Dit is waar ik mijn info vandaan heb, en bij vrouwen is een middelomtrek van 80 cm inderdaad prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat onder de 80 cm ongezond is kan ik me niet voorstellen. Is het neit zo dat een omtrek van 80 bij vrouwen juist te hoog is? Bij mannen weet ik het niet. En voor de rest heb ik geen idee, al vind ik 8 cm afvallen in een maand erg veel. Hangt van nogal veel factoren af he, of je gezond bezig bent of niet.
Het was ook vet, het is echter het enige vet dat je bij mij kan zien(of in een plooi kunt vastpakken). Vandaar dat ik nogal ervan schrik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoe is je postuur? Centimeters kwijtraken terwijl je gewicht gelijk blijft, kan vet verliezen betekenen en in het algemeen is dat niet verkeerd.
Snap niet helemaal waarom je ervan schrikt. Als je geen nadelige gezondheidseffecten merkt, why worry?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het was ook vet, het is echter het enige vet dat je bij mij kan zien(of in een plooi kunt vastpakken). Vandaar dat ik nogal ervan schrik.
Valt wel mee, maar 8 boterhammen op een dag krijg ik echt niet door mijn strot. Vroeger redde ik zeven per dag, maar nu niet. Neem nu meestal wat anders er bij als lunch: yoghurt of salade.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als duvel niet eens 5 boterhammen eet eet ie wel verdomd weinig voor een kerel. 5-7 is aanbevolen voor vrouwen in nederland, 6-8 voor mannen... snackt duvel dan zoveel ofzo?
hihi ik ben typlysdectisch!quote:
Nadelige effecten zijn er wel, maar dat zal eerder aan vermoeidheid te weiden(Is dit überhaupt nederlands?) zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snap niet helemaal waarom je ervan schrikt. Als je geen nadelige gezondheidseffecten merkt, why worry?
ik ben goeie vriendjes met McEx!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Whut!?
Ga 5 x per week naar de winkel, wil vers fruit en groenteEn dan ook lekker op de fiets, niet veel moeite.
McEx, de McEx? Daar ga je nu waarschijlijk dapperder heen nu je McLekkerevriend hebt ?
erg hè?quote:
Ik zal vanavond eens metenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef loveli het volgende:
Linkje bekeken, vrouwen onder de 68 cm taille ondergewicht? Kolder. Ben benieuwd hoeveel cm ondergewicht Phaidra volgens die redenering heeft. Een tailleomtrek van 60 cm voor een vrouw is prima hoor, niks ondergewicht. Neem aan dat het voor mannen ook kolder is dat je onder de 80 cm ondergewicht hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |