Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.quote:
Waar is jouw UI eigenlijk van?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier wel, al zo ongeveer de hele dag.
jawel, maar die koelt niet zo heel koud.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft iemand een koelkast over voor me?
Ik heb het wel voor je over maar ik heb het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
net een weekje terug bij het grofvuil gezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blijkbaar nietquote:
Slaap altijd zo lekker in een tent als het regentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind die regen hier nu wel prettig.
Al die druppeltjes op het dak.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam weer zeiknat thuis vandaag
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
net een weekje terug bij het grofvuil gezet
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je had ook gewoon niet kunnen reageren. x(
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.
Lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Kwam er vandaag pas achterrrrquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had het ook moeten weten, die Noor heeft een koelkast nodig! Helaas!
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker voor je
Mijn auto staat eens vogelschijtvrij nu mijn ouders op vakantie zijn
Heh? Ik niet begraip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een auto. Ik mis alleen zo een roze stukje papier. Of zo'n roze kaartje. Weetjewel, zo'n rijbewijs.![]()
Auto is trouwens niet van mij
Kheb m nu al een goeie 1,5 jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan dan ook nog helemaal geen rijbewijs halen snap je.
sorryporrymorry! Andere keer beter!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwam er vandaag pas achterrrr
Droog en spullen + vrienden meenemen > motor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |