Begrijpend lezen is idd een kunst...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij vraagt niet naar de Numan-mashup, maar naar een ander nummer.
Niemand?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is zij en waarom nu deze vraag?
(beide gegevens moeten vermeld worden in één post)
Het zit in de familiaire relatie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:22 schreef Burnett het volgende:
weet wel wie het is maar niet waarom...
Dat Willy de vader is van Hans weet je dan natuurlijk ook...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:56 schreef iggyinthehouse het volgende:
ok nu weet ik wie het is! (hehe na lang nadenken)
Caroline Kaart natuurlijk, die getrouwd ooit was met Willy van Hemert
quote:Written by John Folkes, produced by Prince Buster and performed by The Folkes Brothers in 1960,was a landmark single in the development of Reggae music, especially as a result of its incorporation of African-influenced Niyabinghi-style drumming and chanting. The song was also recorded in 1973 by Count Ossie (who also provided drumming for the original 1960 record) on his seminal roots reggae album Grounation.
Daar las ik laatst iets over! Is dat niet Carolina of zo? Shaggy heeft 'm ook gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ja tuurlijk...
Welk nummer?
[..]
Doe mij deze maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Over welke ''arts'' zingen o.a. Motöthead, KISS en The Bumblebeez?
Oasis?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Welke band?
''In August 1999, the band topped the list of Britain's most bootlegged musicians with 384 bootleg titles, compiled by the Anti-Piracy Unit of British Phonographic Industry.''
Seattle, onder de rook van Londen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pearl Jam?
aangezien die zelf al met bootlegs strooiden
i knowquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Seattle, onder de rook van Londen.
JAAA!quote:
Ik zal ze binnenkort even tapen voor je...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe serieus, fijn gokpunt zo :S, al had ik Pink Floyd nog net iets leuker gevonden natuurlijk
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
hehe serieus, fijn gokpunt zo :S, al had ik Pink Floyd nog net iets leuker gevonden natuurlijk
Fijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal ze binnenkort even tapen voor je...
quote:
Was je erbij?quote:
Het was 2007 dan... later kan niet.quote:
O2 Arena?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
En dan klopt het nog niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |