Awww, en het was mijn schuld!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh man. Vier keer op ctrl-V gedrukt terwijl ik ctrl-C moest hebben, daarna ramde ik nog ergens op waardoor alles weer verdween, en tenslotte kon ik me bij god niet meer herinneren waar het over ging. Sorry..
Ben je bij het eerste schrikmoment of al bij het tweede?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
DaD!dat is echt schrikken!
(scroll-bijlees-actie)
heb ik wat gemist in die 2 weken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen..
Ben je daar al aan toe dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen..
Ja, vroeg ik me ook afquote:
Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.quote:
kwak is in luv en 't is wederzijdsquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand me bijpraten?wat wist-u-datjes ofzo
Volgens mij kan je die beter in de kroeg opduikelen. Dan zie je tenminste direct of je er geil van zou kunnen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.
Is de supermarkt daar nog open daar dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh, even naar de supermarkt, alles is op.. ontbijt halen!
Calimero is druk bezig met een gast?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
kwak is in luv en 't is wederzijds
DaD is helaas weer single
sigme heeft koeis
uniek gaat bijna naar Kos
Maria's empanadas waren bijna mislukt
er zijn een aantal Slankies met verkantie
ehh....
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Calimero is druk bezig met een gast?
Bij DaD was brand
Razztwizzle ook getrouwd
DaD is weer (jullie snappen het wel) tante
O ja, de kamer van Chicolate is goedgekeurd door PF en ze wil een konijn maar geen hamster
ja hoor, tot 22.00uurquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is de supermarkt daar nog open daar dan?Of heb je je horloge nog op de Engelse tijd staan?
Oh zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef neen het volgende:
Nou ja, je kan maar 1x tante worden tochje blijft tante maar nu voor meer kienders
Fancy!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576
Dit was mijn D. Heb een kwart taart op!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even een afleidingsmanouvre gedaan.![]()
En nu ga ik bankhangen en lekker m'n kop in het zand steken voor de rest van de avond.
Meer in de zin van wat een goeie psycholoog zei:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Geen! sarcasme. Negeren is heel vaak een goeie strategie.
Zo'n moment is nu wel.quote:Maak je niet druk om zaken waar je geen invloed op hebt.
Ah gelukkigquote:
Mooi he, daar bij Stonehange aan de overkant? Rust, ruimte, grafheuvels.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
zo, even met mams gebeld en nu maar slapen. Twee hele slechte sneak-previews van de vakantie van Mr.Mo's camera:
[ afbeelding ]
Afdaling tijdens een bergwandeling in de Brecon Beacons.. het was erg steil, op veel stukken bijna recht naar beneden, percentage naderde de 90% als we moeten gokken..
[ afbeelding ]
Helmhaar, schapenkoekje en een stukje Stonehenge!
SPOILER: Jankverhaal. Reageren is niet nodig, ik moet het gewoon even kwijt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Zo. Da's nog eens een binnenkomer!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
gaat een beetje door elkaar dit topic, dacht dat het over afslanken ging
Heb je een vraagquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
gaat een beetje door elkaar dit topic, dacht dat het over afslanken ging
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een vraag?
Er wordt veel geslowchat, maar het terugkerend onderwerp is afslanken en/of slank blijven.
Poten meenemen naaar de gamma en de meneer van de zaagafdeling even lief aankijken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik wilde wat klussen in huis vanavond, maar kwam erachter dat ik geen goed houtboortje heb liggen. En nu is de Gamma al dichtIk moet trouwens ook een vriendelijke timmerman vinden die zich niet te goed voelt om de tafelpoten van mijn Ikea-salontafeltje in te korten.
Ik heb geen zaagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef neen het volgende:
Hehe, dat gaat haar lukken. Maar gewoon de lengte bepalen met een houtje, aftekenen met een winkelhaak en zagen met het blad telkens aan dezelfde kant van de lijn moet toch gewoon lukken?
Gefeliquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:56 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn liefste is jarig, ik heb 'm getrakteerd op een moorkop.
Ik zal kijken of 'ie in de auto pastquote:Uw bad, en keukenhanddoeken dient u zelf mee te nemen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik zal kijken of 'ie in de auto past.
Hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
skip de ontbijtkoek en maak daar twee boterhammen extra van en dan heb je een mooi lijstje, beetje low on the veggies...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, weer terug uit het schone zuiden, wat is Limburg mooi! De toerist uitgehangen in Valkenburg, Maastricht leeggewinkeld, gerelaxed in Thermae 2000 en Vaals&omgeving bekeken. Heerlijk. Lekker gegeten, gedronken, genoten!
Tussendoor een beetje meegelezen hier, even eenvoor DaD, het zit je ook niet mee hè meis, getverderrie wat een narigheid. Verwen jezelf maar lekker de komende tijd, je hebt het wel verdiend.
Sigme gefeliciteerd met je husband, kon hij de moorkop wel op zo vroeg?
Welcome back Mo! Leuke foto's, ben benieuwd naar de rest!
Vanaf vandaag ga ik aan de slag om wat kilo's kwijt te raken, weekendjes weg zijn niet goed voor de lijn. Mijn planning voor vandaag:
O: yoghurt met een minneola, druiven en muesli, thee
T: plak ontbijtkoek
L: twee boterhammen met filet americain, karnemelk
T: appel
D: uit eten, ik denk iets met vis.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.Goed plan, ook haar adressen/nummers weggooien of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zal kijken of 'ie in de auto past.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
en kwak!wat super!
heb je al schattige 'wij-zijn-een-stelletje-foto's'?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hij lijkt op onze buurman!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld http://img.photobucket.co(...)Xx0503ks3kskXL01.jpg
Dat gaat nog wel lastig worden, denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!!
doe je goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neewel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel lastig worden, denk ik![]()
. Maar het begin is er iig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wat voor spel wil je doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, wanneer gaan wij een keer gamen?
Jaaaaquote:
Maar ik heb wel Mario Kartquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen Mario Kart![]()
Ik heb wel Super Mario Brothers Wii, kun je met 4 tegelijk door een scherm rennenKan super frustrerend werken, very funny
![]()
Drunk drivingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie een avond voor me met lekkere hapjes, mojito's en mario kart wii![]()
Ik weet niet of ik mojito's lust, maar de rest klinkt awesome!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had 'm nog niet gezien, sodeju, wat een lekkere vent!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neewel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...
ja, want wilde net zeggen, dat was ook mijn probleem met blogspotquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
die bedoelde ik ook Mo, maar t is geluk! verkeerde tijdszone ingesteld
voor wie t leuk vindt, er staat nog niet zoveel... misshcien wordt ie toch engels, moet ik nog over nadenken...dan verandert de titel/link ook weer (kan gelukkig heel makkelijk) http://indehaakschaal.blogspot.com/
Wat leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Portree, daar hebben wij ook een nacht doorgebracht![]()
super tof!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Muh, Janneke is niet fit (sloom doen, niet spinnen, weinig eten, eten uitbraken), dus we hebben vanmiddag weer een afspraak bij de dierenarts. Ik vraag me af of het iets te maken heeft met Taco en/of Pippa, dat ze niet lekker in haar vel zit.
En ik ben nu drie maanden lang full member op RP en ik heb al 1 dame een bericht gestuurd.
Leuk profiel is toch veel belangrijker, en dat is blijkbaar goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik heb ook al een berichtje terug en ik ben wel een beetje jong (gaan we weer), maar ik had wel een leuk profiel. En toen wou ze een foto zien... Ben benieuwd of ik nog wat terug hoor
. Word zo onzeker van die shizzle
.
Oh myquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.vacustep.be/het ziet er echt
uit, maar als 't werkt
sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik: een foto waarop je lacht, je hebt een hele leuke lach
Verder vind ik dat je een leuke deerne verdient!
Ik ben net voor de tweede keer in de vacustep geweest, man man man wat is dat zwaar. Maar blijkbaar erg effectief, en de sportmeneer zei heel dreigend dat ik maar beter mijn centimeters op moest meten of een te kleine broek uit de kast moest pakken want ik zou over een maand waarschijnlijk veel kwijt zijn. Klinkt goed! Moet ik wel 2 weken 5x een half uur, en nog eens 2 weken 4x een half uur voor zweten (je zweet je echt de tyfus in dat ding) maar blijkbaar is dat het waard!
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?
je valt ws. wel af doordat je cardio doet, 5 keer per week, maar het effect van zweten is echt alleen maar dat je meer vocht verliest
ik wil niet lullig doen... maar t is zo zonde van je geld...
Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?
nou ja, wel als je er (gok ik zo) extra geld voor moet betalen... maar misschien zou je zonder zo'n ding geen 5 keer cardio in de week doen dus ja, dan helpt t weer wel... dat is waar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?
Omdat ik geen leuke foto's heb, vind ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
waarom niet sowieso een foto plaatsen? Dat levert vaak wel meteen gemeende reacties op en zulksik zou dat juist heel vervelend vinden, geen foto plaatsen, en dan als ik 'm wel verstuur afgewezen worden
rabo is pas na de 6e keer in een jaar betalen... bij ING kost het zo te zien 7,50, altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef neen het volgende:
[..]
Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee wel
Weet iemand of het gratis storten is bij de ING? Aangezien er eerst bij de rabo betaalt moest worden ofzo?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is gewoon heel zwaar omdat je naar beneden wordt gezogen terwijl je stept. En ik weet heus wel dat ik zo zweet omdat ik vocht verlies
Hihi, is dus het zelfde, maar dat weet je nu al, anyways, WBquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet met blogger, wel met Blogspot
Maakt niet uit, ik ben me ervan bewust dat het absurd klinkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry SDB, maar het werkt echt enorm op mijn lachspieren
Ik kan me een paar prima foto's herinneren op die meet in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie er leuk uit, maar ik ben haar type niet en ik ben een beetje te jong. Naja, next!
.
Ik moet toch eens voor goeie foto's zorgen die een beetje een goed beeld geven van wie ik ben. Als ik zelf foto's ga zitten maken thuis, heb ik altijd een sloppy outfit aan en dan denken die vrouwen ook dat ik sloppy ben.
Op je eigen rekening is altijd gratisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rabo is pas na de 6e keer in een jaar betalen... bij ING kost het zo te zien 7,50, altijd.
Bij de ikea, een setje met een zaag, waterpas, etc in een doos. Lekker netjes met opruimenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:26 schreef Merel het volgende:
DaD, ben je de nacht een beetje doorgekomen?
[..]
Ik heb geen zaagZo kom je er na drie jaar nog steeds soms achter dat er nog spullen bij je ex liggen.
En bij de Gamma staat een héél groot bord dat ze alleen dingen zagen die je ook echt bij de Gamma hebt gekocht.. En ik vind mensen die bij de Gamma werken eng.
Nou, ik vind het knap dat je het zo fanatiek oppakt hoor! Het is meer de mental image van dat ding, dat dan zo'n slorpend geluid maakt en dan zo'n blij hoofd erboven dat zorgt voor de lachprikkelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben me ervan bewust dat het absurd klinkt.
Maar um nee was het maar wasr.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Razztwizzle het volgende:
SDB, kijk jij ook zo blij als de mevrouw met het pittige kapsel van het plaatje als je aan het vacusteppen bent?
mooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben zo blij! De fotograaf heeft een iets groter voorproefje van de trouwfoto's online gezet, de rest krijgen we eind van de week op DVD.. kan niet ophouden met er doorheen te klikken.
Awwwwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben zo blij! De fotograaf heeft een iets groter voorproefje van de trouwfoto's online gezet, de rest krijgen we eind van de week op DVD.. kan niet ophouden met er doorheen te klikken.
Prachtigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Sts het volgende:Mooi hoor. Ik vind het zo leuk trouwens, een korte jurk.
Op een paar foto's tijdens de ceremonie zelf kijk je echt van "Zo, die is van mij"
Liever nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik had al één foto van de slankieclub, van mn schoonzusjemaar de mensen die geweest zijn mogen de foto toch wel zien neem ik aan, PF?
Wat zijn jullie mooi! En de foto's ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar de Slankies die er bij waren, hebben je toch ook gezien die avond?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Liever nietOf sta ik alleen achterin op die groepsfoto?
Waar is die foto? Ik wil hem zien!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik had al één foto van de slankieclub, van mn schoonzusjemaar de mensen die geweest zijn mogen de foto toch wel zien neem ik aan, PF?
Buikje groeien om reserve aan te leggen lijkt me overdreven, maar als het voor jou werkt..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef ikke043 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik maak me namelijk een beetje zorgen over mijn gewicht.
Ik ben een man en had 4 weken geleden een bmi van 22(63 kilo, 169 cm) & een middelomtrek van 84 cm met een nekomtrek van 34 cm.
Nu wist ik dat ik 3 weken hard moest werken dus had ik een buikje gegroeid, omdat ik wist dat ik zou afvallen(of op z'n minst een deel van mijn reserves verbruiken).
Ik zou me geen zorgen maken over een te lage middelomtrek. Kan ook met bouw te maken hebben. Het voornaamste van middelomtrek is dat het een indicatie is of je niet te veel vet tussen je organen hebt. BMI is ook slechts een grove indicatie en het voedingscentrum geeft vooral algemene info. Als jij vitaal bent, wat maakt het dan uit of je middelomtrek een centimeter te laag is of BMI een puntje hoger of lager is?quote:Nu is het zo dat ik nog altijd een bmi van 22 heb, maar mijn middelomtrek is gezakt naar 76 cm, en mijn nekomtrek naar 33 cm.
Bij het voedjngscentrum staat dat een middelomtrek onder de 80 te laag is, maar m'n bmi is goed. En over deze combinatie kan ik geen informatie vinden.
Dus aan jullie de vraag, moet ik me zorgen maken of ben ik nog gezond bezig?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik maak me best wel zorgen.
Ik hou niet zo van foto's. Komt denk ik door mijn vader, die altijd 100 foto's maakt op feesten en bruiloften en ze dan aan iedereen laat zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar de Slankies die er bij waren, hebben je toch ook gezien die avond?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Liever nietOf sta ik alleen achterin op die groepsfoto?
wat een mooie foto's en wat was je een mooie bruid!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Als het aan mij ligt zeker niet online.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik weet toch al lang hoe je eruitziet??
ik wilde heel graag een foto van de slankies zien @ bruiloft... als t van de rest wel mag
Dan staat ie wel nog steeds op interwebs, volgens mij is dat het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM met een linkje lijkt me prima dan, toch?
Dat onder de 80 cm ongezond is kan ik me niet voorstellen. Is het neit zo dat een omtrek van 80 bij vrouwen juist te hoog is? Bij mannen weet ik het niet. En voor de rest heb ik geen idee, al vind ik 8 cm afvallen in een maand erg veel. Hangt van nogal veel factoren af he, of je gezond bezig bent of niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef ikke043 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik maak me namelijk een beetje zorgen over mijn gewicht.
Ik ben een man en had 4 weken geleden een bmi van 22(63 kilo, 169 cm) & een middelomtrek van 84 cm met een nekomtrek van 34 cm.
Nu wist ik dat ik 3 weken hard moest werken dus had ik een buikje gegroeid, omdat ik wist dat ik zou afvallen(of op z'n minst een deel van mijn reserves verbruiken).
Nu is het zo dat ik nog altijd een bmi van 22 heb, maar mijn middelomtrek is gezakt naar 76 cm, en mijn nekomtrek naar 33 cm.
Bij het voedjngscentrum staat dat een middelomtrek onder de 80 te laag is, maar m'n bmi is goed. En over deze combinatie kan ik geen informatie vinden.
Dus aan jullie de vraag, moet ik me zorgen maken of ben ik nog gezond bezig?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik maak me best wel zorgen.
ok, ik wil niemand voor t hoofd stoten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zeker niet online.
Op de meet in Utrecht was ik zeker 7 kg zwaarder dan ik nu ben heurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan me een paar prima foto's herinneren op die meet in Utrecht?
En je kan toch even wat leuks aan doen als je zelf foto's gaat maken? Zorg voor mooi licht en voila.
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Owww, wat een hoop mooie foto's! Jullie zien er echt zo mooi en gelukkig uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en nog eens @Vik: hoe gaat 't met Red dead?
Zo irritant. Ik moet nu allemaal o.a. 'belangrijke' beslissingen maken en zo en 'grote mensen' dingen regelen maar ik heb er gewoon géén energie voor.quote:Zo stom. Ik heb 'van alles' te zeggen maar ik kan er met niemand over praten. En ik wil het er ook hier niet over hebben.
Wat heb jij een geweldig mooi/lief hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
te weinig want 1 boterham een bak yoghurt en een stuk fruit = geen volwaardig voedsel voor een hele dag. ook niet met een flink stuk tomatentaart als diner (dat zou precies goed zijn als je normaal at, dat wil zeggen 4 boterhammen meer dan dit)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje!
O: banaan
T: boterham pindakäse
L: 500 ml biogarde met hagelslagjes
T: 2 café noir koekjes
D: 1/4 spaanse tomatentaart
Te weinig? Of gaat het?
BANAAN: 80quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje!
O: banaan
T: boterham pindakäse
L: 500 ml biogarde met hagelslagjes
T: 2 café noir koekjes
D: 1/4 spaanse tomatentaart
Te weinig? Of gaat het?
Het spijt me heel erg, maar 5 boterhammen op een dag? Zoveel heb ik er van m'n leven nog niet gegeten per dag. Daar komt zelfs Duvel niet aan denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
te weinig want 1 boterham een bak yoghurt en een stuk fruit = geen volwaardig voedsel voor een hele dag. ook niet met een flink stuk tomatentaart als diner (dat zou precies goed zijn als je normaal at, dat wil zeggen 4 boterhammen meer dan dit)
dat is dus wel helemaal 315 kcal... dat kan netaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg, maar 5 boterhammen op een dag? Zoveel heb ik er van m'n leven nog niet gegeten per dag. Daar komt zelfs Duvel niet aan denk ik.
En een complete bak yoghurt, een halve liter, à 63 kcals per 100 ml is niet voldoende voor een lunch?
Oh de biogarde die ik opzocht had er 48 per 100 ml. Maar dan nog is het te weinig wat je op een dag eet. Je mag best dat als lunch eten als je dat lekker vindt. Hoewel ik me afvraag hoe je in godsnaam zo'n bak koude kledder wegkrijgt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg, maar 5 boterhammen op een dag? Zoveel heb ik er van m'n leven nog niet gegeten per dag. Daar komt zelfs Duvel niet aan denk ik.
En een complete bak yoghurt, een halve liter, à 63 kcals per 100 ml is niet voldoende voor een lunch?
die hagelslag maakt t misshcien 375 kcal. maar hagelslag is geen goede voeding, het gaat er ook om wat er in je kcal zit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
315 en dat is dan nog zonder de hagelslag he.
1200 vind ik niet teveel hoor, helemaal niet. En met 1500 op een dag zou ik nog af moeten vallen, toch? Of blijf ik dan constant? Dan neem ik na het eten nog wat vanavond ofzo.
Ik weet niet wat Duvel zoal overdag op zijn werk eet. Dat kan ie het beste zelf vertellen.
Dan neem je die lucht toch als ontbijt?? Kan je er ook net zo goed 3 doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: die yoghurt vult tenminste, 2 boterhammen doen echt niks voor me, soort luchthappen.
in die lucht zitten wel de benodigde B-vitamines uit granen en de nodige vezels...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@co: die yoghurt vult tenminste, 2 boterhammen doen echt niks voor me, soort luchthappen.
Dan nog moet je minimaal 1500 kcal eten. Voorbeeldje:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een paar kg kwijt. Ben de afgelopen 2 weken weer wat gegroeid en dat zou ik er graag af zien. En ik wil niet tot op de kcal nauwkeurig tellen, als ik maar globaal beetje een idee heb of ik in de buurt zit. Van nauwkeurig tellen word ik niet gelukkig, dat wordt dan echt snel een obsessie.
Ja, misschien is dat wel een idee! Hoewel muesli ook weer z'n nadelen heeft geloof ik. Maar ja, hagelslag is natuurlijk helemaal flutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En magere yoghurt met veel muesli? Dan heb je niet het idee dat je veel eet maar heb je wel veel op!
Sooooo true.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef kwakz0r het volgende:
het gaat er ook om wat er in je kcal zit.
Ook wel een ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef conleche het volgende:
Muesli is prima. Ik vind het dan weer vies, dus ik eet het niet, maar het is gezond! Cruesli, dat slaat nergens op. Dan kan je net zo goed de koektrommel hard schudden en de kruimels in je yoghurt deponeren.
't Is in ieder geval veel beter dan ontbijtkoekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat wel een idee! Hoewel muesli ook weer z'n nadelen heeft geloof ik. Maar ja, hagelslag is natuurlijk helemaal flut.
Ik neem aan dat je het over mijn muesli hebt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef conleche het volgende:
Heuj. Ik liep naar voren in de galerie en toen dacht ik: volgende week?? Het is nu pas dinsdag!!! Wat is dat nu weer voor een raar uitstel?
Lekker flexibel ben je ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mijn muesli hebt?![]()
We hebben gister de weekboodschappen gedaan en ik kom pas volgende week weer in de supermarkt!
www.albert.nl morgen in huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mijn muesli hebt?![]()
We hebben gister de weekboodschappen gedaan en ik kom pas volgende week weer in de supermarkt!
Fysiek wel jaquote:
Hahaha, minimum bestelbedrag is 50 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef loveli het volgende:
Wil wel een euro'tje meebetalen aan de bezorgkosten
Het minimum bestelbedrag is 70,00 (exclusief statiegeld en bezorgkosten). (bron: ah.nl)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
"Bezorgkosten vanaf ¤4.95" en PF weet vast wat het minimum bestelbedrag is.
nou dan kan ik je nu vast meedelen dat je globaal uit jezelf ongeveer 900-1200 kcal eet, en dat er dus ca. 3 boterhammen met beleg per dag bij kunnen voor een gezond lijstjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een paar kg kwijt. Ben de afgelopen 2 weken weer wat gegroeid en dat zou ik er graag af zien. En ik wil niet tot op de kcal nauwkeurig tellen, als ik maar globaal beetje een idee heb of ik in de buurt zit. Van nauwkeurig tellen word ik niet gelukkig, dat wordt dan echt snel een obsessie.
Edit: betere voor-foto:quote:
Voor - Nu
Voor-foto is wel extra brak, lijkt wel alsof ik grijs aan het worden ben. Dat moet dus een mix van licht- en donkerblond voorstellen.
quote:
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie warme kleur is het geworden!
60, dan haal je meteen een zooi wijn, cola, bier, wc papier etc. voor het aankomende feest!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
"Bezorgkosten vanaf ¤4.95" en PF weet vast wat het minimum bestelbedrag is.
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie warme kleur is het geworden!
Die kleur krijg je niet met een doe-het-zelf-pakjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Zie ook de edit!
Maar het had dus volgens het pakje zo moeten worden:
[ http://shop.flash-world.nl/images/lisap_lk_creamcolor%205-3.JPG&t=1]afbeelding ]
Fail.
Ja dat bedacht ik tijdens het verven ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je het nu nog een tweede keer geverfd?
Ik ben blij dat het niet de kleur van het pakje is geworden, dan had je je wenkbrauwen ook mee moeten verven en elke dag een hoop mascara op
Dit is waar ik mijn info vandaan heb, en bij vrouwen is een middelomtrek van 80 cm inderdaad prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat onder de 80 cm ongezond is kan ik me niet voorstellen. Is het neit zo dat een omtrek van 80 bij vrouwen juist te hoog is? Bij mannen weet ik het niet. En voor de rest heb ik geen idee, al vind ik 8 cm afvallen in een maand erg veel. Hangt van nogal veel factoren af he, of je gezond bezig bent of niet.
Het was ook vet, het is echter het enige vet dat je bij mij kan zien(of in een plooi kunt vastpakken). Vandaar dat ik nogal ervan schrik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoe is je postuur? Centimeters kwijtraken terwijl je gewicht gelijk blijft, kan vet verliezen betekenen en in het algemeen is dat niet verkeerd.
Snap niet helemaal waarom je ervan schrikt. Als je geen nadelige gezondheidseffecten merkt, why worry?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het was ook vet, het is echter het enige vet dat je bij mij kan zien(of in een plooi kunt vastpakken). Vandaar dat ik nogal ervan schrik.
Valt wel mee, maar 8 boterhammen op een dag krijg ik echt niet door mijn strot. Vroeger redde ik zeven per dag, maar nu niet. Neem nu meestal wat anders er bij als lunch: yoghurt of salade.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als duvel niet eens 5 boterhammen eet eet ie wel verdomd weinig voor een kerel. 5-7 is aanbevolen voor vrouwen in nederland, 6-8 voor mannen... snackt duvel dan zoveel ofzo?
hihi ik ben typlysdectisch!quote:
Nadelige effecten zijn er wel, maar dat zal eerder aan vermoeidheid te weiden(Is dit überhaupt nederlands?) zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snap niet helemaal waarom je ervan schrikt. Als je geen nadelige gezondheidseffecten merkt, why worry?
ik ben goeie vriendjes met McEx!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Whut!?
Ga 5 x per week naar de winkel, wil vers fruit en groenteEn dan ook lekker op de fiets, niet veel moeite.
McEx, de McEx? Daar ga je nu waarschijlijk dapperder heen nu je McLekkerevriend hebt ?
erg hè?quote:
Ik zal vanavond eens metenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef loveli het volgende:
Linkje bekeken, vrouwen onder de 68 cm taille ondergewicht? Kolder. Ben benieuwd hoeveel cm ondergewicht Phaidra volgens die redenering heeft. Een tailleomtrek van 60 cm voor een vrouw is prima hoor, niks ondergewicht. Neem aan dat het voor mannen ook kolder is dat je onder de 80 cm ondergewicht hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Syrena, wat fijn dat je wandelen écht leuk vindEn daar positieve dingen uit haalt!
Ik vind m wel geniaal eigenlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
erg hè?
en ik hoorde vanmiddag wat van de fotograaf; dat we binnenkort even af moeten spreken voor de foto's. Ben zó benieuwd naar dé foto's
Ooww gelukkigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Terug van de dierenarts. Ze had een rood keeltje en een beetje koorts, dus ws een virusinfectie. We hebben koortsremmers mee gekregen en binnen een dag of 2 zou het over moeten zijn.
Ze was zeer zoet! Heeft geen piepje gelaten!.
owh, wat eikel-achtigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:52 schreef conleche het volgende:
Ik voel me een beetje zielig. Belt m'n ex op omdat hij in Parijs rijdt waar hij heeft afgesproken met zijn nieuwe vriendinnetje, of ik even op internet wil opzoeken welk nummer Café de Flore zit omdat de Blvd st Germain zo lang is en hij het niet kan vinden.
Ik ben te goed voor deze wereld en ik wil ook naar Parijs.
Nou, valt op zich wel mee heur, want we zijn heel goede vrienden en ik weet wel alle in en outs van zijn wel en wee. Maar dit vond ik net over het randje geloof ik. Of ik was sws al sjacho, dat kan ook.quote:
Idd St. Germainequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:28 schreef Syrena het volgende:
St GermaineLeuke wijk, heb ik toen ons hotel uitgezocht
Echt middenin Parijs (nadat we in Barcelona in een buitenwijk zaten, buitender kon haast niet, veel van geleerd....).
Ja meuh nu wil ook wegDrie weken met de camper door de USA *droomt*
Dat album staat wáár?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef neen het volgende:
Oh Chicolate, had jij laatst niet een liedje van Ok Go gepost? Misschien vind je Go Back To The Zoo ook wel leuk, album nu op luisterpaal
Dat was meer dan een scharrel en dat is uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef Tinkepink het volgende:
Zou me ook een beetje zielig voelen als ik net natgeregend ben en daarna zo#n bericht krijgHoe is het eigenlijk met jouw scharrel?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was meer dan een scharrel en dat is uit.
luisterpaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat album staat wáár?Maar ga het wel even bekijken dan
.
Verse hamburgers + vlaamse friet + sla/tomaat/komkommer. Stuk beter dan mn avondeten van gister ook. En vanavond nog naar bios met vriendje
. Man, die moet vaker een tijdje op vakantie, opeens doen we heel veel samen en voelt het weer echt alsof we een stelletje zijn (oh wacht, dat zijn we ook
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |