UK best een redelijke hit geweest.
Parate kennis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Parate kennis of opgezocht?
Welkom in trivia!
nightcowboy +1quote:
quote:(Voorburg, 7 april 1945) is een Nederlands muziekproducent, componist en tekstdichter.
ambitie om acteur te worden werd tenietgedaan door de afwijzing door de toneelschool. Rond 1965 was hij actief als zanger in de Gooische band The Caps, en in 1967 maakte hij met Peter Koelewijn onder de naam You and me een single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |