Jaaaaquote:
Maar ik heb wel Mario Kartquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen Mario Kart![]()
Ik heb wel Super Mario Brothers Wii, kun je met 4 tegelijk door een scherm rennenKan super frustrerend werken, very funny
![]()
Drunk drivingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie een avond voor me met lekkere hapjes, mojito's en mario kart wii![]()
Ik weet niet of ik mojito's lust, maar de rest klinkt awesome!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had 'm nog niet gezien, sodeju, wat een lekkere vent!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neewel veel samen geweest voor ie op vakantie ging maar geen foto's... wel leuke foto's van hem...
deze bijvoorbeeld http://img.photobucket.co(...)Xx0503ks3kskXL01.jpg
ja, want wilde net zeggen, dat was ook mijn probleem met blogspotquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
die bedoelde ik ook Mo, maar t is geluk! verkeerde tijdszone ingesteld
voor wie t leuk vindt, er staat nog niet zoveel... misshcien wordt ie toch engels, moet ik nog over nadenken...dan verandert de titel/link ook weer (kan gelukkig heel makkelijk) http://indehaakschaal.blogspot.com/
Wat leuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Portree, daar hebben wij ook een nacht doorgebracht![]()
super tof!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Muh, Janneke is niet fit (sloom doen, niet spinnen, weinig eten, eten uitbraken), dus we hebben vanmiddag weer een afspraak bij de dierenarts. Ik vraag me af of het iets te maken heeft met Taco en/of Pippa, dat ze niet lekker in haar vel zit.
En ik ben nu drie maanden lang full member op RP en ik heb al 1 dame een bericht gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |