Lekker flexibel ben je ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mijn muesli hebt?![]()
We hebben gister de weekboodschappen gedaan en ik kom pas volgende week weer in de supermarkt!
www.albert.nl morgen in huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mijn muesli hebt?![]()
We hebben gister de weekboodschappen gedaan en ik kom pas volgende week weer in de supermarkt!
Fysiek wel jaquote:
Hahaha, minimum bestelbedrag is 50 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef loveli het volgende:
Wil wel een euro'tje meebetalen aan de bezorgkosten
Het minimum bestelbedrag is 70,00 (exclusief statiegeld en bezorgkosten). (bron: ah.nl)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
"Bezorgkosten vanaf ¤4.95" en PF weet vast wat het minimum bestelbedrag is.
nou dan kan ik je nu vast meedelen dat je globaal uit jezelf ongeveer 900-1200 kcal eet, en dat er dus ca. 3 boterhammen met beleg per dag bij kunnen voor een gezond lijstjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een paar kg kwijt. Ben de afgelopen 2 weken weer wat gegroeid en dat zou ik er graag af zien. En ik wil niet tot op de kcal nauwkeurig tellen, als ik maar globaal beetje een idee heb of ik in de buurt zit. Van nauwkeurig tellen word ik niet gelukkig, dat wordt dan echt snel een obsessie.
Edit: betere voor-foto:quote:
Voor - Nu
Voor-foto is wel extra brak, lijkt wel alsof ik grijs aan het worden ben. Dat moet dus een mix van licht- en donkerblond voorstellen.
quote:
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie warme kleur is het geworden!
60, dan haal je meteen een zooi wijn, cola, bier, wc papier etc. voor het aankomende feest!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef loveli het volgende:
"Bezorgkosten vanaf ¤4.95" en PF weet vast wat het minimum bestelbedrag is.
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Mooie warme kleur is het geworden!
Die kleur krijg je niet met een doe-het-zelf-pakjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje. Zie ook de edit!
Maar het had dus volgens het pakje zo moeten worden:
[ http://shop.flash-world.nl/images/lisap_lk_creamcolor%205-3.JPG&t=1]afbeelding ]
Fail.
Ja dat bedacht ik tijdens het verven ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je het nu nog een tweede keer geverfd?
Ik ben blij dat het niet de kleur van het pakje is geworden, dan had je je wenkbrauwen ook mee moeten verven en elke dag een hoop mascara op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |