Leuk profiel is toch veel belangrijker, en dat is blijkbaar goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik heb ook al een berichtje terug en ik ben wel een beetje jong (gaan we weer), maar ik had wel een leuk profiel. En toen wou ze een foto zien... Ben benieuwd of ik nog wat terug hoor
. Word zo onzeker van die shizzle
.
Oh myquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.vacustep.be/het ziet er echt
uit, maar als 't werkt
sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Vik: een foto waarop je lacht, je hebt een hele leuke lach
Verder vind ik dat je een leuke deerne verdient!
Ik ben net voor de tweede keer in de vacustep geweest, man man man wat is dat zwaar. Maar blijkbaar erg effectief, en de sportmeneer zei heel dreigend dat ik maar beter mijn centimeters op moest meten of een te kleine broek uit de kast moest pakken want ik zou over een maand waarschijnlijk veel kwijt zijn. Klinkt goed! Moet ik wel 2 weken 5x een half uur, en nog eens 2 weken 4x een half uur voor zweten (je zweet je echt de tyfus in dat ding) maar blijkbaar is dat het waard!
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, maar dat soort dingen kán toch alleen maar afzetterij zijn?
je valt ws. wel af doordat je cardio doet, 5 keer per week, maar het effect van zweten is echt alleen maar dat je meer vocht verliest
ik wil niet lullig doen... maar t is zo zonde van je geld...
Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?
nou ja, wel als je er (gok ik zo) extra geld voor moet betalen... maar misschien zou je zonder zo'n ding geen 5 keer cardio in de week doen dus ja, dan helpt t weer wel... dat is waar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je nu rechtsom of linksom afvalt.......maakt toch niet uit?
Omdat ik geen leuke foto's heb, vind ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
waarom niet sowieso een foto plaatsen? Dat levert vaak wel meteen gemeende reacties op en zulksik zou dat juist heel vervelend vinden, geen foto plaatsen, en dan als ik 'm wel verstuur afgewezen worden
rabo is pas na de 6e keer in een jaar betalen... bij ING kost het zo te zien 7,50, altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef neen het volgende:
[..]
Als linksom kilo's is en rechtsom de portemonnee wel
Weet iemand of het gratis storten is bij de ING? Aangezien er eerst bij de rabo betaalt moest worden ofzo?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is gewoon heel zwaar omdat je naar beneden wordt gezogen terwijl je stept. En ik weet heus wel dat ik zo zweet omdat ik vocht verlies
Hihi, is dus het zelfde, maar dat weet je nu al, anyways, WBquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Niet met blogger, wel met Blogspot
Maakt niet uit, ik ben me ervan bewust dat het absurd klinkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry SDB, maar het werkt echt enorm op mijn lachspieren
Ik kan me een paar prima foto's herinneren op die meet in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie er leuk uit, maar ik ben haar type niet en ik ben een beetje te jong. Naja, next!
.
Ik moet toch eens voor goeie foto's zorgen die een beetje een goed beeld geven van wie ik ben. Als ik zelf foto's ga zitten maken thuis, heb ik altijd een sloppy outfit aan en dan denken die vrouwen ook dat ik sloppy ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |