Oh my awesomeness god!quote:
uche uche!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En ik het plan voor een gruwelijk vette achterwielaandrijver die jouw toekomstige BMW gaat vermorzelen
5 cylinder turbo powerquote:
Ja, dat zeiden ze ook tegen mij toen ik naar Pinkpop ging.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh my awesomeness god!
Ik zwaai wel als ik je zie.
Je mag zoveelquote:
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs steltquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bindt dat beest een touw om zn nek en bungel hem uit het raam.
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat je zusje daar van houd betekend niet dat de hond t op prijs stelt
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keukenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Care die hond, kijk naar buiten het is hondenweer
Terecht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik dr helemaal niet uitlaat dan schijt ze in de keuken
Geweldige arrogantie heeft ze ookquote:
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
quote:
Ik snuffel waar ik wilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij moet niet de meiden besnuffelen he? Dat hoort je hond te doen.
Droog? Kan dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar geloof dat t droog is, ga even naar buiten. Kijken of er nog jailbait lastig te vallen is in t park ofzo![]()
Eigenlijk is dat 'rivierenwijk..'quote:
Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.quote:
Waar is jouw UI eigenlijk van?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.
jawel, maar die koelt niet zo heel koud.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand een koelkast over voor me?
Ik heb het wel voor je over maar ik heb het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
net een weekje terug bij het grofvuil gezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijkbaar nietquote:
Slaap altijd zo lekker in een tent als het regentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind die regen hier nu wel prettig.
Al die druppeltjes op het dak.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam weer zeiknat thuis vandaag
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
net een weekje terug bij het grofvuil gezet
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.
Lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Kwam er vandaag pas achterrrrquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker voor je
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
Heh? Ik niet begraip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.![]()
Auto is trouwens niet van mij
Kheb m nu al een goeie 1,5 jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.
sorryporrymorry! Andere keer beter!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam er vandaag pas achterrrr
Droog en spullen + vrienden meenemen > motor.quote:
Hoe es?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
en ik ben bijna bij delissajousfiguren aanbeland.
Goddank doe ik geen wiskundequote:
Spullen kan ook en ee vriend ook en meer vrienden mits zijspan. En minder wegenbelasting enzo. En leuker. Ik haat in de auto zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Droog en spullen + vrienden meenemen > motor.
Kutonderwerp.quote:
Ik blijf autofagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Spullen kan ook en ee vriend ook en meer vrienden mits zijspan. En minder wegenbelasting enzo. En leuker. Ik haat in de auto zitten.
Middelbare school niveau is dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank doe ik geen wiskunde.. En krijg ik waarschijnlijk übersimpele shit
Heb ik niet gehad anders op de havoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Middelbare school niveau is dit.
960 T5 project bedoel je?quote:
T5 blokken verspillen aan een BMWquote:
Moeten er ook zijnquote:
En ik fiets.quote:
Komende donderdag!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heheee.
ben je al naar Portugal geweest?
Oh, zeg maar niet tegen Sjoerd, die vind thet een pauperautoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Ik verklaar je echt voor gek jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Maar ik zie dat Heimen hem ook mooi vind dus ik vind het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik verklaar je echt voor gek ja
Slaapse aan de slaperds
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke veel plezieeeren trusten!
xxx
Ja, vaag he? Ik snap het ook niet zo goed.quote:
Niet slecht nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
Volkswagen Phaeton beat alles wat hier genoemd wordt. Punt.
Ja kijk bahquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Doe dan deze.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja kijk bah, doe mij dan maar echt oude meuk.
[ afbeelding ]
Ik heb er later éénquote:
Oude auto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.quote:
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oude auto'sWat voor oogafwijking heb je dan, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |