abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85089326
waarom niet sowieso een foto plaatsen? Dat levert vaak wel meteen gemeende reacties op en zulks :@ ik zou dat juist heel vervelend vinden, geen foto plaatsen, en dan als ik 'm wel verstuur afgewezen worden :@
Ja doei.
pi_85089502
Vik: een foto waarop je lacht, je hebt een hele leuke lach :Y
Verder vind ik dat je een leuke deerne verdient!

Ik ben net voor de tweede keer in de vacustep geweest, man man man wat is dat zwaar. Maar blijkbaar erg effectief, en de sportmeneer zei heel dreigend dat ik maar beter mijn centimeters op moest meten of een te kleine broek uit de kast moest pakken want ik zou over een maand waarschijnlijk veel kwijt zijn. Klinkt goed! Moet ik wel 2 weken 5x een half uur, en nog eens 2 weken 4x een half uur voor zweten (je zweet je echt de tyfus in dat ding) maar blijkbaar is dat het waard!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:34:45 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85089542
Wat is een vacustep in godsnaam? :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85089590
http://www.vacustep.be/

:') het ziet er echt :') uit, maar als 't werkt :o
Ja doei.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:36:47 #130
236335 neen
schone schijn
pi_85089614

:') icm vlot kapsel :')

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik heb ook al een berichtje terug en ik ben wel een beetje jong (gaan we weer :')), maar ik had wel een leuk profiel. En toen wou ze een foto zien... Ben benieuwd of ik nog wat terug hoor :'). Word zo onzeker van die shizzle :').
Leuk profiel is toch veel belangrijker, en dat is blijkbaar goed! *O*
het lijkt niet wat het is
pi_85089639
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is een vacustep in godsnaam? :D
dat! Oh. Dat.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:37:40 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85089651
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.vacustep.be/

:') het ziet er echt :') uit, maar als 't werkt :o
Oh my :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85089677
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik: een foto waarop je lacht, je hebt een hele leuke lach :Y
Verder vind ik dat je een leuke deerne verdient!

Ik ben net voor de tweede keer in de vacustep geweest, man man man wat is dat zwaar. Maar blijkbaar erg effectief, en de sportmeneer zei heel dreigend dat ik maar beter mijn centimeters op moest meten of een te kleine broek uit de kast moest pakken want ik zou over een maand waarschijnlijk veel kwijt zijn. Klinkt goed! Moet ik wel 2 weken 5x een half uur, en nog eens 2 weken 4x een half uur voor zweten (je zweet je echt de tyfus in dat ding) maar blijkbaar is dat het waard!
sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?

je valt ws. wel af doordat je cardio doet, 5 keer per week, maar het effect van zweten is echt alleen maar dat je meer vocht verliest :@

ik wil niet lullig doen... maar t is zo zonde van je geld...
Kwak
pi_85089697
En Vikster, heel goed van je. Hoop dat er een enorm lekker ding voor je in het verschiet ligt. :*

En WB Mo. Ik wil meer foto's zien. :P
pi_85089728
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?

je valt ws. wel af doordat je cardio doet, 5 keer per week, maar het effect van zweten is echt alleen maar dat je meer vocht verliest :@

ik wil niet lullig doen... maar t is zo zonde van je geld...
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:41:27 #136
236335 neen
schone schijn
pi_85089786
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee wel :')

Weet iemand of het gratis storten is bij de ING? Aangezien er eerst bij de rabo betaalt moest worden ofzo?
het lijkt niet wat het is
pi_85089788
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

nou ja, wel als je er (gok ik zo) extra geld voor moet betalen... maar misschien zou je zonder zo'n ding geen 5 keer cardio in de week doen dus ja, dan helpt t weer wel... dat is waar...

ik heb met veel moeite mn ontbijt weggewerkt (lááááát)

nu lunch maken en naar kantoor, wat dingetjes regelen enzo...
Kwak
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:42:25 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85089833
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
waarom niet sowieso een foto plaatsen? Dat levert vaak wel meteen gemeende reacties op en zulks :@ ik zou dat juist heel vervelend vinden, geen foto plaatsen, en dan als ik 'm wel verstuur afgewezen worden :@
Omdat ik geen leuke foto's heb, vind ik :'). Ik haat dit soort dingen echt. Een foto is een momentopname enzo. En ik vind het ook stom om speciaal voor die site foto's te gaan maken met zo'n fake smile :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85089836
Haha ja het ziet er apart uit. Ik doe het bij mijn andere fitness dus ik betaal er geen geld voor hoor. Ik doe het gewoon ipv steppen.
pi_85089848
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef neen het volgende:

[..]

Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee wel :')

Weet iemand of het gratis storten is bij de ING? Aangezien er eerst bij de rabo betaalt moest worden ofzo?
rabo is pas na de 6e keer in een jaar betalen... bij ING kost het zo te zien 7,50, altijd.
Kwak
pi_85089876
Lijstje:

O: gekookt eitje
L: crackers met filet americain. Ik denk 3
T: vruchtenyoghurt smoothie. (rest van gisteren, hoop dat het nog lekker is)
T: kersen
S: niks. Heb zondag enorm mijn scheenbeen bezeerd met het over de schutting springen (was m'n sleutel weer eens vergeten :') ) Hoop dat het snel over is.
T: wodka, light chips
D: Nog een groot vraagteken aangezien ik nog boodschappen moet doen.
pi_85089964
Het is gewoon heel zwaar omdat je naar beneden wordt gezogen terwijl je stept. En ik weet heus wel dat ik zo zweet omdat ik vocht verlies ;)
pi_85090121
Onder het bijlezen: vanaf vandaag is het 1+1 gratis voor alle nagellak/nagelproducten bij de kruidvst!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:51:12 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85090152
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is gewoon heel zwaar omdat je naar beneden wordt gezogen terwijl je stept. En ik weet heus wel dat ik zo zweet omdat ik vocht verlies ;)
:D

Sorry SDB, maar het werkt echt enorm op mijn lachspieren :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:51:23 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85090158
Ik zie er leuk uit, maar ik ben haar type niet en ik ben een beetje te jong :'). Naja, next! :P.

Ik moet toch eens voor goeie foto's zorgen die een beetje een goed beeld geven van wie ik ben. Als ik zelf foto's ga zitten maken thuis, heb ik altijd een sloppy outfit aan en dan denken die vrouwen ook dat ik sloppy ben :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85090211
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet met blogger, wel met Blogspot :@
Hihi, is dus het zelfde, maar dat weet je nu al, anyways, WB :W!!
pi_85090229
@Kwak - is ontbijtkoek zo slecht? Ik vind het zo lekker in de koffie soppen namelijk :@ .
Oh en je lief is cute zeg! Op z'n Tinaas - "een echte hunk!" oO< !

En Mario O+! Ik ben nu bezig aan Mario Galaxy 2 op de Wii, 't is echt leuk en heb al 7 sterren. Alleen ga ik bij elke eindbaas drie keer dood omdat ik niet zo snel snap hoe ik ze doodkrijg. Maar ach, ik vind 't leuk :7 .

Verder zit ik nu op de PC van m'n husband omdat ons huis wordt geschilderd (dat was ook nog even schrikken, wat dat kost -O- leuk, een eigen huis ;) ) en de schilder is bezig met mijn werkkamer en nu vind ik het genant dat hij dan mee zou kunnen kijken als ik op m'n PC bezig ben :').
pi_85090246
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D

Sorry SDB, maar het werkt echt enorm op mijn lachspieren :D
Maakt niet uit, ik ben me ervan bewust dat het absurd klinkt.
pi_85090281
SDB, kijk jij ook zo blij als de mevrouw met het pittige kapsel van het plaatje als je aan het vacusteppen bent :D ?
pi_85090287
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie er leuk uit, maar ik ben haar type niet en ik ben een beetje te jong :'). Naja, next! :P.

Ik moet toch eens voor goeie foto's zorgen die een beetje een goed beeld geven van wie ik ben. Als ik zelf foto's ga zitten maken thuis, heb ik altijd een sloppy outfit aan en dan denken die vrouwen ook dat ik sloppy ben :').
Ik kan me een paar prima foto's herinneren op die meet in Utrecht?

En je kan toch even wat leuks aan doen als je zelf foto's gaat maken? Zorg voor mooi licht en voila.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')