abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85065901
Het vorige deel: < Slank #1120 - Waar Uniekhoorn foto's post :9 Tevens: Ni! >

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 09-08-2010 21:54:11 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85065954
Oh man. Vier keer op ctrl-V gedrukt terwijl ik ctrl-C moest hebben, daarna ramde ik nog ergens op waardoor alles weer verdween, en tenslotte kon ik me bij god niet meer herinneren waar het over ging. Sorry. ;( .
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:55:48 #3
236335 neen
schone schijn
pi_85065995
En nu dan? Waar moeten we het in hemelsnaam over hebben?
het lijkt niet wat het is
pi_85065996
DaD! :o dat is echt schrikken! :o (scroll-bijlees-actie) :*
Ja doei.
pi_85066060
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen. :').
pi_85066078
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh man. Vier keer op ctrl-V gedrukt terwijl ik ctrl-C moest hebben, daarna ramde ik nog ergens op waardoor alles weer verdween, en tenslotte kon ik me bij god niet meer herinneren waar het over ging. Sorry. ;( .
Awww, en het was mijn schuld! :* En nog een :* , gewoon omdat het kan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85066079
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
DaD! :o dat is echt schrikken! :o (scroll-bijlees-actie) :*
Ben je bij het eerste schrikmoment of al bij het tweede? :+.
pi_85066093
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh kut. Ik heb me ingeschreven op een datingsite en nu wil iemand met me chatten, en ik ben te beleefd om het niet te doen. :').
heb ik wat gemist in die 2 weken? :@
Ja doei.
pi_85066104
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je daar al aan toe dan?
pi_85066106
kan iemand me bijpraten? O+ wat wist-u-datjes ofzo :@
Ja doei.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:58:10 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85066137
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, vroeg ik me ook af :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85066148
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:59:31 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85066216
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
kan iemand me bijpraten? O+ wat wist-u-datjes ofzo :@
kwak is in luv en 't is wederzijds
DaD is helaas weer single -O-
sigme heeft koeis
uniek gaat bijna naar Kos
Maria's empanadas waren bijna mislukt
er zijn een aantal Slankies met verkantie

ehh....
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:59:56 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85066238
XM heeft een slecht korte termijn geheugen? :')
pi_85066299
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Ik weet ook helemaal niet wat ik daar doe. Al zou betekenisloze seks met één of andere geile kerel helemaal geen probleem zijn.
Volgens mij kan je die beter in de kroeg opduikelen. Dan zie je tenminste direct of je er geil van zou kunnen worden.

[/stoer]
pi_85066345
kwak?? wat tof!!!! :o O+ vertellen! O+ O+

DaD -O- jammer... -O- :*

Empanada's, wil tóch 't recept wel :@ :9
Ja doei.
pi_85066646
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:09:44 #18
331 Merel
Be here now.
pi_85066842
MoBlo, wist je al dat ik ook weer single was of niet?

Ik wilde wat klussen in huis vanavond, maar kwam erachter dat ik geen goed houtboortje heb liggen. En nu is de Gamma al dicht :( Ik moet trouwens ook een vriendelijke timmerman vinden die zich niet te goed voelt om de tafelpoten van mijn Ikea-salontafeltje in te korten.

Lijstje:
S - uur fietsen
O - beker yoghurt met muesli
L - lente-ui-crème-soep, bruine boterham met lever, bruin hard bolletje met oude kaas en zongedroogde tomaten, glas melk
T - 2 pruimen, beker vivit
S - uur fietsen
D - 3 wraps met gehakt en groente en guacemole
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85066845
owh, even naar de supermarkt, alles is op.. ontbijt halen :')!
Ja doei.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:10:55 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85066912
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh, even naar de supermarkt, alles is op.. ontbijt halen :')!
Is de supermarkt daar nog open daar dan? :o Of heb je je horloge nog op de Engelse tijd staan? :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:11:24 #21
236335 neen
schone schijn
pi_85066941
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

kwak is in luv en 't is wederzijds
DaD is helaas weer single -O-
sigme heeft koeis
uniek gaat bijna naar Kos
Maria's empanadas waren bijna mislukt
er zijn een aantal Slankies met verkantie

ehh....
Calimero is druk bezig met een gast?
Bij DaD was brand :o
Razztwizzle ook getrouwd
DaD is weer (jullie snappen het wel) tante
O ja, de kamer van Chicolate is goedgekeurd door PF en ze wil een konijn maar geen hamster
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:13:54 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85067087
Oja en Cali heeft een nieuw huis!! :Y
pi_85068098
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef neen het volgende:

[..]

Calimero is druk bezig met een gast?
Bij DaD was brand :o
Razztwizzle ook getrouwd
DaD is weer (jullie snappen het wel) tante
O ja, de kamer van Chicolate is goedgekeurd door PF en ze wil een konijn maar geen hamster
Wat bedoel je daarmee? :@.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:31:50 #24
236335 neen
schone schijn
pi_85068187
Nou ja, je kan maar 1x tante worden toch :') je blijft tante maar nu voor meer kienders
pi_85068732
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is de supermarkt daar nog open daar dan? :o Of heb je je horloge nog op de Engelse tijd staan? :+
ja hoor, tot 22.00uur :)
Ja doei.
pi_85068788
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef neen het volgende:
Nou ja, je kan maar 1x tante worden toch :') je blijft tante maar nu voor meer kienders
Oh zo. :+.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:42:15 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85068815
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja hoor, tot 22.00uur :)
Fancy!
pi_85068900
Even een afleidingsmanouvre gedaan. :9
En nu ga ik bankhangen en lekker m'n kop in het zand steken voor de rest van de avond.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:46:05 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85069083
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576

Dit was mijn D :9. Heb een kwart taart op! :7
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:51:38 #30
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85069421
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576

Dit was mijn D :9. Heb een kwart taart op! :7
Ik ook!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85069942
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even een afleidingsmanouvre gedaan. :9
En nu ga ik bankhangen en lekker m'n kop in het zand steken voor de rest van de avond.
^O^

Geen! sarcasme. Negeren is heel vaak een goeie strategie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85071449
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Geen! sarcasme. Negeren is heel vaak een goeie strategie.
Meer in de zin van wat een goeie psycholoog zei:
quote:
Maak je niet druk om zaken waar je geen invloed op hebt.
Zo'n moment is nu wel.
pi_85072563
zo, even met mams gebeld en nu maar slapen. Twee hele slechte sneak-previews van de vakantie van Mr.Mo's camera:

Afdaling tijdens een bergwandeling in de Brecon Beacons.. het was erg steil, op veel stukken bijna recht naar beneden, percentage naderde de 90% als we moeten gokken..

Helmhaar, schapenkoekje en een stukje Stonehenge :')!
Ja doei.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:44:34 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85072727
Schapenkoekje :o :D
Stonehenge O+ *jaloers*
Mo O+

*O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85072910
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:57 schreef P.F. het volgende:
Huisje van chico is goed gekeurd!
Ah gelukkig :P. En heb je meteen ook weer wat extra lichaamsbeweging gehad ;).

Zo, net thuis. Geen zin meer om eten te koken ofzo, moe van het verven, dus mijn verlate D is nu 2 nectarines geworden :'). En nu snel mn bed in, morgen weer vroeg op.

WB Mo! Die bergwandeling, dat lijkt veel op de paden waar ik op gelopen heb in Ierland, ze hebben ze in de UK dus ook :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85072916
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
zo, even met mams gebeld en nu maar slapen. Twee hele slechte sneak-previews van de vakantie van Mr.Mo's camera:

[ afbeelding ]
Afdaling tijdens een bergwandeling in de Brecon Beacons.. het was erg steil, op veel stukken bijna recht naar beneden, percentage naderde de 90% als we moeten gokken..

[ afbeelding ]
Helmhaar, schapenkoekje en een stukje Stonehenge :')!
Mooi he, daar bij Stonehange aan de overkant? Rust, ruimte, grafheuvels.
Nog tussen de bellende Japanners een rondje gehobbeld over het platform?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85073140
het was gisteren toen we er waren, rond 12 uur, dus ook op de grafheuvels geen rust te bekennen ;(

volgende keer dat we er eens langskomen wil ik er om 07.00uur al zijn, want we zijn nu even heen en weer gehobbeld vanaf 'n zijpaadje en weer terug. Foto's maken zonder mensen er bij op was onmogelijk, want het was echt vertyfd druk -O- snel dus ook weer weggegaan, want zo is er echt niets aan... :N

en ik háát mensenmassa's, dus 't was fijn dat we weer op weg waren daarna :@

morgen ga ik mijn foto's uitzoeken :o nu: slapen :z :W
Ja doei.
pi_85073175
'truste!
pi_85073288
Ziet er mooi uit daar, mo!

SPOILER: Jankverhaal. Reageren is niet nodig, ik moet het gewoon even kwijt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85073854
He verdomme D&D.
Het is wel invoelbaar hoor, zo werkt dat met veiligheid en je thuis en vertrouwd voelen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:07:52 #41
236335 neen
schone schijn
pi_85074006
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85074064
gaat een beetje door elkaar dit topic, dacht dat het over afslanken ging
pi_85074116
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
Zo. Da's nog eens een binnenkomer!! O+
pi_85074185
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef serana82 het volgende:
Heb je een vraag :)?

Er wordt veel geslowchat, maar het terugkerend onderwerp is afslanken en/of slank blijven.
pi_85074341
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef neen het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_85074663
En een lang touw in huis halen DaD? Zodat je altijd naar beneden kan komen? Welke verdieping woon je eigenlijk?
pi_85075252
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je een vraag :)?

Er wordt veel geslowchat, maar het terugkerend onderwerp is afslanken en/of slank blijven.
dat dus.

zodra er iemand een vraag post wordt er geantwoord en als je nieuw bent word je doorgaans welkomgeheten met het rijtje:

Hoi! :W hoe oud ben je? wat is je doel? wat is je plan? lust je broccoli?
Kwak
pi_85075361
@ Mo: this one time, at band camp... er was een leuke jongen mee op die tournee, tijdens jullie bruiloft, en nu is t mn vriendje, en t is heel leuk en hij is heel lief en attent en communicatief enzo (jammer genoeg juist vandaag een beetje minder terwijl ik een rotdag had en hij weet dat ik een beetje ziek ben... meuh... maar ik moet er niet over zeuren, hij is op vakantie en tot nu toe ontzettend attent geweest met smsen, al anderhalve week lang)

t is nog pril enzo, en hij is nu dus twee weken op vakanite maar heb m vrijdag nog even gezien O+
Kwak
pi_85075390
@DaD: :* ik snap heel goed dat dat er even in kan hakken, maar ik denk ook dat t gevoel van veiligheid wel weer terugkomt, echt.
Kwak
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:50:11 #50
236335 neen
schone schijn
pi_85076254
Leuk!

Ik heb sort of een plan voor morgen, hopelijk lukt het wat. Nou ja, I'll see. Het plan bevat groente en fruit, jawel. Nou goed ik ziet het ook wel. Het wordt geen stomme dag :')
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:35:13 #51
70532 loveli
N
pi_85078388
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Ik wilde wat klussen in huis vanavond, maar kwam erachter dat ik geen goed houtboortje heb liggen. En nu is de Gamma al dicht :( Ik moet trouwens ook een vriendelijke timmerman vinden die zich niet te goed voelt om de tafelpoten van mijn Ikea-salontafeltje in te korten.
Poten meenemen naaar de gamma en de meneer van de zaagafdeling even lief aankijken?
crap in = crap out
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:40:35 #52
236335 neen
schone schijn
pi_85078619
Hehe, dat gaat haar lukken. Maar gewoon de lengte bepalen met een houtje, aftekenen met een winkelhaak en zagen met het blad telkens aan dezelfde kant van de lijn moet toch gewoon lukken?

:') ik heb m'n koffiecorner klaar gezet voor morgenochtend :') nice!
pi_85082659
Goeiemorgen!

Mijn liefste is jarig, ik heb 'm getrakteerd op een moorkop c_/.
pi_85082757
Gefeliciteerd met je man, sigme!! *O*

DaD, je stelt je niet aan. Niet. Je hebt iets heel heftigs meegemaakt in een periode die toch al niet fijn was. Praktische tips heb ik helaas niet, maar gun jezelf alstjeblieft de ruimte met verwerken. :*

Verder goedemorgen. :W
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:26:43 #55
331 Merel
Be here now.
pi_85082782
DaD, ben je de nacht een beetje doorgekomen?

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef neen het volgende:
Hehe, dat gaat haar lukken. Maar gewoon de lengte bepalen met een houtje, aftekenen met een winkelhaak en zagen met het blad telkens aan dezelfde kant van de lijn moet toch gewoon lukken?

Ik heb geen zaag :') Zo kom je er na drie jaar nog steeds soms achter dat er nog spullen bij je ex liggen.

En bij de Gamma staat een héél groot bord dat ze alleen dingen zagen die je ook echt bij de Gamma hebt gekocht.. En ik vind mensen die bij de Gamma werken eng.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85082830
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 06:56 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Mijn liefste is jarig, ik heb 'm getrakteerd op een moorkop c_/.
Gefeli :P.

DaD, nog een beetje geslapen vannacht? :*

Beetje brak hier, verven is toch wel vermoeiend :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85082926
Goeiemorgen!
Gefeli aan sigme's man :)
Nu ontbijten met brood met vlokken, voor een goed begin van de dag.
pi_85083040
Het duurde even voor ik sliep, maar daarna heb ik wel goed geslapen. Dank jullie wel. :*.

Gefeliciteerd met je echtgenoot, sigme!
pi_85083407
Zo, weer terug uit het schone zuiden, wat is Limburg mooi! De toerist uitgehangen in Valkenburg, Maastricht leeggewinkeld, gerelaxed in Thermae 2000 en Vaals&omgeving bekeken. Heerlijk O+. Lekker gegeten, gedronken, genoten!

Tussendoor een beetje meegelezen hier, even een :* voor DaD, het zit je ook niet mee hè meis, getverderrie wat een narigheid. Verwen jezelf maar lekker de komende tijd, je hebt het wel verdiend.
Sigme gefeliciteerd met je husband, kon hij de moorkop wel op zo vroeg :o?
Welcome back Mo! Leuke foto's, ben benieuwd naar de rest!

Vanaf vandaag ga ik aan de slag om wat kilo's kwijt te raken, weekendjes weg zijn niet goed voor de lijn. Mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt met een minneola, druiven en muesli, thee
T: plak ontbijtkoek
L: twee boterhammen met filet americain, karnemelk
T: appel
D: uit eten, ik denk iets met vis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 08:46:14 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:52:50 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85083504
Goeiemorgen Slankies O+

Razzt: fijn dat je het leuk hebt gehad!

sigme: feli met uw husband!

DaD: fijn dat je toch beetje hebt kunnen slapen. Het veilige gevoel komt heus wel weer :*.
pi_85083516
Goedemorgen. :)
pi_85083523
Goedemorgen iedereen :)

Sigme, gefeliciteerd met je echtgenoot.
pi_85083526
We werden zonder wekker om 6 uur wakker, en hebben een moorkop gegeten in plaats van een bakje brinta. Nu ga ik maar eens ontbijt maken; roereieren, brood, krekkers, koffie.
pi_85083714
quote:
Uw bad, en keukenhanddoeken dient u zelf mee te nemen.
Ik zal kijken of 'ie in de auto past _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:09:19 #65
331 Merel
Be here now.
pi_85083759
Phaidra :D :D :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:09:44 #66
331 Merel
Be here now.
pi_85083771
Waar komt die zin vandaan?
pi_85083789
:* voor DaD. Het zit je ook niet mee de laatste tijd. Mooi dat je nog en beetje geslapen hebt :Y

sigme, Gefeliciteerd met je man!! en, moorkoppen :9

Mo'tje beetje laat, maar WB *O*

Ik ga morgen m'n scripte printen en dat gaat me iets van ¤200 kosten... buh... -O- . Maar ook straks een eigen jurkje maken! Vriendin gaat me leren hoe het moet O+, heb een mooie rode stof met kleine stipjes O+
pi_85083940
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
_O-
Dit is wel een hele mooie zeg. :D
pi_85084012
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:09 schreef Merel het volgende:
Waar komt die zin vandaan?
Hier!

Wow, Perruche, duur! Ik ben blij dat mijn exemplaar-voor-archief elektronisch kon worden ingeleverd! De docentenexemplaren heb ik op het werk geprint :@ . Een eigen gebonden exemplaar heb ik niet eens...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:22:16 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85084040
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hier!
Ik had ook net gegoogled _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:22:51 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85084054
Hahaha _O- bik er 'm even uit voor een weekendje! :D
pi_85084336
Goedemorgen allemaal!

@ Sigme: gefeliciteerd met je man!

@ DaD: fijn dat je nog een beetje lekker hebt kunnen slapen :)

@ Neen: ik ben benieuwd naar je groente-en-fruit experiment...

Vandaag ga ik eindelijk weer beginnen met het opknappen van mijn huis *O*

Eerst alle overbodige zooi in dozen en -hup- de kelder in, ben ik wel een tijdje mee bezig. Daarna de logeerkamer helemaal uitruimen, alles opmeten en bedenken wat ik voor de vloer enzo wil gaan halen. Het eindresultaat dient een inloopkast te worden...

(in een vorige vakantie heb ik de oude vloer er al uit getrokken, het plafond eraf gesloopt, behang afgetrokken en de muren geplamuurd. Dat is bijna een jaar geleden.
"Help, mijn vrouw is klusser!" :')
pi_85084566
o hai! wat is je eigen bed toch weer heeeeeerlijk na een vakantie! O+

gefeli met je man Sigme en ook Razz nog gefeliciteerd en wb! :*
Ja doei.
pi_85084610
WB Mo!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:52:38 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85084695
Zo.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_85084714
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, weer terug uit het schone zuiden, wat is Limburg mooi! De toerist uitgehangen in Valkenburg, Maastricht leeggewinkeld, gerelaxed in Thermae 2000 en Vaals&omgeving bekeken. Heerlijk O+. Lekker gegeten, gedronken, genoten!

Tussendoor een beetje meegelezen hier, even een :* voor DaD, het zit je ook niet mee hè meis, getverderrie wat een narigheid. Verwen jezelf maar lekker de komende tijd, je hebt het wel verdiend.
Sigme gefeliciteerd met je husband, kon hij de moorkop wel op zo vroeg :o?
Welcome back Mo! Leuke foto's, ben benieuwd naar de rest!

Vanaf vandaag ga ik aan de slag om wat kilo's kwijt te raken, weekendjes weg zijn niet goed voor de lijn. Mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt met een minneola, druiven en muesli, thee
T: plak ontbijtkoek
L: twee boterhammen met filet americain, karnemelk
T: appel
D: uit eten, ik denk iets met vis.
skip de ontbijtkoek en maak daar twee boterhammen extra van en dan heb je een mooi lijstje, beetje low on the veggies... :7
Kwak
pi_85084727
go Vik O+ :*
Ja doei.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:54:45 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85084732
Oh ja:

WB Mo en gefeli met je hubby, sigme! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85084745
moggeh, ik kon vannacht niet slapen van de keelpijn (slikken, auw!) maar t lijkt een beetje gezakt te zijn...

lijstje:
o- crackers met pindakaas
t- boterham met kip
l- paprika en 2 boterhammen met kip
d- uit eten. ik vermoed dat het een biefstukje met frites wordt en ik neem toe een luikse wafel met ijs.
Kwak
pi_85084757
en kwak! O+ wat super! O+ heb je al schattige 'wij-zijn-een-stelletje-foto's'? O-)
Ja doei.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:00:50 #81
236335 neen
schone schijn
pi_85084855
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
SPOILER
Goed plan, ook haar adressen/nummers weggooien of wat?
pi_85084966
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo.
SPOILER
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85084998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:') _O-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:09:01 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85085014
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_85085045
Wat goed Vik! ^O^
En WB Moblo. :)

Weer een dagje doorbikkelen. :{
pi_85085096
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
en kwak! O+ wat super! O+ heb je al schattige 'wij-zijn-een-stelletje-foto's'? O-)
nee :{ wel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...

deze bijvoorbeeld http://img.photobucket.co(...)Xx0503ks3kskXL01.jpg
Kwak
pi_85085116
restecp vik! goedzo :*
Kwak
pi_85085171
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Goed zo ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:16:39 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85085194
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!! :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:16:56 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85085203
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij lijkt op onze buurman! :o
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:19:05 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85085249
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heel goed Vik! En nu ook voet bij stuk houden he!! :Y
Dat gaat nog wel lastig worden, denk ik :X :% . Maar het begin is er iig :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85085333
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee :{ wel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...

doe je goed O+ wat een schatje O+ *O*
Ja doei.
pi_85085377
Welkom terug MoBlo. :W

:* voor mevr. Puff, DaD en Vik.
SPOILER
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:24:36 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85085405
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel lastig worden, denk ik :X :% . Maar het begin is er iig :).
SPOILER
pi_85085493
Wat een leuke foto, Kwak O+ !
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:54:17 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85086165
Wat een lekkertje kwak.

En Vik! Goedzo!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:57:06 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85086246
Ohaai! Spierpijn :') *oma*

DaD :*

Vik: :* + *O* goed zo, mademoiselle!

Kwak: leuke foto inderdaad! O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:03:33 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85086421
Maria, wanneer gaan wij een keer gamen? :P
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:04:54 #99
236335 neen
schone schijn
pi_85086461
Donders, m'n huisgenoot stapt net de douche uit. Alle axe geuren dringen nu m'n kamer binnen :~
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:07:42 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85086546
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, wanneer gaan wij een keer gamen? :P
Wat voor spel wil je doen? :D Je bent welkom heur! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties