HAI HAIquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
PAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL
Mijn zus zit daar op een studentenvereniging en daar zijn ze ook gek van butje.quote:
hai haiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, ik schik er zelf ook van eigenlijk.
Hoezoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo hallo. hel losgebarsten hier
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn moeder is een kankerwijf
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder je vader ook aan het huilen?
Wat heeft je moeder gedaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder je vader ook aan het huilen?
lees maar voor achtergrond info: Eenzaamheid bij borderlinersquote:
"Maar daar vonden ze haar allemaal de shit."quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
lees maar voor achtergrond info: Eenzaamheid bij borderliners
We waren lekker aan het eten en toen ruimde mijn vader af maakte ze een of andere random in de grond stampende opmerking over wat hij allemaal fout deed.
Het is hier nog maar 32 gradenquote:
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn huisgenote ijn tof en ik denk ih Engels.
Mensen die op vakantie FOK!enquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:07 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Het is hier nog maar 32 graden
moest nog ff wat werk doenquote:
Ik leef nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef nijnja het volgende:
Wat een schijtweer. Leven jullie hier nog?
Hai Nijn, alles goed daar?quote:
T gaat hier superquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef nijnja het volgende:
Ja hoor, hier gaat het goed. Met jou ook?
Ik heb mijn gitaren hangen
Even plaatje schieten =p
Je vermaakt je toch nog welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T gaat hier super.. Behalve dat zo goed als al mijn vrienden weg zijn
.
Hier regent het.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef tubacloud het volgende:
Vandaag gewoon 5 keer in de file gestaan
Gelukkig nu in Spanje
Lekker weer, en zee
Mwua.. Niet heel erg eigenlijkquote:
Waarom nietquote:
Zit 90% van de tijd beetje nutteloos te internettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom niet?!
Ik laai nu de foto's op
Veel handiger dan op de grond heh?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jes jes! Hoe heb jij ze danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Veel handiger dan op de grond heh?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jes jes! Hoe heb jij ze dan? Ik heb op dit moment 5 gitaren hier staan, 3 electrische (2 van mij, die 2 die hangen
), 1 semi-acoustische en een bas. Semi-acoustische staat beneden (samen met de Jackson (witte), had ik even opgehangen voor het 'totaalbeeld'), electische gitaar 'geleend' hangt nu over dwars en de bas zit in zijn hoes
Mooi contrast met die paardjes zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het behang.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:33 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gebruikt de me tag verkeerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Hyman het volgende:
* Hyman Lowlands ticket in zijn hand heeft
Heim, weet een leuk project.. Alleen totaal geen geld voorquote:
Welks?quote:
*my roommates are fucking cool and I' thinking in English instead of Dutch cause one of them is from Israel and prefers English.quote:
Beagle, heb vast nog wel ergens een fotoquote:
Geen D Eagle ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beagle, heb vast nog wel ergens een foto..
Dat wel maar ook vaak zat gruwelijk vervelendquote:
En ik het plan voor een gruwelijk vette achterwielaandrijver die jouw toekomstige BMW gaat vermorzelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |