Nou moet ik aan Freddie Mercury en Bob Geldof denkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef horned_reaper het volgende:
Deze zanger is vooral beroemd geworden als pianist en zanger van een hele bekende band.
Zeker!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was/is Rick Davies meer de pianist binnen Supertramp dan Hodgson, dacht ik....
Heb hem wel achter de toetsen gezien in 1987 of zo, in het Olympisch Stadion.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was/is Rick Davies meer de pianist binnen Supertramp dan Hodgson, dacht ik....
Ik zat eerst nog aan Fish te denken (qua kop), maar die speelt geen piano, dacht ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb hem wel achter de toetsen gezien in 1987 of zo, in het Olympisch Stadion.
Maar de combi 'kop' en 'bekende band waarna solo' deed het hem...
Ik had je al gelijk gegeven dit keer...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wie is hier dan de toetsen aan het bespelen?
http://www.livevideo.com/(...)ertramp-dreamer.aspx
jawel, maar als we gaan mierenneuken:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
Wie is hier dan de toetsen aan het bespelen?
http://www.livevideo.com/(...)ertramp-dreamer.aspx
over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je al gelijk gegeven dit keer...
jazeker, die jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef ranja het volgende:
Billy Joel - die met Goodnight Saigon. (nylon curtain?)
Doet me denken aan Kraftwerkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef ranja het volgende:
Beeld uit een clip van een top 25 hit uit 1985, alleen de bandnaam is genoeg.
[ afbeelding ]
Komt me bekend voor, mondje lijkt wat op Neil Tennant van Pet Shop Boys, maar die andere kan ik daar niet bij plaatsen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef ranja het volgende:
Beeld uit een clip van een top 25 hit uit 1985, alleen de bandnaam is genoeg.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef ranja het volgende:
Geen Pet Shop Boys, wel een duo.
[ afbeelding ]
Beter plaatje qua mond
Hun eerste hit 'Sometimes' is van 1987 en stond veel hoger dan #25.quote:
Nog 1 poging danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Denk niet dat ik hem aan die mond ga herkennen...
Noem er nog 6...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |