Oh my awesomeness god!quote:
uche uche!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ik het plan voor een gruwelijk vette achterwielaandrijver die jouw toekomstige BMW gaat vermorzelen
5 cylinder turbo powerquote:
Ja, dat zeiden ze ook tegen mij toen ik naar Pinkpop ging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh my awesomeness god!
Ik zwaai wel als ik je zie.
Je mag zoveelquote:
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs steltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bindt dat beest een touw om zn nek en bungel hem uit het raam.
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs stelt
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keukenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweer
Terecht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keuken
Geweldige arrogantie heeft ze ookquote:
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
quote:
Ik snuffel waar ik wilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.
Droog? Kan dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
Eigenlijk is dat 'rivierenwijk..'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |