Awww, en het was mijn schuld!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh man. Vier keer op ctrl-V gedrukt terwijl ik ctrl-C moest hebben, daarna ramde ik nog ergens op waardoor alles weer verdween, en tenslotte kon ik me bij god niet meer herinneren waar het over ging. Sorry..
Ben je bij het eerste schrikmoment of al bij het tweede?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
DaD!dat is echt schrikken!
(scroll-bijlees-actie)
heb ik wat gemist in die 2 weken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen..
Ben je daar al aan toe dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen..
Ja, vroeg ik me ook afquote:
Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.quote:
kwak is in luv en 't is wederzijdsquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand me bijpraten?wat wist-u-datjes ofzo
Volgens mij kan je die beter in de kroeg opduikelen. Dan zie je tenminste direct of je er geil van zou kunnen worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.
Is de supermarkt daar nog open daar dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh, even naar de supermarkt, alles is op.. ontbijt halen!
Calimero is druk bezig met een gast?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
kwak is in luv en 't is wederzijds
DaD is helaas weer single
sigme heeft koeis
uniek gaat bijna naar Kos
Maria's empanadas waren bijna mislukt
er zijn een aantal Slankies met verkantie
ehh....
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef neen het volgende:
[..]
Calimero is druk bezig met een gast?
Bij DaD was brand
Razztwizzle ook getrouwd
DaD is weer (jullie snappen het wel) tante
O ja, de kamer van Chicolate is goedgekeurd door PF en ze wil een konijn maar geen hamster
ja hoor, tot 22.00uurquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is de supermarkt daar nog open daar dan?Of heb je je horloge nog op de Engelse tijd staan?
Oh zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef neen het volgende:
Nou ja, je kan maar 1x tante worden tochje blijft tante maar nu voor meer kienders
Fancy!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576
Dit was mijn D. Heb een kwart taart op!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even een afleidingsmanouvre gedaan.![]()
En nu ga ik bankhangen en lekker m'n kop in het zand steken voor de rest van de avond.
Meer in de zin van wat een goeie psycholoog zei:quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Geen! sarcasme. Negeren is heel vaak een goeie strategie.
Zo'n moment is nu wel.quote:Maak je niet druk om zaken waar je geen invloed op hebt.
Ah gelukkigquote:
Mooi he, daar bij Stonehange aan de overkant? Rust, ruimte, grafheuvels.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
zo, even met mams gebeld en nu maar slapen. Twee hele slechte sneak-previews van de vakantie van Mr.Mo's camera:
[ afbeelding ]
Afdaling tijdens een bergwandeling in de Brecon Beacons.. het was erg steil, op veel stukken bijna recht naar beneden, percentage naderde de 90% als we moeten gokken..
[ afbeelding ]
Helmhaar, schapenkoekje en een stukje Stonehenge!
SPOILER: Jankverhaal. Reageren is niet nodig, ik moet het gewoon even kwijt.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Zo. Da's nog eens een binnenkomer!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
gaat een beetje door elkaar dit topic, dacht dat het over afslanken ging
Heb je een vraagquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
gaat een beetje door elkaar dit topic, dacht dat het over afslanken ging
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een vraag?
Er wordt veel geslowchat, maar het terugkerend onderwerp is afslanken en/of slank blijven.
Poten meenemen naaar de gamma en de meneer van de zaagafdeling even lief aankijken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik wilde wat klussen in huis vanavond, maar kwam erachter dat ik geen goed houtboortje heb liggen. En nu is de Gamma al dichtIk moet trouwens ook een vriendelijke timmerman vinden die zich niet te goed voelt om de tafelpoten van mijn Ikea-salontafeltje in te korten.
Ik heb geen zaagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef neen het volgende:
Hehe, dat gaat haar lukken. Maar gewoon de lengte bepalen met een houtje, aftekenen met een winkelhaak en zagen met het blad telkens aan dezelfde kant van de lijn moet toch gewoon lukken?
Gefeliquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:56 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Mijn liefste is jarig, ik heb 'm getrakteerd op een moorkop.
Ik zal kijken of 'ie in de auto pastquote:Uw bad, en keukenhanddoeken dient u zelf mee te nemen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
Ik zal kijken of 'ie in de auto past.
Hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
skip de ontbijtkoek en maak daar twee boterhammen extra van en dan heb je een mooi lijstje, beetje low on the veggies...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, weer terug uit het schone zuiden, wat is Limburg mooi! De toerist uitgehangen in Valkenburg, Maastricht leeggewinkeld, gerelaxed in Thermae 2000 en Vaals&omgeving bekeken. Heerlijk. Lekker gegeten, gedronken, genoten!
Tussendoor een beetje meegelezen hier, even eenvoor DaD, het zit je ook niet mee hè meis, getverderrie wat een narigheid. Verwen jezelf maar lekker de komende tijd, je hebt het wel verdiend.
Sigme gefeliciteerd met je husband, kon hij de moorkop wel op zo vroeg?
Welcome back Mo! Leuke foto's, ben benieuwd naar de rest!
Vanaf vandaag ga ik aan de slag om wat kilo's kwijt te raken, weekendjes weg zijn niet goed voor de lijn. Mijn planning voor vandaag:
O: yoghurt met een minneola, druiven en muesli, thee
T: plak ontbijtkoek
L: twee boterhammen met filet americain, karnemelk
T: appel
D: uit eten, ik denk iets met vis.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.Goed plan, ook haar adressen/nummers weggooien of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zal kijken of 'ie in de auto past.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
en kwak!wat super!
heb je al schattige 'wij-zijn-een-stelletje-foto's'?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hij lijkt op onze buurman!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld http://img.photobucket.co(...)Xx0503ks3kskXL01.jpg
Dat gaat nog wel lastig worden, denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!!
doe je goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neewel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...
deze bijvoorbeeld http://img.photobucket.co(...)Xx0503ks3kskXL01.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel lastig worden, denk ik![]()
. Maar het begin is er iig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wat voor spel wil je doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, wanneer gaan wij een keer gamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |