Als het aan mij ligt zeker niet online.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik weet toch al lang hoe je eruitziet??
ik wilde heel graag een foto van de slankies zien @ bruiloft... als t van de rest wel mag
Dan staat ie wel nog steeds op interwebs, volgens mij is dat het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM met een linkje lijkt me prima dan, toch?
Dat onder de 80 cm ongezond is kan ik me niet voorstellen. Is het neit zo dat een omtrek van 80 bij vrouwen juist te hoog is? Bij mannen weet ik het niet. En voor de rest heb ik geen idee, al vind ik 8 cm afvallen in een maand erg veel. Hangt van nogal veel factoren af he, of je gezond bezig bent of niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef ikke043 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik maak me namelijk een beetje zorgen over mijn gewicht.
Ik ben een man en had 4 weken geleden een bmi van 22(63 kilo, 169 cm) & een middelomtrek van 84 cm met een nekomtrek van 34 cm.
Nu wist ik dat ik 3 weken hard moest werken dus had ik een buikje gegroeid, omdat ik wist dat ik zou afvallen(of op z'n minst een deel van mijn reserves verbruiken).
Nu is het zo dat ik nog altijd een bmi van 22 heb, maar mijn middelomtrek is gezakt naar 76 cm, en mijn nekomtrek naar 33 cm.
Bij het voedjngscentrum staat dat een middelomtrek onder de 80 te laag is, maar m'n bmi is goed. En over deze combinatie kan ik geen informatie vinden.
Dus aan jullie de vraag, moet ik me zorgen maken of ben ik nog gezond bezig?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik maak me best wel zorgen.
ok, ik wil niemand voor t hoofd stoten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zeker niet online.
Op de meet in Utrecht was ik zeker 7 kg zwaarder dan ik nu ben heurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan me een paar prima foto's herinneren op die meet in Utrecht?
En je kan toch even wat leuks aan doen als je zelf foto's gaat maken? Zorg voor mooi licht en voila.
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben zo blij! De fotograaf heeft een iets groter voorproefje van de trouwfoto's online gezet, de rest krijgen we eind van de week op DVD.. kan niet ophouden met er doorheen te klikken.
Owww, wat een hoop mooie foto's! Jullie zien er echt zo mooi en gelukkig uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben zo blij! De fotograaf heeft een iets groter voorproefje van de trouwfoto's online gezet, de rest krijgen we eind van de week op DVD.. kan niet ophouden met er doorheen te klikken.
Goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en nog eens @Vik: hoe gaat 't met Red dead?
Zo irritant. Ik moet nu allemaal o.a. 'belangrijke' beslissingen maken en zo en 'grote mensen' dingen regelen maar ik heb er gewoon géén energie voor.quote:Zo stom. Ik heb 'van alles' te zeggen maar ik kan er met niemand over praten. En ik wil het er ook hier niet over hebben.
Wat heb jij een geweldig mooi/lief hoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef Razztwizzle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |