HAI HAIquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
PAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL
Mijn zus zit daar op een studentenvereniging en daar zijn ze ook gek van butje.quote:
hai haiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, ik schik er zelf ook van eigenlijk.
Hoezoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo hallo. hel losgebarsten hier
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn moeder is een kankerwijf
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder je vader ook aan het huilen?
Wat heeft je moeder gedaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder je vader ook aan het huilen?
lees maar voor achtergrond info: Eenzaamheid bij borderlinersquote:
"Maar daar vonden ze haar allemaal de shit."quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
lees maar voor achtergrond info: Eenzaamheid bij borderliners
We waren lekker aan het eten en toen ruimde mijn vader af maakte ze een of andere random in de grond stampende opmerking over wat hij allemaal fout deed.
Het is hier nog maar 32 gradenquote:
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenote ijn tof en ik denk ih Engels.
Mensen die op vakantie FOK!enquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 32 graden
moest nog ff wat werk doenquote:
Ik leef nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef nijnja het volgende:
Wat een schijtweer. Leven jullie hier nog?
Hai Nijn, alles goed daar?quote:
T gaat hier superquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef nijnja het volgende:
Ja hoor, hier gaat het goed. Met jou ook?
Ik heb mijn gitaren hangen
Even plaatje schieten =p
Je vermaakt je toch nog welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T gaat hier super.. Behalve dat zo goed als al mijn vrienden weg zijn
.
Hier regent het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef tubacloud het volgende:
Vandaag gewoon 5 keer in de file gestaan
Gelukkig nu in Spanje
Lekker weer, en zee
Mwua.. Niet heel erg eigenlijkquote:
Waarom nietquote:
Zit 90% van de tijd beetje nutteloos te internettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet?!
Ik laai nu de foto's op
Veel handiger dan op de grond heh?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jes jes! Hoe heb jij ze danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Veel handiger dan op de grond heh?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jes jes! Hoe heb jij ze dan? Ik heb op dit moment 5 gitaren hier staan, 3 electrische (2 van mij, die 2 die hangen
), 1 semi-acoustische en een bas. Semi-acoustische staat beneden (samen met de Jackson (witte), had ik even opgehangen voor het 'totaalbeeld'), electische gitaar 'geleend' hangt nu over dwars en de bas zit in zijn hoes
Mooi contrast met die paardjes zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het behang.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gebruikt de me tag verkeerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
* Hyman Lowlands ticket in zijn hand heeft
Heim, weet een leuk project.. Alleen totaal geen geld voorquote:
Welks?quote:
*my roommates are fucking cool and I' thinking in English instead of Dutch cause one of them is from Israel and prefers English.quote:
Beagle, heb vast nog wel ergens een fotoquote:
Geen D Eagle ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beagle, heb vast nog wel ergens een foto..
Dat wel maar ook vaak zat gruwelijk vervelendquote:
En ik het plan voor een gruwelijk vette achterwielaandrijver die jouw toekomstige BMW gaat vermorzelenquote:
Oh my awesomeness god!quote:
uche uche!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ik het plan voor een gruwelijk vette achterwielaandrijver die jouw toekomstige BMW gaat vermorzelen
5 cylinder turbo powerquote:
Ja, dat zeiden ze ook tegen mij toen ik naar Pinkpop ging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh my awesomeness god!
Ik zwaai wel als ik je zie.
Je mag zoveelquote:
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs steltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bindt dat beest een touw om zn nek en bungel hem uit het raam.
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs stelt
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keukenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweer
Terecht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keuken
Geweldige arrogantie heeft ze ookquote:
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
quote:
Ik snuffel waar ik wilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.
Droog? Kan dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
Eigenlijk is dat 'rivierenwijk..'quote:
Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.quote:
Waar is jouw UI eigenlijk van?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.
jawel, maar die koelt niet zo heel koud.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand een koelkast over voor me?
Ik heb het wel voor je over maar ik heb het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
net een weekje terug bij het grofvuil gezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijkbaar nietquote:
Slaap altijd zo lekker in een tent als het regentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind die regen hier nu wel prettig.
Al die druppeltjes op het dak.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam weer zeiknat thuis vandaag
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
net een weekje terug bij het grofvuil gezet
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.
Lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Kwam er vandaag pas achterrrrquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker voor je
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
Heh? Ik niet begraip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.![]()
Auto is trouwens niet van mij
Kheb m nu al een goeie 1,5 jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.
sorryporrymorry! Andere keer beter!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam er vandaag pas achterrrr
Droog en spullen + vrienden meenemen > motor.quote:
Hoe es?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
en ik ben bijna bij delissajousfiguren aanbeland.
Goddank doe ik geen wiskundequote:
Spullen kan ook en ee vriend ook en meer vrienden mits zijspan. En minder wegenbelasting enzo. En leuker. Ik haat in de auto zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Droog en spullen + vrienden meenemen > motor.
Kutonderwerp.quote:
Ik blijf autofagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Spullen kan ook en ee vriend ook en meer vrienden mits zijspan. En minder wegenbelasting enzo. En leuker. Ik haat in de auto zitten.
Middelbare school niveau is dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank doe ik geen wiskunde.. En krijg ik waarschijnlijk übersimpele shit
Heb ik niet gehad anders op de havoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Middelbare school niveau is dit.
960 T5 project bedoel je?quote:
T5 blokken verspillen aan een BMWquote:
Moeten er ook zijnquote:
En ik fiets.quote:
Komende donderdag!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heheee.
ben je al naar Portugal geweest?
Oh, zeg maar niet tegen Sjoerd, die vind thet een pauperautoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Ik verklaar je echt voor gek jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Maar ik zie dat Heimen hem ook mooi vind dus ik vind het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik verklaar je echt voor gek ja
Slaapse aan de slaperds
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke veel plezieeeren trusten!
xxx
Ja, vaag he? Ik snap het ook niet zo goed.quote:
Niet slecht nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
Volkswagen Phaeton beat alles wat hier genoemd wordt. Punt.
Ja kijk bahquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Doe dan deze.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja kijk bah, doe mij dan maar echt oude meuk.
[ afbeelding ]
Ik heb er later éénquote:
Oude auto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.quote:
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oude auto'sWat voor oogafwijking heb je dan, hè
Allesj gut?quote:
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.
Ik ben neutraaaaaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Wat doe je hier stom kind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Er was een bepaalde groep users die mij niet meer zo heel erg aardig vonden.
Resultaat was constant bitchen en daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in.
Ah dat is wel heel kut. Ik ken het gevoel wel een beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
jawohl!quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Nah.quote:
Dat laatste slaat dan weer nergens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenseren
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Jullie zijn gelukkig wel oké, jij ook VASDN.
En nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker alvast.![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nah.
en ik zit nog 2 jaar langer op deze school, ga ipv MBO toch HAVO doen.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Ik wel. Ik wil cum laude slagen in hoeverre dat niet kan op HBO.quote:
Houd van hoekig/lompquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat laatste slaat dan weer nergens.
Maar hoe kan je al die lelijke hoeken in vredesnaam mooi vinden
Wat wil je daarna gaan doen?quote:
De Estate is nog vetterquote:
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!quote:
Amerikaanse "kwaliteit"quote:
Dan toch eerst nog havo doen en dan toch weer in het MBO gaan is ook wel een beetje raar he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!
Oud nieuws, repost, copy pasta.quote:
Ja die link had ik dus al gelegt.. dat ze voor de Havo kiest betekend dat ze het HBO in wil ipv MBO.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan toch eerst nog havo doen en dan toch weer in het MBO gaan is ook wel een beetje raar he.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja die link had ik dus al gelegt.. dat ze voor de Havo kiest betekend dat ze het HBO in wil ipv MBO.
Maar toch.. Als dat met 180 langs je blaast + het geluid dat ie maakt.quote:
Ja had het na mijn MBO sowieso gedaan, maar HAVO is dan toch 2 jaartjes sneller he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Verstandig dat je 't HBO in wil dan inderdaad!
Ik kende hem nietquote:
Je beledigt me. Ik ben Maanvis nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:41 schreef VASND het volgende:
Ohja shit, goed dat je het zegt maanvis, moet me ook nog herinschrijven!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naakt in het donker losgaan op SatisfactionHad ik maar drigs op.
En nu echtslapen daaag
Sorry, visje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je beledigt me. Ik ben Maanvis niet
Dat heb jij goed gezien knaap.quote:
Ik droom er al tijden van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien knaap.
Stonden er genoegquote:
Haha, zal best. Had er een paar meegenomen dan.quote:
Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, zal best. Had er een paar meegenomen dan.
2000'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien knaap.
Klinkt geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja had best gekund, stonden steeds sets van drie keer 2 per booth, dus 22 stages, 3x6 is een heleboel.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
Kippenvel zo mooi zingt ze. En dan ziet ze er ook nog eens uit als Kristen Stewart![]()
Wat dan=quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom er net achter dat op mijn rechter schouder nog steeds 118 op staat geschreven
Kut zon
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af isquote:
Sturmlauftopik!quote:
Zwemwedstrijdnummer jonge.quote:
Hoi!quote:
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had zo vorige week een wedstrijd in open water. Alleen dit was een Europese wedstrijd, dus dan krijg je ipv je nummer op je badmuts, je nummer op je handen, je schouders en op je schouderbladen. Maar door de zon zie je dat nog, ondanks dat het er allang weer af is
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.quote:
Do de Ho!quote:
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah op die fiets, maar een Europese wedstrijd, dat doe je best goedWelke categorie?
Dat is waar ja. Ik ben ook te lui om het te gaan lezen. Het boek dan. -STOP-quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hij is ietsjes te intelligent voor ONZ, ik had hem beter in GC of MEN kunnen plaatsen maar die fora zijn een stuk rustiger.
Hoeveelste ben je gefinished?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
28e van de 32 in totaal.quote:
Ahquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa.. Europese wedstrijd.... het NK zat er ook in verstopt, en daar deed ik aan mee. Maar het ging volgens de Europese regels.
Blijven oefenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
Alsnog een mooie prestatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
28e van de 32 in totaal.
6e van de 7 Nederlanders.
Ik ben ook niet zo heel goed, maar ik zwem ook nog maar 2 jaar open water.
quote:
Een garpjequote:
Kan nog wel eens een dolle boel worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
Rijmen met Do! Kan zo in 10 Voor Taal.
dolle, hahahahahahaha.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan nog wel eens een dolle boel worden.
Ik zwem wel eens 206m.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 25 meter in een zwembad al vermoeiend.
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.quote:
Een beetje boelquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maarja, IJsselmeer van Stavoren naar Medemblik is 22km ongeveer. Ik moet wel een beetje 10km kunnen zwemmen om dat ooit te gaan halen.
Hihi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zwem door de regen op weg naar m'n 206.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |