Ohw shit..... die weet ik... fuck.. Rudy?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Doc het volgende:
De Nederlandse surfformatie The Phantom Four doen tegenwoordig aan zang. De gast die daarvoor komt opdraven noemt zich The Arguido. Onder welke naam is hij beter bekend?
Hij's verdwenenquote:
Rembo, nee, die zong in Hausmacher, bedacht ik me later.quote:
Close, but no sigar (it was very close, though...)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ohw shit..... die weet ik... fuck.. Rudy?
horned_reaper +1quote:
Ik ben altijd een groot fan geweest van het liedje Calling Dr.Love van Kiss.... en ik kende van Motorhead ook al iets dergelijks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
horned_reaper +1
Was niet zo moeilijk toch?
Inderdaad een geweldig nummer van KISS, die van Motörhead ook well. The Bumblebeez heb ik weinig mee, vriendin luistert dat nummer wel eens, vandaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot fan geweest van het liedje Calling Dr.Love van Kiss.... en ik kende van Motorhead ook al iets dergelijks.
Dus toen was het idd niet moeilijk meer
Fuck, die wist ik ookquote:
Stel je vraag, het is langer dan een uur geleden!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:58 schreef Pankappen het volgende:
Ik wel. Ik kom toch nooit aan de beurt.
Maar ik vind het leuk om dingen te leren hier, mensen!
Lijkt mij de theme song van The Office? Artiest weet ik zo snel nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:08 schreef Pankappen het volgende:
Dit nummer gaat over het saaie kantoorleven dat veel mensen leiden. Vooral de instrumental versie van dit nummer is bekend, hoewel die versie nooit op CD is uitgebracht.
Artiest + Lied?
Geen idee... Tips?quote:
Nog steeds geen idee! Meer tips, aangezien wij 2 de enige zijn die in dit topic nog actief zijn!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:15 schreef Pankappen het volgende:
Het nummer is vooral bekend van de trailer van een film.
Cubicle Walls :p ? Geen idee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:20 schreef Pankappen het volgende:
De titel verwijst naar de blokken waarin kantoormedewerkers werken (jeweet wel, van die dunne wanden, geen plafond). Het is van een self-titled album. Alternative rock.
Sin City, natuurlijk!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:25 schreef Pankappen het volgende:
Nooit Sin City gezien? Kom op, door jou kan ik nog niet naar bed
The Servants hebben iets met die film te maken.... Misschien die dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:31 schreef Pankappen het volgende:
De helft van het antwoord, dan maar: Het nummer heet Cells.
Moet je me wel eerst even een puntje gevenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:33 schreef Pankappen het volgende:
The Servant, inderdaadnou, ik ben weg, dan zie ik dit topic morgen wel weer!
Dan doe ik het zelf wel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Moet je me wel eerst even een puntje geven
Ik was even weg... maar oké!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:04 schreef horned_reaper het volgende:
Nou.... nu moet jij ook met een vraag komen Rock N Rolla
Dat laatste had je niet moeten zeggen, prutserquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:14 schreef horned_reaper het volgende:
Marlboro als ik me niet vergis.... en dan de goud kleurige pakjes!
Stom van me!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:20 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dat laatste had je niet moeten zeggen, prutser![]()
hij rookt Marlboro Red's
Gitanes had ook goed geweest!
horned_reaper +1
Toen ik hem laatst nog zag lag er een pakje Red's naast 'm! Haha...... Misschien waren de red's een keer op toen je dat lasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Stom van me!
Marlboro was het zeker.... alleen ik meen ergens gezien te hebben dat hij ooit is overgestapt op Light....
Maargoed, dat zou zijn stoere image misschien schaden![]()
Ik ga in ieder geval slapen.... de volgende vraag is voor de eerste die morgen wakker is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |