MadMaster +1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Rammstein - Sonne
Cindy & Bert - Immer Wieder Sontag
Artists United Against Apartheid - Sun City
Walker Brother52 - The Sun Ain't Gonna Shine Anymore
Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
Bob Marley - Sun Is Shining
Boney M - Sunny
Beatles - Here Comes The Sun
Willek Alberti - Waar Is De Zon
Kinks - Sunny Afternoon
alles wordt ook maar goedgekeurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Cindy & Bert - Immer Wieder Sontag
Frans Halsema - Zondagmiddag Buitenveldert
Ik Heb Wel's Zo'n Dag (Skik)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zonde, dat zou ook een mooie zijn geweest!
Ach, met een beetje gezonde scepsis is niks mis.
Ja hoor, dan staat er toch ook 'zon' in de titel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Benieuwd of ie dingen als 'bijzonder' ook goedgekeurd zou hebben inderdaad.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Grobbel het volgende:
Zonde, dat zou ook een mooie zijn geweest!
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook snellerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja hoor, dan staat er toch ook 'zon' in de titel?
Creativiteit moet beloond worden
Jij hebt over 2 titels met 'sun' of 'zon' 3 minuten moeten nadenken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef ranja het volgende:
[..]
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook sneller
Tja... denk je van 'wie zong dat ook weer' en zo... maar misschien had jij de vraag ook wel eerder gezien dan ik. Maar dan nog was ik met sunday erbij een hoop sneller geweestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Jij hebt over 2 titels met 'sun' of 'zon' 3 minuten moeten nadenken?
Uitgerekend jij had het kunnen wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef ranja het volgende:
[..]
goed te weten voor de volgende keer, dan kan ik ook sneller
quote:
quote:
creatief met 2 t'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef brother52 het volgende:
Uitgerekend jij had het kunnen weten![]()
Ik heb er alleen een zgn. kleine lens filter overheen gezet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ranja het volgende:
Wat heb je nou veranderd, allemaal zwarte stipjes gezet of nog meer gedaan?
Hoewel niet juist, is dit niet eens zo'n heel gek antwoord...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef ranja het volgende:
Die 12" lijkt trouwens op Fade to Grey van Visage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |