? huh, tijd boven mijn post? dat zie ik denk ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pink, kun je niet 1 van je functies laten vallen? ik vind het zo lelijk staan, die tijd zo net boven je post
Pink_Floyd(Eindredactie Frontpage / FOK!Fotograaf) - woensdag 11 augustus 2010 @quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
? huh, tijd boven mijn post? dat zie ik denk ik niet
Dat staat bij mij keurig netjes achter elkaar, met een flinke ruimte tussen z'n nick en z'n functie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pink_Floyd(Eindredactie Frontpage / FOK!Fotograaf) - woensdag 11 augustus 2010 @
staat er bij mij nog boven, alleen de tijd past er niet meer achter en komt nu (bij mij iig) op de volgende regel door je post heen.
Novemberquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh bij mij staat dat allemaal gewoon op 1 regel, mss ligt het aan je layout?
anyway, iemand nog een gok op de maand voor 16u anders krijgt burnett de punten voor de snelle antwoorden vd rest
Ik ga niet gokken (lees: invullen) voor het antwoord, omdat een maand niet goed is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh bij mij staat dat allemaal gewoon op 1 regel, mss ligt het aan je layout?
anyway, iemand nog een gok op de maand voor 16u anders krijgt burnett de punten voor de snelle antwoorden vd rest
Even geen inspiratie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom niet de eerste 4?
ik had kunnen weten dat-ie door zou gaan op die coverband..
Excuses, de vraag verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan gooi ik hem nog ff om, want de eerste en de laatste weet ik bijna zeker
houses of the holy
physical graffiti
presence
in through the out door als optie 2
Vooruit..., tikkie terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan gooi ik hem nog ff om, want de eerste en de laatste weet ik bijna zeker
houses of the holy
physical graffiti
presence
in through the out door als optie 2
Jesus, een deel van dat jatwerk is te schofterig voor worden.quote:
George Lucas, die alle geweren door walkie talkies wil gaan vervangen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voordat n00bie helemaal gek wordt vd Led Zep vragen, nu maar even die andere hele goede en bekende band
Pink Floyd heeft onlangs toegestaan dat hun hit Another Brick in the Wall wordt aangepast. Door wie en wat is de verandering die men wil doorvoeren.
Ik ga zo van werk naar huis, dus kan ff een tijdje niet checken. Iemand anders mag ook punten toekennen indien gewenst
Ik denk dat dat 't isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja zag ook iets in Cover beter dan het origineel-topic staan van Ayatollah leave those kids alone. Alleen geen idee door wie.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
George Lucas, die alle geweren door walkie talkies wil gaan vervangen?
De verandering isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Voordat n00bie helemaal gek wordt vd Led Zep vragen, nu maar even die andere hele goede en bekende band
Pink Floyd heeft onlangs toegestaan dat hun hit Another Brick in the Wall wordt aangepast. Door wie en wat is de verandering die men wil doorvoeren.
Ik ga zo van werk naar huis, dus kan ff een tijdje niet checken. Iemand anders mag ook punten toekennen indien gewenst
Pink Floyd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
De regel met Ayatollah is al goed idd, niemand de band onthouden in het nieuwsbericht van onlangs?
OK, verder...dit is nog het meest volledige antwoord, maar anders blijft de vraag maar staan. Het zijn idd twee Iraniërs, genaamd Blurred Vision.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef MYV het volgende:
[..]
De verandering is
Ze gaan een regel erin doen met ''Mullah leave those kids alone. Hey Ayatollah, leave those kids alone?''
Atatollah is de leider van Iran en word aangepast door 2 vluchtelingen uit Iran
Correct?
Dit dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het pseudo anaal nemen van Flake met dat 'ding'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |