Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef ranja het volgende:
Geen Pet Shop Boys, wel een duo.
[ afbeelding ]
Beter plaatje qua mond
Hun eerste hit 'Sometimes' is van 1987 en stond veel hoger dan #25.quote:
Nog 1 poging danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...
Noem er nog 6...quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat rock-n-rolla nog wel een poosje door kan raden voor hij bij dit duo uitkomt
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Midnight Man van Flash & the Pan
ff kalmpjes beginnen deez ochtendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:49 schreef ranja het volgende:
Phil Collins van Genesis en Philip Bailey van Earth Wind & Fire
het was ook hun laatste hit in Nederlandquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Flash & The Pan was het.
Heb daar volgens mij nog nooit een video van gezien en had ze ook niet in 1985 geplaatst...
Voor wie niet terug wil scrollen:quote:I can't drink this coffee
til I put you in my closet
let him shoot me down
let him call me off
I take it from his whisper
you're not that tough.
goed, trouwensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Gambolputty het volgende:
Michel Stipe - REM & Kristin Hersch - Throwing Muses
Your Ghost, trouwens
Met de hartelijke felicitaties:quote:
Mooi nummer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Gambolputty het volgende:
Michel Stipe - REM & Kristin Hersch - Throwing Muses
Your Ghost, trouwens
Ik vind het het minste nummer van het album, sterker nog, het is de reden geweest waarom ik heel lang niet geinteresseerd was in de solo carriere van Kristin Hersh. Toen ik bij een vriend eens wat werk van haar hoorde ben ik langzaam gaan veranderen, heb eerst Sky Motel gekocht, daarna het toen nieuwe Learn to Sing Like a Star. Vorig jaar toch ook Hips and Makers gekocht en die bleek dus best mee te vallen, om niet te zeggen: het is gewoon een erg goed album.quote:
iggyinthehouse +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |