Oh, zeg maar niet tegen Sjoerd, die vind thet een pauperautoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Ik verklaar je echt voor gek jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
BMW X6 is de eerste auto in mijn hele leven die ik mooi vind.
Ik verwacht nu een aantal voor gek verklaringen, maar het kan mijn niets schelen.
Maar ik zie dat Heimen hem ook mooi vind dus ik vind het allemaal wel bestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik verklaar je echt voor gek ja
Slaapse aan de slaperds
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oke veel plezieeeren trusten!
xxx
Ja, vaag he? Ik snap het ook niet zo goed.quote:
Niet slecht nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
Volkswagen Phaeton beat alles wat hier genoemd wordt. Punt.
Ja kijk bahquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Doe dan deze.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja kijk bah, doe mij dan maar echt oude meuk.
[ afbeelding ]
Ik heb er later éénquote:
Oude auto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Nieuwe meuk.. Absolute topper blijft toch een Volvo 850R
[ afbeelding ]
Ah, sinds ik hier ben heb ik niet zo veel drama meegemaakt. Misschien ben ik de rustbrengende factor.quote:
Ik ben gewoon een liefhebber. In tegenstelling tot kerels die een Phaeton rijden om hun kleine penis te compenserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oude auto'sWat voor oogafwijking heb je dan, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |